Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کارشناس سازمان هواشناسی به بیان توضیحاتی درباره وضعیت جوی کشور طی روزهای آینده پرداخت. تاریخ انتشار: 09:49 - 18 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۴۱۵۸

فریبا گودرزی، کارشناس سازمان هواشناسی در گفت وگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، درباره وضعیت جوی کشور طی روزهای آینده گفت: امروز روند افزایش نسبی دما را در اغلب مناطق کشور داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزش باد شدید برای سواحل دریای خزر، اردبیل و برخی نقاط شمال غرب و غرب کشور را نیز شاهد خواهیم بود.

این کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه بیان کرد: از امروز بعد از ظهر سامانه بارشی جدید وارد کشور می‌شود و در شمال غرب، غرب و دامنه‌های زاگرس مرکزی سبب بارش باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید می شود که این بارش در ارتفاعات به صورت برف خواهد بود.

وی افزود: شنبه گستره این سامانه بارشی بیشتر می‌شود و در نوار غربی دامنه‌های زاگرس مرکزی دامنه‌های جنوبی البرز و غرب سواحل سبب بارش باران خواهد شد. روز یکشنبه علاوه بر این مناطق مرکز و شرق دریای خزر هم شاهد بارندگی خواهند بود. بارش‌ها تا سه شنبه با شدت و ضعف در اغلب مناطق کشور ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: پیش بینی وزش باد شدید در تهران/افزایش نسبی دما برای اکثر مناطق کشور پیش بینی می شود

کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه بیان کرد: از روز یک شنبه تا سه شنبه در غالب مناطق کشور هوا سرد می‌شود و بین ۸ تا ۱۵ درجه در بیشتر مناطق کشور کاهش دما را داریم. از اواخر وقت شنبه تا روز دوشنبه دریای خزر به سبب وزش باد‌های شدید مواج و طولانی می‌شود و سبب کاهش شدید دما در سواحل می‌شود و بارش‌ها در سواحل به شکل برف خواهد بود.

گودرزی در ادامه بیان کرد: از روز شنبه تا سه شنبه هم در بیشتر مناطق کشور وزش باد‌های شدید را داریم. آسمان تهران هم امروز صاف تا کمی ابری و گاهی هم وزش باد را دارد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سازمان هواشناسی وضعیت جوی کارشناسی هواشناسی کارشناس سازمان هواشناسی سامانه بارشی وزش باد شدید مناطق کشور تا سه شنبه دریای خزر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۳۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواشناسی ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ورود سامانه بارشی جدید به ایران

آفتاب‌‌نیوز :

 امروز با ورود سامانه بارشی به کشور در بیشتر مناطق واقع در نیمه غربی کشور رگبار و رعدوبرق وزش باد شدید و در برخی نقاط بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

فردا در برخی مناطق واقع در نیمه شمالی کشور و ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی البرز رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • تداوم بارش‌ها در تهران و این مناطق تا جمعه | شدت بارش‌ها در ۲ استان ؛ هوا سردتر می‌شود | سامانه بارشی جدید در راه ایران
  • تشدید بارش‌های بهاری در آسمان مازندران
  • تداوم بارش‌ها و کاهش دما در اصفهان/ ورود سامانه بارشی به استان جدید از امروز
  • سازمان هواشناسی اعلام کرد:آغاز سامانه جدید بارشی از امروز؛ آسیب به محصولات کشاورزان
  • هواشناسی ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ورود سامانه بارشی جدید به ایران / هشدار بارش‌های شدید در ۱۷ استان
  • آغاز سامانه جدید بارشی از امروز؛ آسیب به محصولات کشاورزان
  • بازگشت سرما به این مناطق از امروز | رگبار باران و رعد و برق در چندین استان | تهران هم بارانی می‌شود
  • سامانه بارشی امروز وارد استان می‌شود
  • آغاز بارش باران در مناطق مختلف ایلام/بارش ها تا فردا ادامه دارد
  • هواشناسی ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ورود سامانه بارشی جدید به ایران