Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ رامین پاشایی معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا اظهار داشت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر پخش کلیپی در فضای مجازی با عنوان بستری شدن اولین فرد مبتلا شده به بیماری کرونا در یکی از بیمارستان‌های کردستان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس فتا استان قرار گرفت.

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا ادامه داد: بازتاب گسترده این خبر در فضای مجازی، باعث تشویش اذهان عمومی و نگرانی مردم از انتشار این ویروس در سطح استان شده بود؛ در این خصوص برابر تکذیب مسئولان بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان، اقدامات پلیس فتا جهت شناسایی این فرد آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول ادامه داد: با شروع تحقیقات پلیس فتا کردستان، انتشار دهنده این کلیپ مورد شناسایی قرار گرفت و با کسب مجوز قضائی دستگیر و به دادسرا معرفی شد و انگیزه خود را از انتشار این کلیپ، سرگرمی و شوخی عنوان کرد.

وی خاطر نشان کرد: هرگونه انتشار شایعات در فضای مجازی که باعث تشویش اذهان عمومی و نگرانی شهروندان شود جرم تلقی شده و پلیس فتا با خاطیان برخورد قانونی خواهد کرد.

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا با اشاره به انتشار گسترده شایعات در فضای مجازی از عموم مردم خواست از منتشر کردن اخبار و اطلاعاتی که منبع آن موثق نیست خودداری کنند و در صورت مشاهده موارد مشکوک، موضوع را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس WWW.Cyberpolice.ir بخش مرکز فوریت‌های سایبری، لینک ثبت گزارش‌های مردمی اعلام کنند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: منتشر کننده خبر کذب ویروس کرونا کردستان پلیس فتا معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۷۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح پنج شنبه های طلایی سبب دوری دانش آموزان از فضای مجازی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جمالی آرند بعدازظهر سه شنبه در نشست با خبرنگاران افزود: طرح پنج شنبه های طلایی سبب توانمندی سازی دانش اموزان و معلمان برای مقابله با آسیب های اجتماعی می شود.

وی بیان داشت: تلاش می شود که با توجه به آسیب های فضای مجازی، برنامه های محتوایی مناسب در آموزش و پرورش تولید و برای دانش آموزان اجرا شود.

جمالی آرند افزود: اجرای طرح پنجشنبه های طلایی با توجه به آسیب های اجتماعی موجود در فضای مجازی، نقش مهمی در ایجاد فضای شاد برای دانش اموزان خواهد داشت.

کد خبر 6093482

دیگر خبرها

  • طرح پنج شنبه‌های طلایی و دوری دانش آموزان از فضای مجازی
  • طرح پنج شنبه های طلایی سبب دوری دانش آموزان از فضای مجازی می شود
  • سازنده صفحه جعلی از یک خواننده معروف در اینستاگرام دستگیر شد
  • پشت‌پرده عکس‌ جعلی ترانه علیدوستی و پدرش
  • جرم انتشار عکس جعلی وایرال شده از ترانه علیدوستی و پدرش چیست؟
  • کلاهبرداری با جعل هویت یک خواننده سرشناس 
  • کلاهبرداری اینترنتی با جعل هویت یک خواننده سرشناس 
  • اطلاعات املاک واگذار شده شهرداری تهران منتشر شود
  • اخبار جعلی از سر و کول هنرمندان بالا می‌رود
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر