Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروزپنجشنبه ۱۷ بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

فوت بر اثر گازگرفتگی در شیراز

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت: بی احتیاطی و استفاده از اجاق گاز برای گرم کردن منزل، منجر به مرگ یک نفر در شیراز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ کاووس محمدی  بیان کرد: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره گاز گرفتگی، بلافاصله ماموران به همراه دیگر نیرو‌های امدادی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد فردی ۱۹ ساله در خیابان "شهید ربانی" شهرستان شیراز، در یک منزل مسکونی در حال استراحت بوده که به علت استفاده غیر استاندارد از اجاق گاز، فوت کرده است.

سرهنگ محمدی با بیان اینکه برابر دستور مقام قضائی، جسد متوفی برای بررسی بیشتر تحویل پزشک قانونی شد، به شهروندان توصیه کرد نکات ایمنی در استفاده از وسایل گرمایشی را رعایت کنند تا شاهد حوادث دلخراش برای آنان نباشیم.

انهدام باند سارقان با ۷۱ فقره سرقت در شیراز

فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری باند ۴ نفره سارقان و کشف ۷۱ فقره انواع سرقت در این شهرستان خبر داد.

سردار رهام‌بخش حبیبی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو‌های زانتیا و ماکسیما در شیراز و پیرو آن سرقت منزل با شگرد تخریب درب منازل ویلایی و سرقت اموال به اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی واصل که با توجه به سریالی بودن سرقت‌ها، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی استان با تحقیقات فنی و تخصصی و گشت‌رنی‌های هدفمند و نامحسوس، موفق شدند مخفیگاه اعضای این باند ۴ نفره را شناسایی و در یک اقدام ضربتی آنان را دستگیر کنند.

سردار حبیبی با بیان اینکه متهمان در بازجویی فنی و تخصصی به ۷۱ فقره سرقت از نوع منزل، خودرو و مغازه اقرار کردند، گفت: این سارقان حرفه‌ای تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی استان عنوان داشت: شهروندان می‌توانند با هوشیاری، پلیس را در راه تامین امنیت و مبارزه با بزهکاران یاری کنند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.

فوت سرباز وظیفه شناس بر اثر بی احتیاطی راننده کامیون

رئیس پلیس راه جنوب استان گفت: بر اثر برخورد کامیون با یک سرباز ناجا در تونل "منصورآباد" شهرستان لارستان، سرباز وظیفه شناس فوت کرد.

سرهنگ حمدالله هوشمندی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه یک سواری سمند در تونل "منصورآباد" دچار نقص فنی شده است که بلافاصله ماموران وظیفه شناس برای همکاری و پوشش ترافیکی به محل مورد نظر اعزام شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در حین بررسی و نظم دهی به ترافیک، یک دستگاه کامیون به دلیل توجه نکردن به جلو با سرباز وظیفه "ع-ج" برخورد می‌کند.

سرهنگ هوشمندی با بیان اینکه سریعا مجروح به بیمارستان انتقال شد، گفت: متاسفانه به دلیل شدت جراحات وارده سرباز ذکر شده جان خود را از دست داد.

رهایی گروگان پس از ۶ روز اسارت

فرمانده انتظامی لامرد گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان، فردی پس از ۶ روز اسارت از چنگال آدم ربایان رها شد.

سرهنگ مهراب زارع‌پور بیان کرد: در پی گزارش یک فقره آدم ربایی، در تاریخ ۱۲ بهمن ماه سال جاری در بخش "اشکنان" این شهرستان، بلافاصله تیمی مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

او افزود: با حضور عوامل انتظامی در محل و بررسی اظهارات شاهدان عینی، مشخص شد فردی توسط ۲ نفر برادر گروگان گرفته شده است.

سرهنگ زارع‌پور عنوان داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از یک سری تحقیقات میدانی با استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی، تحقیقات گسترده‌ای را آغاز و آدم ربایان را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: پس از اقدامات گسترده پلیس برای آزادسازی گروگان، آدم ربایان عرصه را بر خود تنگ دیده و روز گذشته فرد ربوده شده را در یکی از روستا‌های استان سیستان و بلوچستان رها و قبل از رسیدن عوامل انتظامی از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان لامرد با اشاره به اینکه علت و انگیزه این آدم ربایی اختلافات حساب با فرد ربوده شده بوده است، گفت: تلاش برای دستگیری آدم ربایان در دست اقدام است.

