Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی دامغان در حاشیه افتتاح این مجتمع به خبرنگار ایرنا گفت : این مجتمع آبرسانی بزرگترین طرح آبرسانی روستایی شهرستان  است که با صرف اعتبار ۱۶۴ میلیارد و ۹۶۶ میلیون ریال از محل اعتبارهای ملی و  استانی به بهره‌برداری رسید. 

بهروز زارع وامرزانی ادامه داد: با افتتاح این مجتمع در بخش مرکزی دامغان، ۲ هزار و ۶۸۱ خانوار شامل ۷ هزار و ۶۵۳ نفر جمعیت روستایی از آب شرب سالم بهره‌مند می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اظهار داشت: ساخت این طرح بزرگ  سال ۱۳۸۵ آغاز شد و اکنون بعد از گذشت ۱۴ سال به بهره‌برداری رسید. 

زارع وامرزانی خاطر نشان کرد: در این مجتمع ۱۲ حلقه چاه حفر و تجهیز شده است و درکنار آن ۹ باب مخزن ذخیره آب زیرزمینی به حجم چهار هزار و ۵۰۰ مترمکعب و ۲ باب مخزن ذخیره آب هوایی به حجم ۱۵۰ مترمکعب ایجاد شده است. 

وی افزود: خطوط انتقال با لوله پلی اتیلن به طول ۸۵ کیلومتر،  خط انتقال برق،  جاده دسترسی و ایجاد اتاقک تابلو و کلرزنی نیز در راستای تکمیل و تجهیز این مجتمع ساخته شده است.

زارع وامرزانی از احداث ۸۵  حوضچه شیرآلات در این مجتمع خبر داد و گفت: اصلاح 28 کیلومتر شبکه توزیع آب ، استاندارد سازی انشعاب ها، حصارکشی اطراف تاسیسات، تهیه و نصب ۹ کنتور هوشمند و نصب سیستم های حفاظتی و تله متری از دیگر اقدام‌های انجام شده است.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان دامغان تصریح کرد: با افتتاح این طرح، ضریب بهره‌مندی روستائیان دامغان از آب آشامیدنی به حدود ۹۰ درصد نزدیک شده است.

در ایام الله دهه فجر امسال، تعداد ۱۶ طرح آب روستایی شهرستان دامغان با صرف ۱۸۹ میلیارد و ۳۴۵ میلیون ریال به بهره برداری می‌رسد.

در سرشماری سال ۹۵ مشخص شد شهرستان دامغان ۹۴ هزار و ۱۹۰ نفر جمعیت دارد که ۷۲ هزار و ۹۲۵ نفر جمعیت شهری و ۲۱ هزار و ۲۶۵ نفر جمعیت روستایی است.

برچسب‌ها سمنان افتتاح طرح فرمانداری دامغان استانداری سمنان توسعه روستایی دامغان کارآمدی دولت دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان افتتاح طرح استانداری سمنان توسعه روستایی دامغان کارآمدی دولت دهه فجر سمنان افتتاح طرح استانداری سمنان توسعه روستایی دامغان کارآمدی دولت دهه فجر روستایی شهرستان شهرستان دامغان بهره برداری نفر جمعیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۶۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین افتتاح شد

فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین در مراسمی با حضور مهدی صباغی شهردار قزوین و علی فرمانی رئیس شورای شهر افتتاح و بهره‌برداری رسمی از ۱۴۰ دستگاه ناوگان حمل‌ونقل عمومی در این شهر آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، مراسم افتتاح فاز سوم کمربندی نسیم شمال حد فاصل چهارراه میرزا کوچک‌خان تا بلوار شهیدباهنر و بهره‌برداری از ۱۴۰ دستگاه ناوگان حمل‌ونقل عمومی امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ به مناسبت هفته ملی شوراها و با حضور مدیران کشوری، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، فرماندهان لشکری و انتظامی، شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران شهری قزوین، برگزار شد.

در این مراسم فاز سوم کمربندی نسیم شمال با حضور خانواده و به دست فرزند آتش‌نشان شهید محمدجواد چگینی به بهره‌برداری رسید. فاز سوم محور نسیم شمال با اعتباری بالغ بر ۶۵۰ میلیارد ریال و به طول ۲۴۰۰ متر با بهسازی وضع موجود، تعریض معبر، اصلاح شعاع قوس‌ها و اصلاح آب‌روها اجرا شده است.

همچنین در این مراسم ۱۴۰ دستگاه ناوگان حمل‌ونقل عمومی از جمله تاکسی، ون، مینی‌بوس و اتوبوس با اعتباری بالغ بر ۱,۲۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

کد خبر 750775

دیگر خبرها

  • بیش از یک هزار خانوار روستایی شاهین‌دژ از آب شرب پایدار برخوردار می‌شوند ‌
  • ۳۰۰ روستای لرستان از نعمت آب شرب سالم بهره‌مند می‌شوند
  • کلنگ‌زنی و افتتاح ۴ طرح بزرگ کشاورزی و دامپروری در چهارمحال و بختیاری
  • ۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند
  • بهره برداری بیش از ۳۰۰ طرح محرومیت زدایی آبفای گیلان
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین افتتاح شد
  • اجرای طرح آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • سیل بخشی از تأسیسات آب آشامیدنی مناطق روستایی خوی را تخریب کرد
  • اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان
  • خط انتقال مخزن و ایستگاه روستا‌های پمپاز مجتمع ارسی متصل شد