Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@20:49:13 GMT

بهره برداری از آسفالت ۲ راه روستایی در بندر آستارا

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۰۹۵۳۷

بهره برداری از آسفالت ۲ راه روستایی در بندر آستارا

در ششمین روز از دهه فجر، آسفالت ۲ راه روستایی در شهرستان آستارا به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، در ششمین روز از ایام الله دهه فجر و با حضور فرماندار، بخشدار مرکزی، بخشدار لوندویل و جمعی از مسئولان محلی و به طور همزمان آسفالت راه های روستایی قره سو و آق مسجد به بهره برداری رسید و اهالی این دو روستا از نعمت راه آسفالته بهره مند شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

برای زیرسازی و آسفالت راه های این ۲ روستا در مجموع هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار صرف شده است.

 

آسفالت راه های روستاهای آق مسجد و قره سو به همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای و اداره راه و شهرسازی آستارا انجام شد.

 

گفتنی است، از ابتدای سال جاری تاکنون برای زیرسازی و آسفالت راه های روستایی شهرستان آستارا در مجموع ۱۱۴ میلیارد ریال هزینه شده است.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه فجر مسجد ایام دهه فجر کانون های فرهنگی هنری مساجد ایام الله دهه فجر دهه فجر انقلاب اسلامی معامله قرن مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد آسفالت راه روستایی دهه فجر بندر آستارا آسفالت راه بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۹۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در آستانه روز شورا‌ها گفت: امسال ۱۱۷۰ طرح عمرانی وخدماتی در این کلانشهر با بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان تصویب شده که تا پایان سال ۸۵۰ طرح آن به بهره برداری می‌رسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


محمد نورصالحی افزود: خط دو قطار شهری اصفهان، تکمیل بخش شرقی رینگ چهار ترافیکی از پل راهداران در اتوبان دستجردی تا پل آفتاب در جاده فرودگاه، ساخت پارکینگ طبقاتی از مهمترین این طرح هاست.

دیگر خبرها

  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • اجرای زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان
  • متاسفانه در سنوات گذشته از آسفالت مناسبی برای بزرگراه‌ها استفاده نشده است
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • رایزنی با محیط زیست برای فعالیت کارخانه آسفالت در شرق تهران
  • زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان انجام شد
  • کاهش ترافیک بزرگراه آزادگان با بهره‌برداری از ۲ طرح عمرانی