Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@10:02:52 GMT

خدمت رسانی به مردم شهرستان گناوه بدون وقفه ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۱۰۳۸۸

خدمت رسانی به مردم شهرستان گناوه بدون وقفه ادامه دارد

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا مهرجو در برنامه برپایی میز خدمت در جمع نمازگزاران مسجد صاحب الزمان (عج) محله باباعلیشاه گناوه به مناسبت دهه فجر اظهار داشت: از برنامه‌های مهم ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر در شهرستان گناوه برپایی میز خدمت در محلات مختلف است که به آن افتخار می‌کنیم.

فرماندار گناوه با تاکید بر اینکه اتکا به مردم یکی از مهم‌ترین عناصر انقلاب است افزود: اصلی‌ترین رکن و ویژگی انقلاب اسلامی رهبری است که باوجود آن پس از گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب و با وجود توطئه و بحران‌های زیاد دشمنان با اقتدار همچنان در جهان می‌درخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه فاضلاب یکی از شاخصه‌های اصلی توسعه هر منطقه است اضافه کرد: از مردم شهر گناوه که شبکه فاضلاب درب منزل آنان رسیده و تا کنون به شبکه متصل نشده‌اند سریع‌تر اقدام کنند.

مهرجو بیان کرد: مسئولانی که در این نشست حضور دارند اگر توان دارند به قول‌های خود عمل کنند و اگر امکان ندارد شفاف به مردم گفته شود.

وی افزود: با وجود مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم‌های ظالمانه نظام سلطه آمریکا بر کشورمان خدمت رسانی به مردم و اجرای طرح‌ها بدون وقفه در کشور ادامه دارد.

وی گفت: در دهه فجر امسال در شهرستان گناوه ۵۵ پروژه با اعتبار ۶۷ میلیارد تومان افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

فرماندار گناوه با اشاره به اینکه یکی از مشکلات مطرح شده آسفالت کوچه‌ها است بیان کرد: انتظار می‌رود شهرداری نهضت آسفالت معابر در شهر گناوه را در طی یک پروسه ۳ تا ۵ ساله در برنامه اولویت دار خود قرار دهد.

مهرجو گفت: شهر گناوه پیشانی و ویترین استان بوشهر و شهرت کشوری دارد بنابراین نیاز است که پیاده‌رو سازی و زیباسازی ورودی شهر گردشگری گناوه انجام شود ولی به موازات آن به محلات سطح شهر نیز توجه شود.

وی تصریح کرد: برای حل مشکلات به همراهی و همکاری مردم نیاز است و رسیدن به یک زندگی استاندارد و مطلوب در صورتی‌که یک پای کار آن مردم نباشند نتیجه بخش نیست.

فرماندار گناوه ادامه داد: توسعه پایدار و متوازن شهری نیازمند به همکاری و همیاری و مشارکت مردم با مدیران و متولیان شهر دارد بنابراین درخواست می‌شود که مردم با مسئولان همکاری لازم را داشته باشند.

کد خبر 4846479

منبع: مهر

کلیدواژه: گناوه دهه فجر دهه فجر بوشهر انتخابات 98 شیراز قزوین شهرکرد ویروس کرونا ایلام انقلاب اسلامی ایران گرگان بارش برف انتخابات مجلس شورای اسلامی بیرجند زلزله فرماندار گناوه شهرستان گناوه شهر گناوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۰۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت‌رسانی جهادگران فنی و حرفه‌ای به ۲۰۰۰ نفر در روستاها

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان خراسان جنوبی گفت: بیش از ۲ هزار نفر از اهالی روستاهای استان در سال گذشته از جهادگران مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان خدمت رایگان دریافت کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حسن کامرانی‌فرد به مناسبت 17 اردیبهشت سالروز تشکیل بسیج سازندگی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: از آنجایی که ارائه خدمت بی منت به مردم استان و ترویج فرهنگ مهارت آموزی سرلوحه برنامه‌های کاری این اداره کل است در سال گذشته 218 نفر از پرسنل اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان خراسان جنوبی در 22 روستای هدف استان اقدام به برپایی اردوی جهادی ارائه خدمات فنی و مهندسی رایگان به مردم کردند.

وی افزود: در این اردوها خدمات مختلفی از جمله جوشکاری، تأسیسات، تعمیر لوازم خانگی، آرایش و پیرایش، تعمیر موبایل، برقکاری ساختمان، صنایع پوشاک و ده‌ها حرفه دیگر ارائه شده است.

 مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان خراسان جنوبی گفت: بیش از 2 هزار نفر از اهالی روستاهای استان از خدمات جهادگران مراکز آموزش فنی و حرفه‌ خراسان جنوبی خدمت رایگان دریافت کردند.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان بیرجند نیز از برگزاری آزمون سنجش مهارت برای بیش از 4 هزار نفر در سال گذشته خبر داد.

حسین دانش گفت: سال گذشته مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای برادران بیرجند برای پنج گروه مختلف از متقاضیان، آزمون‌های علمی و عملی را برگزار کرد که پس از اجرای سنجش علمی و عملی، از این تعداد بیش از دوهزار و 500 نفر موفق به أخذ گواهینامه مهارت شدند.

انتهای پیام/ 257

دیگر خبرها

  • نباید در فرآیند مهاجرت مردم به روستا خلل وارد کنیم
  • ادای احترام استاندار کردستان به مقام شامخ شهدای خسروآباد
  • توان و ایده مردم در رفع مشکلات مورد استفاده قرار می‌گیرد
  • بیجار قطب تولید گندم در کشور است / لزوم رفع مشکلات مردم
  • خسارت ۴۹۰ میلیارد تومانی سیل به بخش دُرُح سربیشه
  • خدمت‌رسانی جهادگران فنی و حرفه‌ای به ۲۰۰۰ نفر در روستاها
  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • روستا‌های بالای ۱۰ خانوار بخش مرکزی گناوه برق‌رسانی می‌شوند
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند