Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: بعضی‌ها که از پیش می‌دانند برنده انتخابات نیستند و اقبال مردمی ندارند بنابراین دست به تخطئه و هوچی‌گری علیه انتخابات می‌زنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا روستا آزاد عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در رابطه با ارزیابی خود از مجلس دهم و شاخصه‌های مورد نیاز برای تشکیل مجلس قوی مورد تاکید مقام معظم رهبری، اظهار داشت: مجلس دهم که واقعاً فاجعه بود؛ به قدری که خود نمایندگان این روزها که آخر دوره‌شان را سپری می‌کنند یک به یک تاکید و اعتراف می‌کنند که مجلس دهم فاجعه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جالب است که هر نماینده طوری صحبت می‌کند که گویی او از این عملکرد مستثنی بوده است.

وی عنوان کرد: خود مجلسی‌ها، فراکسیون امید و غیر امید می‌گویند تا به حال مجلسی با این ضعف نداشتیم و اینها واقعیت‌های عام است. در مجالس خصوصی که با بعضی از نمایندگان صحبت می‌کنم نیز خودشان اعتراف می‌کنند مجلس دهم فاجعه است.   رئیس اسبق دانشگاه شریف با بیان اینکه امیدواریم ضعف‌هایی مانند ضعف کارشناسی در مجلس یازدهم وجود نداشته باشد، گفت: گاهی نماینده مجلس تدبیر می‌کند و به غلط یا درست نظر کارشناسی می‌دهد اما زمانی اصلاً بحث تدبیر نیست و به دلیل اینکه از نظر منافع سیاسی اقتضا می‌کند آری یا نه بگوید، نظر خود را اعلام می‌کند که مبنای کارشناسی ندارد. امیدوار هستیم در این مورد مجلس یازدهم مشکلی شبیه به مشکل مجلس دهم را نداشته باشد.   روستا آزاد افزود: یکی دیگر از مواردی که در کنار توجه به بحث کارشناسی باید در مورد مجلس یازدهم مورد توجه قرار گیرد موضوع فساد است. اینکه گفته می‌شود ۹۰ نماینده مجلس مشکل مالی دارند اهمیت بالایی دارد و امیدوار هستیم دیگر چنین چیزی وجود نداشته باشد.   بنابر گزارش مهر، وی تاکید کرد: همچنین امیدوار هستیم مسائلی مانند سلامت اقتصادی، سلامت نفسانی و کارآمدی مدیریتی در مجلس یازدهم در مقایسه با مجلس دهم حل شده باشد.   رئیس اسبق دانشگاه شریف در رابطه با اینکه چرا برخی جریان‌ها قصد دارند گلایه‌های به حق مردم در مورد مسائل معیشتی و عملکرد بعضی مسئولان اجرایی را فقط مربوط به مسئله انتخابات و موضوع بررسی صلاحیت‌ها معرفی کنند؟ گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند برخی از جریان‌ها زمانی که خودشان رأی می‌آورند، می‌گویند عجب انتخابات خوب و سالمی بود و مردم امیدوار شدند. از سوی دیگر زمانی که مردم می‌فهمند فریب خوردند و اینها گولشان زدند، در نهایت به اینها رو و اقبال نشان نمی‌دهند و این ادعاها از سوی این جریان‌ها مطرح می‌شود که انتخابات مخدوش است و سوگیری دارد.   روستا آزاد در پایان خاطرنشان کرد: اینها مواضع بسیار ضعیف و سخیفی است که نمی‌توان به آن استناد کرد. بعضی‌ها که از پیش می‌دانند برنده انتخابات نیستند و اقبال مردمی ندارند بنابراین دست به تخطئه و هوچی‌گری می‌زنند. ضرب المثلی هست که می‌گوید طرف بلد نیست گل بزند می‌گوید دیوار و زمین کج است. در نتیجه این واکنش‌ها یک ترفند شناخته شده اجتماعی از گذشته است.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مجلس دهم فاجعه امیدوار هستیم مجلس یازدهم روستا آزاد جریان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۳۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملایر پنج روز دیگر میزبان دور دوم انتخابات مجلس

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ملایر پنج روز دیگر میزبان دور دوم انتخابات مجلس
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • فاجعه در بیمارستان‌های دولتی؛ مهاجرت پرستاران به بخش خصوصی
  • فاجعه پنهان نظام پزشکی؛ کادر درمان از بیمارستان‌های دولتی به بخش خصوصی مهاجرت می‌کنند
  • فاجعه در بیمارستان‌های دولتی/ مهاجرت کادر درمان به بخش خصوصی
  • نتایج فاجعه بار سوناک و محافظه کاران در انتخابات محلی انگلیس
  • تداوم جنجال‌های دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ احضار ۲ نفر به کمیته انضباطی
  • ارتقای سه درصدی سهم فرهنگ از بودجه عمومی کشور
  • ایجاد تحول در آموزش و پرورش، پایه ایجاد تحول در کشور است/ نظرات مختلف کارشناسی باید منجر به گشایش شود
  • محمود احمدی‌نژاد استعفا می‌دهد؟ جنجال بزرگ آقای سیاست‌مدار