Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی معاونت فضای مجازی، در آغاز این نشست، شریف خانی ضمن خیر مقدم و خوشامدگویی به حاضرین گفت: ابتدا میخواهم درباره اهمیت کاری که هم اکنون در کنار هم مشغول انجامش هستیم، صحبت کنم؛ اساسا یکی از سخت‌ترین کار‌ها در دانشگاه شریف این است که بتوانید با دانشجویان نخبه و توانمندی که انتظارشان از زندگی بسیار بیشتر از آدم‌های متوسط است، سر کنید و آن‌ها را به شکلی مستمر امیدوار و با نشاط نگه دارید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کار کردن با آدم‌های باهوش هم لذتبخش و هم سخت است؛ لذتبخش از این حیث که هربار آن‌ها را می‌بینید با ایده‌های بکر و بدیعشان مواجه می‌شوید و این احساس، تجربه بسیار لذت بخشی است؛ اما سختی کار با نخبگان در این است که این آدم‌ها انتظارشان از زندگی بسیار زیاد است؛ آن‌ها همواره میخواهند که دیده شوند و تأثیرات مثبتشان در زندگی خود و دیگران برای همیشه باقی بماند؛ این آدم‌ها روحیه بلندپروازانه‌ای دارند و هیچ گاه به کم راضی نیستند.

معاون فضای مجازی رسانه ملی عنوان کرد: در این مقطع، حفظ امید و نشاط درمیان چنین افراد نخبه و مستعدی کار بسیار سختی است؛ با این وجود، نقطه شروع فعالیت و انگیزه اصلی ما از برپایی نمایشگاه کار، ایجاد چنین فضای پر شور و با نشاطی بود.

وی ادامه داد: در این سال‌ها متوجه شدیم که یکی از عناصر کلیدی و انگیزه بخش برای جوانان نخبه کشور، بحث اشتغال است؛ بدین معناکه ظرفیتی به وجود آید تا توانمندی‌های واقعی این جوانان مستعد دیده شده و در نهایت به ثمره‌ای ماندگار تبدیل شود؛ این اتفاقی بود که ما دوست داشتیم رقم بخورد.

دبیرسومین نمایشگاه کاریادآور شد: روند رو به رشدی که از بدو برپایی نمایشگاه «کار ایران» در حوزه اشتغال و کارآفرینی اتفاق افتاد، خود مؤید این نکته است که اگر جوانان ما در جایگاه و شرایط درست و مناسبی قرار گیرند، می‌توانند حس رشد و بلند پروازی خود را ارضا کنند؛ امیدواریم با جذب نیرو‌های جوان و تازه نفس، بتوانیم فصل جدیدی را برای رسیدن به اهداف بزرگمان رقم بزنیم.

عضوهیات علمی دانشگاه صنعتی شریف گفت: خوشبختانه امسال به همت دوستان و همکاران خوب و پرتلاشم، هم از لحاظ تعداد شرکت‌های حاضر در نمایشگاه و هم از حیث میزان مشاغل عرضه شده، با تنوع و رشد کمی و کیفی قابل توجهی مواجهیم؛ رشدی دو برابر که چنین جهشی جای تقدیر و تشکر فراوان دارد و امیدوارم این روند صعودی در آینده نیز تداوم داشته باشد.

شریف خانی در پایان خاطرنشان کرد: آنچه باید وجه همت ما قرار گیرد این است که شهود کارجویان را نسبت به بالفعل شدن ظرفیت‌های بالقوه شان افزایش دهیم؛ بحمدالله این اتفاق در نمایشگاه جاری با برپایی کارگاه‌های آموزشی متعدد و متنوع شکل خواهد گرفت و امسال، نخستین سالی است که اجرای آن را آغاز کرده ایم؛ بی شک افراد جویای کار می‌توانند با حضور در این کارگاه‌های تخصصی، شانس جذب خود را در شرکت‌های حاضر در سومین نمایشگاه «کار ایران» افزایش دهند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایشگاه دانشجویی شرکت های حاضر کار ایران آدم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۹۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه هفته مشاغل در شاهرود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سیدمحمد موسوی مدیر آموزش و پرورش شاهرود هدف از برگزاری این نمایشگاه‌ها را به نمایش گذاشتن توانمندی‌ها و مهارت‌های دانش آموزان، معرفی رشته‌های شغلی هنرستان‌ها و ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری در تحصیل کرده‌ها عنوان کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نمایشگاه هفته مشاغل در شاهرود
  • پیری جمعیت نشاط اقتصادی و اجتماعی را کاهش می‌دهد
  • راه اندازی بازارچه مشاغل خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • بازارچه مشاغل خانگی در چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی می‌شود
  • هموارسازی مسیر تعامل و آشنایی اجتماع نخبگان با توانمندی‌های فناورانه و نوآورانه کشور
  • افزایش سه برابری ظرفیت تبادل برق ایران و ترکمنستان
  • نمایش توانمندی‌های صادراتی نخبگان کشور در «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • راه اندازی نخستین هنرستان جوار صنعت در شهرستان البرز
  • راه اندازی هنرستان‌های جوار صنعت سرعت می‌گیرد
  • نمایشگاه کتاب نشاط اجتماعی تهران را بالاتر می‌برد/ در حال حاضر شهرآفتاب گزینه مناسبی برای نمایشگاه نیست