Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-26@17:39:09 GMT

دستگیری ۵۵ سارق حرفه‌ای در اهواز

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۱۰۲۷۰

دستگیری ۵۵ سارق حرفه‌ای در اهواز

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ محسن دالوند چهارشنبه شب در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت:طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز با هدف برخورد قاطعانه با سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار ، فروشندگان موادمخدر و دارندگان سلاح‌های غیرمجاز از دوشنبه در شهرستان اهواز اجرا شد.

وی افزود: ماموران انتظامی در این طرح ۵۵ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار،هشت نفر خرده‌فروش مواد مخدر ۲عامل تیراندازی و ۱۵ نفر دارنده سلاح غیرمجاز را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی طی چند عملیات ضربتی و هماهنگ، در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی اهواز تصریح کرد: مقدار سه کیلوگرم انواع مواد مخدر، تعدادی اموال سرقتی و تعداد ۱۹ قبضه سلاح غیرمجاز شامل چهار قبضه اسلحه جنگی و ۱۵ قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز به همراه ۲۰۱ فشنگ مربوطه نیز کشف شد.

وی گفت: متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیس به ۱۱۲ فقره انواع سرقت در سطح شهرستان اهواز اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

سرهنگ دالوند اظهار داشت: با اجرای این طرح ۳۳ دستگاه خودرو و ۵۴ دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف و تعداد ۱۴ نفر معتاد متجاهر نیز دستگیر و به مراکز ترک اعتیاد سپرده شدند.

وی بیان کرد: نیروی انتظامی به صورت شبانه‌روزی با سارقان و مخلان امنیت و آرامش به شدت برخورد می‌کند و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سارق اهواز سرقت حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۰۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان حرفه ای در اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین؛ سرهنگ حسین زلقی در تشریح این خبر گفت: در پی تشدید اقدامات پیشگیرانه و اجرایی کردن راهکارهای مبارزه با سرقت، طرح مبارزه با سرقت در این شهرستان اجراء شد.

وی افزود: در نتیجه اجرای این طرح، ماموران کلانترهای ۱۲ با اقدامات تخصصی ۷ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی آن‌ها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز در ادامه با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۴ دستگاه موتور سیکلت و ۲ دستگاه موبایل کشف شد، تصریح کرد: متهمان در روند تحقیقات پلیس به ۲۱ فقره انواع سرقت در سطح شهرستان اعتراف کردند.

سرهنگ زلقی با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی، از شهروندان خواست، هشدارهای پلیس در رابطه با پیشگیری از سرقت را جدی بگیرند و هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899528

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان
  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • سارق سیم و کابل برق در سمنان دستگیر شد
  • دستگیری سارقان حرفه ای در اهواز
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • ۱۷ قبضه اسلحه‌کمری در پیرانشهر کشف شد
  • کشف ۱۷ قبضه کُلت کمری در پیرانشهر
  • زورگیران دهه هشتادی دستگیر شدند | قمه ۶۰ سانتیمتری زورگیران را ببینید
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت