Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، نود و یکمین دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس از ساعت ۱۵:۳۰ امروز پنجشنبه ۱۷ بهمن و در حضور ۵۶ هزار و ۷۰۰ نفر تماشاگر به قضاوت بیژن حیدری در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این بازی در پایان با تساوی ۲ به ۲ تمام شد. ارسلان مطهری ۲۴ و ۵۲ برای استقلال، علی علیپور ۲۹ و بشار رسن ۸۹ برای پرسپولیس گل زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا بیرانوند در پایان این مسابقه گفت: خدا را شکر شرمنده هواداران پرسپولیس نشدیم بخصوص خود من که این بازی برایم خیلی مهم بود.

وی افزود: روی دواشتباه قبلی گل خوردیم. همه دیدند که پرسپولیس بهتر و روانتر از استقلال کار کرد. مالکیت توپ ما خیلی بالا بود. قول می دهم یحیی گل محمدی می تواند جا پای برانکو ایوانکوویچ بگذارد. تیم ما یک دل و یکدست است و امیدوارم که نتایج بهتری کسب کنیم.

دروازه بان پرسپولیس در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر مبنی بر دریافت دو گل از ارسلان مطهری ادامه داد: به مطهری تبریک می گویم که توانست در این بازی مهم به تیمش کمک کند. بازیکنانی که برای اولین بار در دربی بازی می کنند انگیزه زیادی دارند. خوشبختانه توانستیم بازی خوبی انجام بدهیم. به هر حال این دربی است و شرایط خاص خودش را دارد.

بیرانوند که با باشگاه آنتورپ بلژیک به توافق رسیده و سال آینده باید به این تیم برود در واکنش به اینکه این مسابقه آخرین دربی او بوده است، گفت: واقعاً سخت است. این آخرین دربی من بود. فکر می کنم بازی به بازی بیشتر دلم برای هواداران و باشگاه پرسپولیس تنگ می شود. امیدواریم اتفاقی بیفتد که پرسپولیس سالهای سال در شرایط خوبی بماند.

ملی پوش پرسپولیس در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار مهر مبنی بر انتخاب دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی ایران اظهار کرد: فکر می کنم اتفاق خیلی خوبی برای تیم ملی افتاد. اسکوچیچ در سالهایی که در ایران بوده با تیم هایش نتایج خوبی گرفته است و شناخت خوبی از بازیکنان دارد. او مثل برانکو بود و شرایطش با برانکو فرقی نمی کرد. این انتخاب خوبی بود و می تواند به تیم ملی کمک کند.

کد خبر 4846462 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: ارسلان مطهری علیرضا بیرانوند تیم فوتبال پرسپولیس ورزشگاه آزادی تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران دربی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا کاراته لیگ جهانی کاراته وان تیم فوتبال تراکتور تیم ملی فوتبال ایران لیگ برتر والیبال تیم فوتبال شهر خودرو مشهد تیم ملی فوتسال ایران فرهاد مجیدی کاراته والیبال خبرنگار مهر آخرین دربی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۹۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اوسمار در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان عنوان کرد: : هرچه به پایان فصل نزدیک می‌شویم، بازی‌ها سخت‌تر می‌شود و همه برای رسیدن به هدف، بیشتر تلاش می‌کنند. همیشه بازی با سپاهان بسیار سخت و حساس بود که جزئیات کوچک، نتیجه را تغییر می‌داد.

وی افزود: به همین دلیل امیدوارم فردا بازی خوبی داشته باشیم و بتوانیم از این جزئیات کوچک، به بهترین شکل استفاده کنیم.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: امیدوارم هواداران با وجود اینکه جام حذفی را از دست دادیم، حمایت خوبی از ما داشته باشند. انرژی مثبت و خوبی که بین هواداران و تیم وجود دارد، خیلی می‌تواند به تیم کمک کند. امیدوارم فردا هم مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند.

سرمربی پرسپولیس در ارتباط با دلیل تعویض‌هایش در دیدار با آلومینیوم گفت: مربیان و بازیکنان باید از همه بازی‌ها درس بگیرند و فرقی ندارد بازی را ببریم یا ببازیم. خوب است آدم همیشه از پیروزی که شیرین است درس بگیرد، زیرا در زمان شکست ناراحت است. شکست همیشه تلخ و سخت است، اما یک جام دیگر پیش رو داریم و باید با کمک هواداران برای هدف خود بجنگیم تا به آن برسیم.

اوسمار ادامه داد: دلیل شکست ما مقابل آلومینیوم تعویض‌های من نبود، زیرا به همه بازیکنانم صد در صد اعتماد و اطمینان دارم. پس از تعویض بازیکنان نیز ۲ گل دیگر به ثمر رساندیم. نفراتی که به زمین آمدند برای بهتر شدن بازی کمک کردند. پیش از این گفتم دفاع تیمی از مهاجم شروع می‌شود و از نفرات خط جلو تا دروازه‌بان باید در این کار مشارکت کنند. هیچ وقت درمورد یک نفر نظر نمی‌دهم که در کار دفاع ضعیف بود یا تیم مقابل قوی.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مس رفسنجان - گل گهر سیرجان؛ در انتظار دربی ال کرمانو | پیش بازی
  • مطهری: مانند سرباز مقابل استقلال می‌جنگیم/ گل‌محمدی عزیز است، اما من مسئول فنی تراکتور هستم
  • مطهری: گل محمدی بزرگتر و فنی‌ترین مربی ایران است
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند
  • لیموچی: پرسپولیس تمام شد، فردا بازی داریم!
  • الکلاسیکوی ایران؛ جنگ سپاهانی‌های پرسپولیس با رانده‌شدگان گل‌محمدی!
  • الکلاسیکوی ایران، جنگ سپاهانی های پرسپولیس با رانده شدهای گل محمدی!
  • آقای گل پرسپولیس و پیش‌بینی جالب تیم قهرمان!
  • درخشان: تعویض‌های اوسمار باعث شکست پرسپولیس شد