Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@23:07:58 GMT

هیچ تحولی در منطقه بدون دخالت ایران رقم نخواهد خورد

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۰۷۱۲۲

هیچ تحولی در منطقه بدون دخالت ایران رقم نخواهد خورد

ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان گفت: زمانی در شهرها و خانه های خودمان با دشمن می جنگیدیم اما امروز با دشمنان در خاک کشورهای دیگر با آن ها می جنگیم و همانگونه که شاهد هستیم امروز هیچ تحولی در منطقه بدون دخالت ایران صورت نمی گیرد.

آیت الله محامی نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان 17 بهمن ماه در گردهمایی معتمدین و ریش سفیدان شهرستان زهک ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی یک معجزه بزرگ بود به گونه ای که دوست و دشمن هیچکدام فکرش را نمی کرد تغییر و تحول به این سرعت شکل بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: انقلاب در مسیر حرکت خود فراز و نشیب فراوان داشت و دشمنان تلاش می کردند تا جلوی پیشرفت آن را بگیرند و فتنه های فراوانی که هرکدام توان نابودی یک کشور را داشت بر علیه ما به کار گرفتند.

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان تاکید کرد: به لطف خدا و با کمک های الهی این فتنه ها نابود شد و انقلاب هنوز در حال ادامه دادن مسیر خود می باشد.

وی افزود: نکته مهم در کنار این مسائل این است که جمهوری اسلامی در برابر همه فتنه ها و دشمنی ها ایستاد و با وجود همه محدودیت ها رشد کرد.

آیت الله محامی ادامه داد: زمانی برای سیم خاردار محتاج بودیم، اما امروز مدرن ترین تکنولوژی های دفاعی و جنگی را خودمان می سازیم که این جای مسرت و خوشحالی دارد.

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: این پیشرفت ها معجزات بزرگ انقلاب اسلامی است و نتیجه مسیری است که امام خمینی رحمت الله علیه آن را پایه ریزی کرد و امروز امام خامنه ای مدظله العالی آن را ادامه می دهد.

وی با بیان اینکه مردم در هر عرصه ای که مربوط به دفاع از انقلاب و امنیت کشور بودند حضور داشتند و در مقابل دشمنان ایستادند اظهار داشت: هرگاه از دستورات اسلام پیروی کردیم و آن را سرلوحه خود قرار دادیم پیروز شدیم و در برابر آن هر گاه از اسلام پیروی نکردیم شکست خوردیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: امام جمعه زاهدان زابل ايران نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان انقلاب اسلامی فتنه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۷۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر جهاد کشاورزی از غرفه سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو بازدید کرد

  روابط‌عمومی استانداری، محمد علی نیک بخت ضمن بازدید از ششمین نمایشگاه بین المللی توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو ۲۰۲۴ در تهران که برای روز چهارم در نمایشگاه بین المللی تهران برپا است، از غرفه استانداری سیستان و بلوچستان بازدید کرد.

نیکبخت با حضور در غرفه استان سیستان و بلوچستان مستقر در سالن ۴۱ این نمایشگاه، از توانمندی های این استان بازدید کرد و  در جریان اطلاعات مریوط به محصولات ارائه شده قرار گرفت.

لازم به ذکر است؛ نمایشگاه «ایران اکسپو ۲۰۲۴» بزرگترین و مهم‌ترین رویداد تجاری است در جهت ارتباط با بازارهای بین‌المللی از تاریخ هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز بکار نموده و این رویداد تا ۱۲ اردیبهشت ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

   

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سفر سرپرست وزارت صنعت و تجارت طالبان به ایران
  • نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان روز کار و کارگر را تبریک گفتند
  • پژوهش بدون اجرا هیچ فایده‌ای به حال ‌مردم ندارد
  • دیدار ۳هزار معلم از سراسر ایران با رهبر انقلاب
  • دانشکده علوم پزشکی چابهار از نظر مالی مستقل شد
  • وزیر جهاد کشاورزی از غرفه سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو بازدید کرد
  • نیم قرن مجاهدت «فقیه مجاهد»/ از تاسیس شبکه ماهواره ای تا دانشگاه
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • حضور پررنگ صنایع دستی سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو
  • استفاده از ظرفیت نخبگان موجب توسعه می‌شود