Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدرضا برکت مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان گفت: بزرگ‌ترین فرش گل طراحی شده با شن‌های رنگی و اقتباس از گل لاله، مظهر شهادت به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در میدان شهید لاوی و در مجاورت گلستان شهدای پیاده‌سازی و اجرا شده است.

محمدرضا برکت مساحت این گُل شنی را بیش از دو هزار و ۸۰۰ متر مربع برشمرد و افزود: این فرش شنی با بیش از یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال هزینه در مدت دو ماه طراحی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او میزان حجم شن‌های رنگی استفاده شده در این فرش را نیز ۸۰ تن دانست و گفت: برای سال ۹۹ نیز طرح‌هایی در حوزه زیباسازی، نورپردازی و اجرای آبنما در منطقه شش پیش‌بینی و آماده اجرا شده که امیدواریم بتوانیم با توجه به نیاز‌های روز شهر و مبتنی بر فرهنگ شهروندان آن‌ها را اجرا کنیم.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری اصفهان شهادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۲۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ پروژه روشنایی معابر در منطقه شهرک جهاد زاهدان در حال اجرا است

سعید مهرآمیز اظهار داشت: یکی از پروژه ها در حال اخذ پیمانکار و شروع به کار است که طی این پروژه نیمی از کوچه های شهرک جهاد تحت پوشش قرار می‌گیرند.

 وی افزود: پروژه دیگر روشنایی معابر این منطقه در حال تامین اعتبار است که سایر بخش‌های باقیمانده را پوشش خواهد داد. 

مدیر امور برق ناحیه ۲ شهر زاهدان تصریح کرد: برداشت طرح، ۶ بلوار اصلی شهرک جهاد نیز که فاقد روشنایی معابر بودند صادر و به مرحله اجرا رسیده است که نیازمند انجام تعهد ۵۰ درصدی توسط سازمان شهرداری، جهت اجرا است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • معرفی ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری ماکو در نمایشگاه اکسپو
  • رکورد بزرگترین اجتماع طناب زنی کشور در تبریز شکست
  • تصویر دیده نشده از محمدرضا شجریان
  • تصاویر دیده نشده از محمدرضا شجریان/ عکس
  • ۲ پروژه روشنایی معابر در منطقه شهرک جهاد زاهدان در حال اجرا است
  • بهره‌برداری از یکی از بزرگترین طرح‌های صادرات خدمات فنی-مهندسی ایران
  • «اشعار نو از نغمه‌های کهن» شنیدنی می‌شوند
  • نابودی بزرگترین دشت لاله‌های واژگون کشور، خیلی دور، خیلی نزدیک
  • اصفهان، آذربایجان شرقی و خراسان رضوی رتبه‌دار در تولید شیر
  • «زیر چتر اصفهان» در منطقه ۹ اصفهان اجرا می‌شود