Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا،  این واحد تولیدی زنجیره کامل در زمینی به مساحت ۴۰۰ هکتار با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۸هزار میلیارد ریال تاسیس شده که با تکمیل آن فرصت اشتغال برای بیش از ۷۰۰ نفر به صورت مستقیم و ۲هزار نفر به صورت غیرمستقیم فراهم شده است.

این زنجیره کامل تولیدی شامل ۶۰هزار مرغ مادر تخم گذار ، ۳۰۰ هزار قطعه پولت تخم گذار، ۳ میلیون قطعه مرغ تخم گذار، ۹۰۰ هزار پرورش پولت تخم‌گذار، صنایع وابسته از قبیل کارخانه خوراک آماده دام، کارخانه جوجه‌کشی، کارخانه بسته بندی، و فراوری تخم‌مرغ را شامل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این واحد تولیدی قابلیت تولید سالیانه ۷۵۰ هزار تن تخم‌مرغ در سال را دارد که معادل ۲۵ درصد کل تولید تخم‌مرغ کشور است.

محمود واعظی بعد از افتتاح این واحد تولیدی مواد غذایی احداث واحدهای تولیدی به صورت زنجیره کامل گامی مهم در راستای بهبود کیفی و کمی محصولات تولیدی عنوان کرد و گفت: تلاش تولیدکنندگان برای تولید محصول کیفی و ایجاد اشتغال مورد حمایت جدی دولت است و از این فعالیت ها حمایت می‌کند.

رئیس دفتر رئیس جمهور خاطرنشان کرد: با توجه به نیازمندی‌های داخل کشور به مواد غذایی همچون مرغ و تخم‌مرغ و بازار خوب صادراتی در کشورهای منطقه و همسایه به این محصولات فعالیت واحدهای تولیدی به صورت زنجیره کامل می تواند در تامین نیاز داخلی به صورت کامل و همچنین صادرات این محصول بسیار تاثیرگذار باشد.

واعظی ابراز امیدواری کرد که ساخت واحدهای تولیدی به صورت زنجیره کامل در نقاط مختلف کشور در دستور کار سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان باشد.

رئیس دفتر رئیس جمهور که به منظور افتتاح تعدادی از پروژه‌های زیربنایی و اقتصادی به شهرستان گنبدکاووس سفر کرده است در بدو ورود به شهر گنبد با حضور در مزار شهدای این شهرستان با قرائت فاتحه بر مزار شهدای گمنام به مقام این شهیدان و گرانقدر ادای احترام کرد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: رئیس دفتر رئیس جمهور محمود واعظی واحد تولیدی تخم گذار تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۳۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان

ایسنا/خوزستان سرپرست مرکز بهداشت آبادان از پلمب یک فروشگاه بزرگ زنجیره‌ای در این شهرستان خبر داد.

روح‌الله شکری امروز (۸ اردیبهشت‌ماه) به رسانه‌ها اظهار کرد: با توجه به موارد تخلف مشاهده شده در یک فروشگاه‌ زنجیره‌ای و اینکه این موارد مصداق بارز تهدید علیه سلامت عمومی بوده است، برخورد با این فروشگاه با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در بازدید از این فروشگاه زنجیره‌ای، این واحد به علت رعایت نکردن موازین بهداشتی پلمب شد.

سرپرست مرکز بهداشت آبادان با تاکید بر لزوم برخورد قانونی و بدون اغماض با افرادی که سلامت مردم را به خطر می‌اندازند، گفت: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی، به صورت ۲۴‌ساعته می‌توانند با سامانه ۱۹۰ تماس بگیرند یا به صورت حضوری به مرکز بهداشت مراجعه کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مدیریت صحیح پسماند حلقه مفقوده چهارمحال‌ و بختیاری/تهدیدی که می‌تواند به فرصت تبدیل شود
  • حضور۲۰ واحد تولیدی استان بوشهر در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر
  • کار از جاره کارت سوخت خودرو گذشت / فروش با قیمت ۳۰ میلیون تومان!
  • رشد ۹۰ درصدی رصد کامل دارو‌های استراتژیک در سامانه تیتک
  • ضرورت تعیین تکلیف چای سنواتی/ دغدغه کشاورزان برطرف شود
  • احداث آسفالت بازیافتی تا پایان سال/تولید ۱.۵ میلیون تن آسفالت برای ۱۴۰۳
  • پلمب یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان
  • زنجیره افتتاح پروژه‌ها در شهر اصفهان آغاز می‌شود/ تشکیل شوراها موجب جهش در مدیریت شهری شد
  • افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی