Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@05:24:24 GMT

22 طرح آبیاری تحت فشار در یزد بهره‎برداری همزمان شد

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۰۷۷۰۸

22 طرح آبیاری تحت فشار در یزد بهره‎برداری همزمان شد

ایسنا/یزد 22 طرح آبیاری تحت فشار به صورت همزمان با حضور استاندار یزد و تعدادی از مقامات اجرایی استان در بهاباد افتتاح شد.

«محمدعلی طالبی» استاندار یزد همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر، در مراسم بهره‌برداری از طرح آبیاری کم فشار احمد آباد بهاباد با بیان اهمیت اجرای روش‌های نوین آبیاری و لزوم استفاده بهینه از منابع آبی استان در بخش کشاورزی، فعالیت‌های صورت گرفته در این زمینه را قابل تقدیر دانست و بر ضرورت استمرار اجرای شیوه‌های نوین و کارآمد در این بخش حیاتی تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 طرح آبیاری کم فشار احمدآباد با مساحت ۱۲۳ هکتار و سرمایه گذاری ۱۴ میلیارد ریال (۱۲ میلیارد ریال اعتبارت دولتی) که طول شبکه و لوله گذاری اصلی برابر ۱۳ کیلومتر (قطر لوله  ۲۰۰ و۲۵۰ میلیمتر ) با ۵۴۶ شیر آبریز است،  به  نمایندگی از پنج طرح آبیاری کم فشار شهرستان به مساحت۴۴۶  هکتار به صورت همزمان به  دست استاندار یزد و با حضور رییس سازمان جهاد کشاورزی استان، امام جمعه و فرماندار بهاباد افتتاح شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان یزد، در دهه فجر جمعاً ۲۲ طرح آبیاری تحت فشار به مساحت ۱۶۵۷ هکتار با اعتباری بالغ بر ۲۲۰ میلیارد ریال اعتبارات دولتی  در سطح استان به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی جهادکشاورزی يزد افتتاح پروژه در دهه فجر استاندار يزد آبیاری نوین بهاباد طرح آبیاری تحت فشار طرح آبیاری کم فشار استاندار یزد میلیارد ریال بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۷۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری

 محمد کاظم مومنی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در حاشیه بازدید از روند اجرای پروژه بیمارستان سلامت گفت: بهره برداری فاز‌های مختلف بیمارستان نیازمند زیرساخت‌های استاندارد می‌باشد که پیشرفت‌های قابل توجهی داشته است.
 
وی ادامه داد: عملیات نصب و راه اندازی تجهیزات HIS به پایان رسیده است که در آینده‌ای نزدیک فاز اول افتتاح و بهره برداری خواهد شد.
 
وی افزود:این بیمارستان دارای بخش کلینیک‌های تخصصی، اورژانس، اتاق عمل، LDR و بستری می‌باشد که در فاز اول بخشی از آن به بهره برداری خواهد رسید.
 
وی عنوان کرد: بیمارستان سلامت سیب و سوران ۳۲ تخت مصوب شده است که فاز اول بیمارستان سلامت آماده بهره برداری است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری
  • لایروبی ۱۴۰ کیلومتر از کانال شبکه آبیاری مغان
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • لایروبی ۱۴۰ کیلومتر از کانال شبکه آبیاری و زهکشی مغان
  • بهره‌برداری از طرح‌های مختلف همزمان با روز شوراها در بوشهر
  • آبیاری نوین ؛ گامی به سوی جهش تولید
  • پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد
  • آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس
  • افتتاح همزمان ۷ نیروگاه خورشیدی مدارس در ۶ استان
  • به ظرفیت‌های خدمات‌رسانی مشهد به صورت ویژه پرداخته شود