Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-30@15:58:13 GMT

رهایی گروگان پس از ۶روز اسارت

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۰۸۶۳۴

رهایی گروگان پس از ۶روز اسارت

به گزارش اقتصادآنلاین، سرهنگ مهراب زارع‌پور گفت: در پی گزارش وقوع یک فقره آدم ربایی، در تاریخ ۱۲ بهمن ماه در بخش اشکنان شهرستان لامرد، تیمی مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

وی افزود: با حضور عوامل انتظامی در محل و بررسی‌ اظهارات شاهدان عینی، مشخص شد فردی توسط ۲ نفر برادر گروگان گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زارع‌پور ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از تحقیقات میدانی با استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی، تحقیقات گسترده‌ای را آغاز و آدم ربایان را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی گفت: پس از اقدامات گسترده پلیس برای آزادسازی گروگان، آدم ربایان عرصه را بر خود تنگ دیده و روز گذشته فرد ربوده شده را در یکی از روستاهای استان سیستان و بلوچستان رها کردند و قبل از رسیدن عوامل انتظامی از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان لامرد با اشاره به اینکه علت و انگیزه این آدم ربایی اختلافات حساب با فرد ربوده شده بوده است، گفت: تلاش برای دستگیری آدم ربایان در دست اقدام است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: آدم ربایی گروگان پلیس بازداشت گروگان گیری آدم ربایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۸۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری دو دانش‌آموز در شوش منجر به قتل شد

فرمانده انتظامی شوش گفت: درگیری دو دانش‌آموز در شهرستام شوش منجر به قتلی یکی از آن‌ها شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمد محمدی‌نسب اظهار کرد: روز گذشته دو دانش‌آموز در بیرون از مدرسه در منطقه ابوذر غفاری با هم درگیر شدند که یکی از آن‌ها با مشت به سر همکلاسی‌اش زد. این ضربه موجب بی‌حالی دانش‌آموز شد که در پی آن به بیمارستان منتقل شد.

وی افزود: فرد مصدوم پس از انتقال به بیمارستان و با وجود تلاش پزشکان، فوت کرد.

فرمانده انتظامی شوش خاطرنشان کرد: خانواده قاتل ساعتی پس از وقوع جرم، عامل قتل که یک فرد ۱۴ ساله است را به پلیس معرفی کردند که پس از تشکیل پرونده، به مرجع قضایی معرفی شد.

کد خبر 749436

دیگر خبرها

  • درگیری دو دانش‌آموز در شوش منجر به قتل شد
  • چند خبر از کشفیات پلیس
  • پلیس در خرمشهر ۱۳ فقره سرقت کشف کرد
  • ربودن مرد جوان برای ۵۰ میلیارد تومان تتر توسط ۳ نفر
  • رهایی: دانشگاهیان آزادی‌خواه در سراسر دنیا به پا خاسته‌اند
  • ربودن مرد جوان برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر
  • وابستگی اقتصادی اسارت می‌آورد
  • آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال ارز دیجیتال
  • ◄ اسارت رانندگان کامیون در کشور آذربایجان به بهانه تصادف + فیلم
  • یک قاضی در شمال غربی پاکستان ربوده شد