Web Analytics Made Easy - Statcounter

همسر شهید تهرانی مقدم گفت: وقتی صحبت از کارهای بزرگ می‌شد شهید تهرانی می‌گفت ما باید بازوی قوی ولایت باشیم اگر ما، مردم و کسانی که ادعای دوستی ولایت داریم، بازو و قدرت ولایت باشیم زمینه را برای ظهور حضرت فراهم می‌کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; الهام حیدری عصر امروز در همایش از انقلاب تا ظهور در زنجان، اظهار داشت: مردم زنجان همواره در روزهای پرتلاطم انقلاب و دوران دفاع مقدس بزرگترین ایثارگری‌ها را انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه افتخار داشتم که 28 سال در فراز و نشیب‌های زندگی با شهید حسن تهرانی مقدم باشم،افزود: ایشان همه زندگی خود  را وقف انقلاب و ولایت فقیه کرده و شبانه روز کار می‌کرد.

این همسر شهید با اشاره به ویژگی‌های برجسته شهید تهرانی مقدم، افزود: مقام معظم رهبری وی را سردار عالیقدر و دانشمند برجسته معرفی کردند.

همسر شهید تهرانی مقدم با اشاره به اخلاص شهید تهرانی مقدم در کارها و زندگی خود، بیان داشت: هنگامی که مقام معظم رهبری در خصوص اخلاص شهید تهرانی مقدم صحبت می‌کردند سردار سلیمانی گریه می‌کردند.

حیدری خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری تعابیری از شهید تهرانی مقدم بیان فرمودند که هیچ‌گاه از زبان کسی نشنیده بودم.

وی با بیان اینکه شهید تهرانی مقدم دشمن را حاضر و زنده می‌دانست و خود را به مطالب روزمره عادی عادت نمی‌داد، افزود: وی همواره در دروس دانشگاهی نیز موفق عمل می‌کرد  و حتی در کمتر از 4 سال کارشناسی خود را گرفتند.

همسر شهید تهرانی مقدم  با اشاره به اینکه شهید تهرانی مقدم در زمانی که حرف از گفتمان صحبت می‌شد، می‌گفت دشمن با خزندگی جلو آمده و با قدم‌های آهسته خوی جنگ ستیزی خود را نشان خواهد داد.

وی ادامه داد: تنها در زیر پرچم اسلام، ولایت و قرآن می‌توان چشم، دست، ذهن و پای خدایی داشت، حاج قاسم و حاج حسن فرد نبودند بلکه اعتقادات آنها مهم بود که از بهترین لذایذ زندگی گذشته و در شب‌های سرد بیابان موشک آزمایش کند.

این همسر شهید تصریح کرد: وقتی صحبت از کارهای بزرگ می‌شد شهید تهرانی می‌گفت ما باید بازوی قوی ولایت باشیم اگر ما، مردم و کسانی که ادعای دوستی ولایت داریم، بازو و قدرت ولایت باشیم زمینه را برای ظهور حضرت فراهم می‌کنیم.

حیدری با بیان اینکه پس از شنیدن خبر شهادت حاج قاسم سلیمانی، پیش خانواده آنها رفتم، افزود: شهدا انتخاب‌شدگان خداوند متعال بوده و همگی مسئول هستیم که کارهایی را انجام دهیم که شهدا انتظار دارند.

وی گفت: تلاش، کوشش و نگاه آینده‌نگری شهید تهرانی مقدم برای همه ما درس بوده و باید از چنین ویژگی‌های بارز بهره جست.

همسر شهید تهرانی مقدم خاطرنشان کرد: خانواده و زندگی الهی ثمره بیشتری داشته و در جامعه نیز تاثیرگذار خواهد بود، خانه حضرت زهرا(س) از کوچکترین خانه‌های آن زمان بود اما بزرگترین و عالمانه‎ترین افراد را تربیت کردند.

وی گفت: هنگامی که مقام معظم رهبری می‌فرمایند جوانان ما نماز خود را در بیت‌المقدس خواهند خواند این شفافیت و امیدواری به جامعه بوده و ما هم باید خانواده خود را با این انرژی بالا ببریم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: همسر شهید تهرانی مقدم مقام معظم رهبری ولایت باشیم ظهور حضرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۰۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان نیکوکار زمینه آزادی همکار خود را فراهم کردند

همزمان با روز معلم، معلمان نیکوکار با پرداخت ۵۰ میلیون تومان زمینه آزادی یکی از همکاران خود را که به دلیل بدهی مالی در زندان به سر می‌برد، فراهم کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد مردمی دیه استان تهران، با پیگیری مددکاران اجتماعی این مرکز، همزمان با دوازدهم اردیبهشت، گروهی از معلمان نیکوکار در اقدامی انسان‌دوستانه با اهدای ۵۰ میلیون تومان در پرداخت بدهی یک نفر معلم که با بدهی مالی در زندان به سر می‌برد، سهیم شدند.

این زندانی ۵۱ ساله که جز زندانیان جرایم غیرعمد بود، پس از راه‌اندازی یک شرکت دچار مشکلات مالی شده، حتی منزل مسکونی خود را هم فروخته است و پس از زندانی شدن و جدایی همسرش، فرزندانش در شرایط معیشتی نامساعد به سر می‌بردند.

زندانی یاد شده با پرداخت مبلغ اهدایی از سوی معلمان و کمک‌های نیکوکاران دیگر استان، عصر امروز آزاد شده، نزد فرزندانش باز خواهد گشت.

خیران و نیکوکارانی که قصد کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را دارند همواره می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۷۵۹۱۶ در این امر خیر سهیم باشند؛ همچنین در صورت تمایل ضمن مراجعه حضوری به ستاد دیه استان تهران واقع در خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، اعرابی ۵، پلاک ۱۹، طبقه اول، شماره تلفن ۸۸۸۶۱۹۹۲ با نحوه ارسال کمک‌های مالی و آزادی زندانیان استان آشنا شوند.

کد خبر 749785

دیگر خبرها

  • زمینه جذب جوانان هرمزگان در دستگاه قضا فراهم شود
  • رصدخانه دانش‌آموزی به نام شهید تهرانی مقدم افتتاح می‌شود
  • درس اخلاق | چرا باید صابر باشیم؟
  • علم‌آموزی همواره در آیات و روایات مورد تاکید بوده است
  • زمینه جذب تسهیلات از بازار سرمایه باید فراهم شود
  • جهش تولید بدون تکیه بر نیروی کار میسر نیست
  • معلمان نیکوکار زمینه آزادی همکار خود را فراهم کردند
  • گفتمان انقلاب و ولایت در سراسر جهان تاثیرات گسترده داشته است
  • خشونت در دانشگاه‌های آمریکا برای حفظ آبرو است
  • طلاق به خاطر پیدا شدن روسری در خودروی همسر