Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهرام چوبان روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این جشنواره با بررسی هوشمند ۲۰ مورد از فعالیت‌های کمی و کیفی و مقایسه فعالیت شش‌ماهه نخست امسال با سال گذشته، نسبت به معرفی بیمارستان‌های برتر زیر نظر دانشگاه شهید بهشتی اقدام کرده است.
وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده از سوی دانشگاه شهید بهشتی که برای نخستین بار انجام شده، بیمارستان شهید مفتح ورامین با کسب ۴۳ امتیاز از ۵۰ امتیاز موجود، موفق به کسب نشان سیمین و رتبه دوم بیمارستان‌های استان پس از بیمارستان اختر تهران شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: این طرح برای نخستین بار و به صورت پایلوت در استان تهران اجرا شده و از سال دیگر در کل کشور اجرا خواهد شد.
چوبان با اشاره به وضعیت بیمارستان شهید مفتح ورامین اظهار کرد: در حال حاضر این بیمارستان از ۱۱۵ تخت بیمارستانی، ۱۳ تخت اورژانس، ۱۲ تخت آی‌سی‌یو، ۵ تخت سی‌سی‌یو، ۲۰ تخت دیالیز و ۶ تخت لیزر زایشگاه برخوردار است.
وی تصریح کرد: در ۱۰ ماه گذشته در این بیمارستان ۸۰ هزار مریض ویزیت شدند، ۵ هزار و ۴۲۳ مورد عمل جراحی انجام شده، ۱۶ هزار مورد فیزیوتراپی و یک هزار و ۱۷۹ آندوسکوپی و کلونوسکوپی صورت گرفته است.
رئیس بیمارستان شهید مفتح ورامین افزود: این حجم از خدمات در حالی به مردم ارائه شده که همزمان دو بخش مهم این بیمارستان با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال بازسازی شد بدون آن که در کیفیت و نحوه خدمت‌رسانی به مردم خللی وارد شود.
وی همچنین از راه‌اندازی بخش ماموگرافی بیمارستان شهید مفتح با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد ریال خبر داد.
شهرستان ورامین علاوه بر بیمارستان دولتی شهید مفتح، از یک بیمارستان تأمین اجتماعی نیز برخوردار می‌باشد.
عملیات احداث بیمارستان  ۳۰۰ تختخوابی جایگزین بیمارستان شهید مفتح در حال اجرا می‌باشد.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا استان تهران بیمارستان خدمت رسانی به مردم شهید بهشتی عمل جراحی انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی بیمارستان شهید مفتح ورامین شهید بهشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۲۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهراب سپهری و سیمین دانشور مهمانان امسال نشر فیل در نمایشگاه کتاب

بر اساس اعلام کتاب‌های فیل، این نشر نوپا با ۱۳ عنوان کتاب به نمایشگاه کتاب تهران ۱۴۰۳ می‌آید. آثار فیل مجموعه‌ای با عنوان «انسان‌های کوچک؛ آرزوهای بزرگ» است. عناوین این مجموعه عبارت‌اند از: «ناصر حجازی»، «توران میرهادی»، «مریم میرزاخانی»، «غلامرضا تختی»، «عباس کیارستمی»، «فروغ فرخزاد»، «محمد مصدق»، «استیو جابز»، «زاها حدید»، «محمدرضا شجریان»، «لیلیت تریان»، «سهراب سپهری» و «سیمین دانشور» است.

در این بین دو عنوان «سهراب سپهری» و «سیمین دانشور» چاپ اول هستند که مراسم رونمایی از این عناوین با حضور نویسندگان آن‌ها، از برنامه‌های نشر فیل طی برگزاری نمایشگاه کتاب امسال خواهد بود. همچنین بر اساس اعلام روابط عمومی این نشر، در روزهای برگزاری نمایشگاه، دیگر نویسندگان آثار فیل نیز در غرفه این نشر برای گفت‌وگو با مخاطبان حضور پیدا خواهند کرد که جزییات دقیق این رویدادها در صفحه نشر در شبکه‌های اجتماعی و سرویس کودک و نوجوان ایبنا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

کتاب‌های فیل، بخش کودک و نوجوان انتشارات گهگاه است که از سال ۱۳۹۹ شروع به فعالیت کرده. این نشر، با تمرکز بر انتشار کتاب‌های زندگینامه برای کودکان و نوجوانان، اولین مجموعه خود را با ترجمه و تألیف کتاب‌های «انسان‌های کوچک؛ آرزوهای بزرگ» به بازار کتاب کشور عرضه کرده است. نشر فیل تلاش می‌کند کودکان را با زندگی پرفرازونشیب شخصیت‌های بزرگ و الهام‌بخش تاریخ معاصر ایران آشنا کند.

به گزارش ایبنا: نمایشگاه کتاب تهران ۱۴۰۳ با شعار «بخوانیم و بسازیم» ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ببینید | جزئیات جدید از طراحی ترور شهید آیت الله بهشتی در سال ۵۴
  • اعزام زائران خانه خدا پس از ۹ سال انتظار از فرودگاه اصفهان
  • مهارت کاشی هفت‌رنگ اصفهان نشان جغرافیایی بین‌المللی دریافت کرد
  • سهراب سپهری و سیمین دانشور مهمانان امسال نشر فیل در نمایشگاه کتاب
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • دریافت نشان ملی مرغوبیت ۲۸ کالای صنایع دستی مازندران
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • ۷ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول