Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری تسنیم: تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال در چارچوب دیدار‌های هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، از ساعت ۱۵:۳۰ امروز (پنجشنبه) با قضاوت بیژن حیدری در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت. دربی تهران همیشه پیش از شروع مسابقه با حاشیه‌هایی نیز همراه است.

* با اختلال در سامانه بلیت فروشی دیدار پرسپولیس و استقلال از روز دوشنبه، تعدادی زیادی از هواداران دو تیم بدون بلیت در اطراف ورزشگاه سرگردان هستند و مدام به این موضوع اعتراض دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*به دلیل مشکلات فروش بلیت در سامانه بلیت الکترونیکی دربی ۹۱، تعدادی از تماشاگران اقدام به تهیه بلیت در بازار سیاه کردند و همین موضوع باعث شده بلیت این بازی مثل روز‌های گذشته با قیمت‌های ۵۰۰ و ۴۰۰ هزار تومان، خرید و فروش شود.

* در‌های ورزشگاه آزادی یک ساعت زودتر از زمان اعلام شده باز شد و تماشاگران دو تیم از ساعت ۹ صبح وارد ورزشگاه شدند.

*تعداد زیادی از هواداران سرخابی که برای این دیدار هنوز بلیت تهیه نکرده‌اند، در اطراف ورزشگاه از طریق تلفن همراه خود قصد تهیه بلیت را دارند که بازهم به خاطر اختلال در سامانه در این امر ناموفق هستند.

* تماشاگران زیادی از نقاط مختلف کشور برای حضور در این شهرآورد شب قبل از بازی خود را به ورزشگاه رسانند که در این بین از شهر‌های سیستان و بلوچستان، شیراز، مشهد، تبریز و اصفهان تماشاگرانی در ورزشگاه حضور دارند.

* مسئولان انتظامی حاضر در ورزشگاه از ورود تماشاگران بدون بلیت به ورزشگاه جلوگیری می‌کنند.

در زیر تصاویر مربوط به حال و هوای ورزشگاه آزادی را پیش از شروع این مسابقه می‌بینید:

عدم استقبال از حضور اسکوچیچ در تیم ملی

در فاصله کمتر از ۳ ساعت تا آغاز دربی، حدود ۱۵ هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور دارند و این در حالی است که بسیاری از آن‌ها به دلیل مشکلات سایت بیلت‌فروشی سرگردان شده اند.

به گزارش تسنیم، دو تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال و در قالب دربی ۹۱ پایتخت از ساعت ۱۵:۳۰ امروز (پنچشنبه) در ورزشگاه آزادی تهران رودرروی هم صف‌آرایی خواهند کرد.

* مشکلاتی که در تهیه بلیت اینترنتی برای هواداران وجود داشت باعث شده هواداران زیادی از ساعت‌ها قبل در ورزشگاه آزادی سرگردان باشند و منتظرند تا بتوانند به طریقی وارد شوند. اکثر آن‌ها از شهرستان‌های دور و نزدیک به ورزشگاه آمده‌اند.

* بار‌ها از میکروفن به هواداران اعلام شد اگر بلیت ندارند ورزشگاه را ترک کنند چرا که محال است تا پایان بازی هواداری را به داخل راه دهند.

* هواداران اعتراض داشتند اگر بدون بلیت راه نمی‌دهید مشکل سایت بلیت فروشی را حل کنید یا حداقل بلیت کاغذی بفروشید.

* چند فرد که به راحتی می‌شد آن‌ها را شناسایی کرد اقدام به فروش بلیت با قیمت‌های گزاف می‌کردند، این در حالی است که اکثر تماشاگران با مشکل مالی مواجه هستند.

* وقتی خبر مذاکره جدی فدراسیون فوتبال با دراگان اسکوچیچ برای هدایت تیم ملی به گوش هواداران رسید آن‌ها از این خبر استقبال نکردند و در مصاحبه‌های خود با دوربین‌ها ضمن بیان مشکلات خود راجع به تهیه بلیت، اسکوچیچ را گزینه مناسبی برای تیم ملی نمی‌دانستند.

* در فاصله کمتر از ۳ ساعت تا آغاز دیدار پرسپولیس و استقلال، تنها حدود ۱۵ هزار هوادار سرخابی در ورزشگاه حضور دارند. حضور کم تماشاگران در بازی امروز، نمی‌تواند با مشکلات و اختلال در سامانه اینترنتی فروش بلیت الکترونیکی بی‌ربط باشد.

* تماشاگران دو تیم سرخابی دقایقی روی سکو‌های ورزشگاه آزادی علیه هم شعار سر دادند و باهام درگیری لفظی پیدا کردند.

* تماشاگران پرسپولیس قرار است برای قدردانی از مقام شامخ شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، طرح موزائیکی تصویر این شهید را به اجرا درآوردند.

* با نام‌گذاری دربی ۹۱ به نام شهید ابراهیم هادی، مسئولان اجرایی ورزشگاه تمثال این شهید والامقام را در کنار زمین قرار دادند تا بازیکنان دو تیم با اهدای شاخه‌های گل یاد و خاطره شهید ابراهیم هادی را زنده نگه دارند.

* با امکان خرید بلیت طبقه دوم ورزشگاه آزادی از سوی هواداران دو تیم، بر تعداد تماشاگردان دو تیم در طبقه دوم افزوده می‌شود.

منبع: فردا

کلیدواژه: دربی تماشاگران دربی اسکوچیچ ورزشگاه حضور دارند پرسپولیس و استقلال ورزشگاه آزادی اختلال در سامانه فروش بلیت بدون بلیت تهیه بلیت دربی ۹۱ دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۶۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بانک شهر، همان‌طور که پیش از این اعلام شده بود، با همکاری مشترک میان باشگاه پرسپولیس و بانک شهر، به صورت مرتب میان دارندگان کارت هواداری، برای بهره‌مندی از بلیت مسابقات، کیت هواداری و دیگر هدایا، قرعه‌کشی انجام خواهد شد.

بدین منظور قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان صورت پذیرفت و به این مناسبت که هواداران، یار دوازدهم خوانده می‌شوند، ۱۲ نفر به عنوان برنده انتخاب شدند. همچنین هدایای نقدی از سوی بانک شهر و غیر نقدی از سوی باشگاه پرسپولیس برای این عزیزان ارسال می شود.
بر این اساس، به اطلاع هواداران می‌رساند؛ آقایان: ایرج کرمی دهقی، سید موسی اظهری، ابوالفضل شاهی رشیدآباد، محمد علیزاده فراش، مرتضی عاطفی کلاشمی،محمد متین رحمتی چشمه، محسن فخاری، همایون مرادی، محمدرضا زندی و خانم ها: بتول رجبی جلوانی، مهدیه هوشیارفر و الهام ونک برنده هدایای قرعه کشی مسابقه پرسپولیس و سپاهان شدند.
شایان ذکر است؛ قرعه‌کشی بین دارندگان پرسپولیس کارت بانک شهر در هفته‌های آینده نیز ادامه خواهد داشت. همچنین دارندگان این کارت می توانند از تخفیف 30 درصدی برای خرید بلیت بازی‌های خانگی پرسپولیس بهره‌مند شوند.
هواداران علاقمند می‌توانند کارت هواداری پرسپولیس را از بانک شهر به عنوان مجری انحصاری طرح به صورت حضوری و غیر حضوری، دریافت کنند.

دیگر خبرها

  • مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی|کابوس حذف پرسپولیس مقابل گربه سیاه
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۰:۳۰
  • برگزاری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن
  • هواداران منچستریونایتد بلیت‌هایشان را به باشگاه پس دادند!
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۳
  • بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"
  • کنایه هاکان چالهان اوعلو به هواداران میلان بعد از فتح اسکودتو / عکس