Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین دوره مسابقات امداد و نجات شرق استان گلستان مشترک بین هلال احمر و آتش نشانی روز پنجشنبه، در ششمین روز از دهه مبارک فجر در محل دریاچه مصنوعی گنبدکاووس برگزار شد.

رییس جمعیت هلال احمر گنبدکاووس در حاشیه این مسابقات به خبرنگار ایرنا گفت: در این مسابقات مجموعا ۱۳ تیم چهار نفره از شهرستان‌های گنبدکاووس، مینودشت، کلاله، گالیکش و آزادشهر در شرق استان شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصغر نودهی با بیان اینکه تمام امکانات مورد نیاز برای برگزاری این مسابقات با همکاری سازمان هلال احمر و آتش نشانی تامین شد، افزود: در این مسابقات پنج مرحله شامل خروج مصدوم از آب با قایق، احیا (سی‌پی‌آر)، انتقال به ساحل، عبور از آتش و تحویل مصدوم، توسط تیم‌های شرکت کننده انجام شد.

وی گفت: این مسابقات برای نخستین بار با هدف افزایش تعامل بین دستگاه‌های امدادرسان شرق استان گلستان از جمله هلال احمر و آتش‌نشانی و تلاش برای ارتقای سرعت عمل تیم‌های امدادی در مواجهه با حوادث برگزار شد که در آن تیم‌های شرکت کننده از آتش‌نشانی و هلال احمر گنبدکاووس مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

**

نهمین جشنواره دانش آموزی جابربن حیان در گنبدکاووس افتتاح شد

مراسم افتتاحیه نهمین جشنواره دانش‌آموزی جابربن حیان روز پنجشنبه با حضور مسوولان شهرستانی در دبستان پسرانه بزرگمهر گنبدکاووس برگزار شد و دست‌ساخته‌های علمی دانش‌آموزان مقطع ابتدایی به مدت دو روز در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: نهمین جشنواره جابربن حیان و فرصت‌های متنوع یادگیری در سال تحصیلی ۹۸-۹۹ با مشارکت چهار هزار و ۶۰۰ دانش آموز در مرحله آموزشگاهی و هزار و ۵۱۹ دانش آموز در مرحله شهرستانی اجرا شد.

کمال‌الدین نظرنژاد افزود: ۶۰۸ طرح به مرحله شهرستانی راه یافت که در مجموع ۱۲۰ طرح برای شرکت در نمایشگاه روزهای ۱۷ و ۱۸ بهمن در آموزشگاه بزرگمهر انتخاب شد.

وی با اشاره به اینکه گنبدکاووس سال گذشته حائز کسب چهار رتبه منتخب استانی شد و همچنین یک طرح دانش آموزی آن منتخب کشوری شده بود، ادامه داد: از تمام دانش آموزان شرکت کننده در این جشنواره به همراه معلمان راهنمای طرح‌ها تقدیر می‌شود.

**

کسب رتبه سوم ووشو قهرمانی دختران کشور توسط ورزشکار گنبدی

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس، جوانه صفیاری ووشوکار این شهرستان موفق به کسب رتبه سوم وزن منهای ۶۰ کیلوگرم مسابقات قهرمانی دختران کشور به میزبانی کرمانشاه شد.

این ورزشکار گنبدی بعد از کسب رتبه سوم این مسابقات برای حضور در اردوی تیم ملی ووشو دختران انتخاب شد.

همچنین "ایلهان کر" فوتبالیست نونهال گنبدی به اردوی تیم ملی فوتبال نونهالان کشور دعوت شد.

به گزارش ایرنا، همایش سبک زندگی قرآنی و اسلامی، نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و صنایع دستی، برگزاری جشنواره غذا، مسابقات دوچرخهسواری، والیبال و فوتسال، برپایی مسابقات نقاشی برای کودکان، محفل انس با قرآن و کارگاه سواد رسانه‌ای از مهمترین برنامه‌های اجرا شده در ششمین روز از دهه مبارک فجر در گنبدکاووس است.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا اداره ورزش و جوانان اقتصاد مقاومتی امداد و نجات کودکان مدیر آموزش و پرورش انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی هلال احمر و آتش نشانی نهمین جشنواره کسب رتبه سوم جابربن حیان دانش آموزی برگزار شد شرق استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۸۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ استان متاثر از سیل و آبگرفتگی/ امدادرسانی به ۸۰۰ نفر

بابک محمودی، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به گزارش عملیات امداد و نجات در سیل و آب‌گرفتگی در ۴۸ ساعت گذشته، گفت: ١٣ استان اصفهان، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان‌جنوبی، خوزستان، فارس، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، مرکزی، هرمزگان و همدان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی بوده است.

وی در ادامه افزود: در این مدت توسط ١۵٣ نفر از نیرو‌های امدادی هلال‌احمر در قالب ۴٩ تیم در ۵١ عملیات امدادی، به ٨٠٠ نفر امدادرسانی شده است.

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به اینکه ٣۴ نفر در ۴۸ ساعت گذشته از خدمات اسکان اضطراری برخوردار شدند، بیان کرد: با تلاش امدادگران هلال‌احمر، ١۶ نفر به مناطق امن منتقل شدند و آب ٣٠ واحد مسکونی تخلیه شد.

محمودی تصریح کرد: ٩ دستگاه چادر، ١۴۴ تخته‌پتو، ١٠۵ تخته‌موکت، ۵٢ بسته‌غذایی، ١٠٠ قوطی انواع کنسرو و ٨٩٩ کیلوگرم نایلون میان متأثران از سیل و آب‌گرفتگی توزیع شد.

منبع: مهر

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۱۶ شهرستان درگیر آبگرفتگی در خوزستان
  • ۵۹ هزار دانش‌آموز یزدی در طرح ملی نجات آب شرکت کردند
  • ورود خودرو‌های جدید به هلال احمر
  • مشارکت ۵۹ هزار دانش‌آموز یزدی در طرح ملی نجات آب
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۲۳ استان
  • استقبال بیش از ۵۹ هزار دانش آموز یزدی از طرح ملی نجات آب
  • نجات ۶ کودک گرفتار در کوه‌های صاحب‌الزمان(عج) کرمان
  • امدادرسانی هلال احمر به ۸۰۰ نفر متأثر از وقوع سیل در کشور
  • سیل‎ و کولاک در ١٣ استان/ امدادرسانی به ٨٠٠ حادثه‌دیده
  • ۱۳ استان متاثر از سیل و آبگرفتگی/ امدادرسانی به ۸۰۰ نفر