Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@04:44:55 GMT

انتصاب اولین معاون زن استانداری در مازندران

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۰۹۱۲۲

انتصاب اولین معاون زن استانداری در مازندران

به گزارش خبرنگار مهر، احمد حسین زادگان عصر پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان مازندران با بیان اینکه هیچ لذتی بالاتر از آن نیست که واحدهای تولیدی غیرفعال و راکد را به چرخه تولید بازگردانیم، گفت: با اصلاح ساختاری و تسهیلاتی که داده شد، بیش از ۱۰۰ کارخانه بزرگ در استان به چرخه تولید بازگشتند.

وی درباره منطقه آزاد در استان گفت: با توافق با مجمع نمایندگان، طرح ایجاد یک منطقه آزاد با سه لکه مرتبط مورد موافقت قرار گرفت و ایجاد منطقه آزاد به عنوان مطالبه جدی مردم منتظر تأیید از سوی مجلس شورای اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: مازندران تنها استان ساحلی بوده که از داشتن منطقه آزاد محروم است و این در حالی است که مازندران ویژگی‌های منحصر به فردی دارد.

استاندار مازندران با بیان اینکه منطقه امیرآباد به دلیل نزدیک بودن با فرودگاه و داشتن زیرساخت‌ها، برای ایجاد منطقه آزاد مطلوب است، تصریح کرد: امیدواریم با تصویب منطقه آزاد در سال جاری، مردم به آرزوی دیرینه خود برسند.

حسین زادگان با بیان اینکه افزایش سهم بانوان در مدیریت این استان از جمله دغدغه‌ها است، از معرفی صفری به عنوان معاون توسعه و منابع استانداری مازندران خبر داد و گفت: اولین معاون استاندار زن در استان منصوب شده است.

وی گفت: باید ۳۰ درصد از سهم مدیریتی دولت به بانوان تخصیص داده شود و برای رسیدن به این هدف باید همکاری لازم را داشته باشیم.

استاندار مازندران از فرمانداران خواست تا در حوزه معاونت فرمانداری و بخشداری از توان کاری بانوان بهره گیرند، گفت: انتصاب مدیران زن سبب افزایش اعتماد جامعه خواهد شد.

حسین زادگان تکمیل زیرساخت‌های ورزشی استان را از جمله نیازها برشمرد و گفت خوشبختانه با تلاش دولت و نمایندگان بیشتر زیرساخت‌های ورزشی تکمیل شده و ورزشگاه شهید وطنی با ۳۰ میلیارد تومان اعتبار بازسازی شده که اجرای فازهای بعدی جزو برنامه‌ها است.

استاندار مازندران با بیان اینکه فوتبال و تیم نساجی تنها دل خوشی مردم قائم شهر به شمار می‌رود، تکمیل ورزشگاه نور و نوشهر و ورزشگاه شهید متقی ساری را از دیگر پروژه‌های تکمیل شده ورزشی عنوان کرد.

کد خبر 4846399

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری مازندران احمد حسین زادگان جلسه شورای اداری دهه فجر بوشهر انتخابات 98 شیراز قزوین شهرکرد ویروس کرونا ایلام انقلاب اسلامی ایران گرگان بارش برف انتخابات مجلس شورای اسلامی بیرجند زلزله استاندار مازندران حسین زادگان زیرساخت ها منطقه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۹۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۴۲۰ میلیارد ریال برای زیرساخت‌های بازارچه های مرزی ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، شهریار عباسی در نشست بررسی وضعیت بازارچه‌های مرزی چیلات و چنگوله و هلاله شمالی که در سالن شهید رجایی استانداری ایلام برگزار شد، گفت: با دستور بهرام‌نیا استاندار ایلام سال گذشته برای توسعه زیرساخت‌های بازارچه‌های مرزی استان مبلغ ۴۲۰ میلیارد ریال اختصاص یافت.

وی با اشاره به عزم جدی استانداری ایلام برای فعال‌سازی بازارچه‌های مرزی استان، از فعالیت ۷ تعاونی مرز نشینی در استان با عضویت ۲۲۷ هزار نفر در قالب ۷۴ هزار خانوار خبر داد.

عباسی گزارشی از وضعیت بازارچه‌های مرزی استان ارائه کرد و یادآور شد با تصمیم استاندار ایلام رایزنی‌هایی با طرف عراقی انجام شده تا این بازارچه‌ها پس از سال‌ها به چرخه مبادلات تجاری کشور بازگردند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام همچنین افزود: با پیگیری دکتر بهرام نیا استاندار ایلام تمامی زیرساخت‌های لازم در سه بازارچه مرزی چیلات، چنگوله و مهران فراهم شده و هدف ما این است که تمامی مرزنشینان از ظرفیت‌های اقتصادی مرزها بهره‌مند شوند.

وی همچنین از تهیه طرح توجیهی بازارچه مرزی مهران خبر داد و گفت: امیدواریم در جلسه هفته آینده کمیسیون اقتصادی دولت با تصویب این طرح گام بلندی در راستای ارتقای وضعیت معیشتی مرزنشینان استان برداشته شود.

عباسی با ذکر برخی از مشکلات موجود بر سرِ راه توسعه اقتصادی استان خواستار ورود جدی وزارتخانه‌های مربوطه برای مرتفع شدن این مشکلات شد و از همکاری‌های مثبت مجموعه وزارت کشور تشکر کرد.

کد خبر 6088130

دیگر خبرها

  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان
  • اختصاص ۴۲۰ میلیارد ریال برای زیرساخت‌های بازارچه های مرزی ایلام
  • گلایه نماینده ولی فقیه در مازندران از انتصاب وزیر سابق به استانداری
  • اعتراض دانشجویان دانشگاه سیستان به انتصاب مجدد مدیر متخلف
  • تاکید معاون استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی مرکز ملی داده‌های زیارت
  • انتصاب مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد
  • انتصاب مشاور استاندار بوشهر در امور روحانیت
  • اجرای ۷۵ درصد از طرحهای های مصوب سفر استانداربه منطقه آزاد ماکو
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم؟!
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم با انتصاب مدیران پروازی