قاتل خاموش جان جوان ۲۰ ساله را گرفت

جانشین انتظامی شهرستان فسا از فوت جوانی ۲۰ ساله بر اثر گاز گرفتگی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد رضایی بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر حادثه گاز گرفتگی منجر به فوت در یک منزل مسکونی در بخش "قره بلاغ" این شهرستان، بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

او افزود: ماموران با حضور در محل حادثه متوجه شدند جوانی ۲۰ ساله به دلیل گاز گرفتگی فوت کرده است.

سرهنگ رضایی به شهروندان توصیه کرد هشدار‌های لازم در این زمینه را جدی بگیرند تا حوادث دلخراش برای خانواده‌ها رخ ندهد.

توقیف ۲۱ دستگاه خودرو متخلف در داراب

فرمانده انتظامی داراب از توقیف ۲۱ دستگاه خودرو متخلف طی ۲۴ ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علیرضا نوشاد بیان کرد: یکی از وظایف پلیس راهنمایی و رانندگی برخورد با رانندگان پر خطر است که آسایش و امنیت شهروندان را به مخاطره می‌اندازند.

او افزود: در ۲۴ ساعت گذشته پلیس راهنمایی و رانندگی این شهرستان به منظور شناسایی رانندگانی که بیشترین تخلفات را مرتکب می‌شوند و در واقع راننده پر خطر محسوب می‌شوند با به کارگیری همه تجهیزات و امکانات، تعداد ۲۱ دستگاه خودرو سواری متخلف را متوقف کردند.

سرهنگ نوشاد توصیه کرد: رانندگان برای ایمنی در تردد و امنیت در حوزه ترافیک از هر‌گونه تخلف پرهیز کنند و قوانین و مقررات در رانندگی را رعایت کنند که در غیر این صورت نه تنها زمینه بروز حوادث و ایراد صدمه و خسارت را برای خود و دیگران فراهم می‌آورند بلکه در نهایت متحمل پرداخت جریمه و زیان‌های اقتصادی نیز می‌شوند.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث و سرقت نیروی انتظامی شهرستان خبر کارآگاهان پلیس آگاهی بلافاصله ماموران پس از ۶ روز اسارت فرمانده انتظامی ۲۱ دستگاه خودرو انتظامی استان سرباز وظیفه آدم ربایان اعزام شدند گاز گرفتگی وظیفه شناس بر اثر گاز فقره سرقت ۲۰ ساله ۷۱ فقره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۱۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر

فرمانده انتظامی شهرستان دره‌شهر از کشف جسد غرق شده جوان ۲۸ ساله اهل شهرستان پلدختر در رودخانه سیمره بخش ماژین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از پایگاه خبری پلیس، کرم حسنی اظهار کرد: پس از اعلام گزارشی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر پیدایش جسد مردی در کنار رودخانه سیمره در بخش ماژین، بلافاصله عوامل گشت انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران انتظامی مشخص شد مرد جوانی پس از غرق شدگی در کنار رودخانه افتاده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دره‌شهر با بیان اینکه با تحقیقات پلیس هویت جسد شناسایی شد، ادامه داد: در تحقیقات پلیس مشخص شد جسد مربوط به جوان ۲۸ ساله، اهل شهرستان پلدختر است که در داخل رودخانه دچار حادثه و غرق شده است.

حسنی با اشاره به اینکه جسد جهت تحقیقات بیشتر تحویل نیروی انتظامی شهرستان پلدختر داده شد، گفت: با توجه به فصل گرما و حضور نوجوانان و جوانان در کنار رودخانه‌ها، ضرورت دارد شهروندان از شنا کردن در مناطق پرخطر پرهیز کنند و والدین نیز فرزندان خود را از خطرات شنا در رودخانه‌ها آگاه سازند تا شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.

کد خبر 748839

دیگر خبرها

  • پلیس در خرمشهر ۱۳ فقره سرقت کشف کرد
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • ماجرای تیراندازی در دولت آباد چه بود؟
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • جسد جوان پلدختری در کنار سیمره پیدا شد
  • جسد جوان ٢٨ ساله پلدختری در دره‌شهر کشف شد
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد