Web Analytics Made Easy - Statcounter

عملیات ساخت دبیرستان ۱۲ کلاسه دخترانه خیرساز روز پنجشنبه طی آیینی با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی آغاز شد.

مدیر آموزش و پرورش نوشهر در این مراسم گفت : این دبیرستان با زیربنای ۲ هزار و ۱۰۰ مترمربع و با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال از سوی بنیاد فرهنگی مصلی نژاد در زمینی به وسعت ۳ هزار و ۷۰۰ متر مربع در ۳ طبقه ساخته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفی الله درویش با بیان اینکه قرار است این دبیرستان حداکثر تا اوایل سال ۱۴۰۰ به بهره برداری برسد ، افزود :‌ این دبیرستان دارای یکهزار و ۸۵۰ متر مربع فضای آموزشی، ۲۵۰ متر مربع فضای جانبی ، ۷۰ متر مربع سرایداری، ۷۰ متر مربع سرویس بهداشتی ، ‌۲۵ متر مربع موتور خانه و ۳۵ مترمربع هم کافی شاپ است.

به گفته وی، این دبیرستان همچنین دارای سایت کامپیوتر، لابی، فضای استراحت دبیران، آزمایشگاه های شیمی، فیزیک آمفی تئاتر، فضای اداری و کتابخانه است.

افتتاح دو طرح مسکونی و عمرانی  

یک واحد مسکونی مددجویی هم با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید که امروز طی آئینی با حضور مسوولان کمیته امداد در محله هلستان نوشهر تحویل مددجوی این نهاد قرار گرفت.

طرح ساماندهی گلزار شهدا کوکورسر نوشهر از دیگر طرح های افتتاحی امروز نوشهر بود که با اعتبار یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال به بهر برداری رسید.

در دهه مبارک فجر امسال ۵۱ طرح با اعتباری بالغ بر ۱۴۸ میلیارد و ۷۶۴ تومان به بهره‌برداری می‌رسد. 

شهرستان نوشهر دارای ۱۳۸ هزار نفر جمعیت است.

برچسب‌ها نوشهر مازندران دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نوشهر مازندران دهه فجر نوشهر مازندران دهه فجر بهره برداری متر مربع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۷۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج دبیرستان‌های فرانسه در حمایت از فلسطین

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ اتحادیه دانش آموزان دبیرستانی در فرانسه طی فراخوانی بسیج دبیرستان‌های این کشور را برای حمایت از غزه اعلام کرد.
اتحادیه دانش آموزان دبیرستانی با بیان اینکه "اکنون نوبت ماست مکان‌های تحصیل خود را اشغال و مسدود کنیم" در اطلاعیه خود آورده:" چند روزی است که جنبش‌های دانشجویی در سراسر فرانسه و حتی در ایالات متحده برای مردم فلسطین راه اندازی شده اند. حالا این اقدامات می‌تواند در دبیرستان‌های فرانسه اجرا شود. "

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


این اتحادیه خواستار بسیج دانش‌آموزان دبیرستانی سراسر فرانسه به ویژه از طریق اشغال و محاصره و مسدود کردن دبیرستان‌ها و تعطیلی کلاس‌های درس طی روز‌های دوشنبه و سه شنبه (۶ و ۷ می) شد تا از این طریق اقدامی برای آتش‌بس در نوار غزه و نیز به رسمیت شناخته شدن کشور فلسطین توسط فرانسه صورت گیرد.
سخنگوی اتحادیه دانش آموزان دبیرستانی در فرانسه هشدار داده است: ما در همه جای فرانسه دبیرستان‌ها را محاصره و تعطیل خواهیم کرد؛ از کلمبیا تا دبیرستان‌های فرانسه، بسیج دبیرستان‌ها در حمایت از فلسطین و انزجار از جنایت‌های رژیم اسرائیل برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ۵۹۰۰ پلاک مسکونی نوسازی شد/کلنگ زنی ۱۵۰ هزار واحد مسکونی
  • کلنگ‌زنی و افتتاح ۴ طرح بزرگ کشاورزی و دامپروری در چهارمحال و بختیاری
  • بسیج دبیرستان‌های فرانسه در حمایت از فلسطین
  • بهره برداری ازهشت طرح آموزشی، خدماتی و رفاهی دانشگاهی کاشان
  • احداث ۴۲ هزار متر مربع فضای آموزشی در ایلام
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین افتتاح شد
  • فیلم| نجات جان ۱۵ گردشگر مفقودی در ارتفاعات نوشهر
  • ببینید | فیلمی پربازدید از همخوانی «ببعی تو بازیگوشی» در یک دبیرستان دخترانه!
  • عملیات جستجو و نجات ۱۵ گردشگر مفقود شده در جنگل های نوشهر
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز