Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- وقتی که یک کسب و کار نسبتا کوچک با بودجه ای محدود دارید و برایتان مقدور نیست که صدها هزارتومان برای تبلیغات هزینه کنید و حتی ممکن است کمبود بودجه و عدم توانایی برای تبلیغ کسب و کار، شما را ناامید کند، در کمال تعجب راه های رایگان بسیاری برای تبلیغات وجود دارند.

 با استفاده از روش های تبلیغات رایگان می توانید برخی هزینه های غیر ضروری را حذف کنید و بودجه ی خود را برای تبلیغات طولانی تر در تعداد بیشتر ذخیره کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مقاله برخی از روش های تبلیغات رایگان کسب و کار بدون در نظر گرفتن بودجه را به شما معرفی میکنیم:

معرفی در شبکه های اجتماعیانتشار آگهی رایگان ارسال ایمیل (ایمیل مارکتینگ)کانال تلگرامی

معرفی در شبکه های اجتماعی:

اینستاگرام در سال 2016، یک قابلیت جدیدی به نام بیزینس پروفایل (Business Profile) را به کاربران خود معرفی کرد. این امکان برای کسب و کارها در نظر گرفته شده بود و دست آنها را برای استفاده تجاری از اینستاگرام بازتر می‌کرد. کسانی که به دنبال کسب درآمد از اینستاگرام هستند با ایجاد یک بیزینس پروفایل، شما به امکانات ویژه‌ای در بخش مدیریت صفحه خود دسترسی خواهید داشت امکاناتی که می‌توانند به فروش بیشتر شما کمک کنند استفاده از این امکانات کاملا رایگان است و به سادگی میتوانید از این امکانات استفاده کنید.
حالا این سوال پیش می آید که چه امکاناتی در دسترس شماست؟

contact button : دکمه ای برای تماس با شما

با استفاده از این قابلیت می‌توانید یک دکمه تماس در صفحه اینستاگرامتان ایجاد کنید.این دکمۀ تماس (Contact) در بالای پروفایل شما به نمایش در می‌آید و با استفاده از آن می‌توانید آدرس، شماره تلفن و ایمیل مرتبط با کسب‌وکارتان را درج کنید تا مخاطبان بتوانند به راحتی شما را پیدا کنند.

instagram insights : ابزار آنالیز پست ها

شما با استفاده از این ابزار با توجه به پستی که منتشر میکنید میتوانید یک سری اطلاعات از کاربرانی که پست های شمارا دنبال میکنند به دست آورید اطلاعاتی مثل سن ، جنسیت ، موقعیت جغرافیایی و ...

با توجه به رایگان بودن این امکانات شما میتوانید به راحتی یک پست جذاب متناسب با کاربران خود منتشر کنید.

انتشار آگهی رایگان:

یکی از بهترین امکانات در دسترس شما انتشار آگهی رایگان است ، به دلیل حجم بالای بازدید از این سایت ها شما میتوانید با این روش مخاطبان بسیاری را برای خود جمع اوری کنید.

مضاف بر اینکه مخاطبان زیادی به صورت رایگان در دسترس شما قرار دارد شما میتوانید راه های ارتباطی خود را داخل آگهی قرار داده و آگهی خود را انتشار دهید.

همچنین با قرار دادن یک یا چند عکس جذاب و مناسب میتوانید این مخاطبان را به حداکثر برسانید.

بنابراین انتشار آگهی رایگان یک راه بسیار آسان و پربازده برای کسب و کار شما میباشد.

ارسال ایمیل:

در حال حاضر کسانی هستند که مشتری ما هستند و کسانی هستند که میتوانند مشتری ما باشند بنابراین ما میتوانیم با جمع‌آوری آدرس ایمیل‌های این دو دسته با روش‌های مختلف و ارسال ایمیل برای کسب‌و‌کار خود و یا محصول خود بازاریابی کنیم.

این روش هم کاملا رایگان و آسان است ولی بهتر است به یک سری نکات برای ارسال ایمیل توجه کنیم:

انتخاب عنوان خاص و محتوای واضحزمان‌بندی و ارسال در ساعات مناسبقرار دادن اطلاعات تماس و نام فرستنده و حفط تعامل با مخاطبیناجتناب از فایل های پیوست شده حجیم

معرفی فروشگاه ، کالا و خدمات از طریق کانال تلگرام:

کانالهای تلگرامی نیز مکانی مناسب برای معرفی، ارائه و فروش خدمات شما است، شما می توانید فروشگاه، کالاها و خدمات خود را به صورت کاملا رایگان به مشترکان تلگرام معرفی کنید. به این صورت که با ایجاد یک کانال با مطالب مفید در مورد یک موضوع خاص در زمینه های مختلف، افراد زیادی را به کانال خود جذب کنید. سپس با تبلیغاتی که روی این کانال انجام می دهید، درآمد قابل توجهی کسب کنید.

نکته بسیار مهم در تمام موارد ذکر شده این است، که تعداد اعضای کانال تلگرام شما باید میزان قابل توجهی باشد در غیر اینصورت با تعداد مخاطبین کم نمیتوانید به خواسته های خود برسید.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تبلیغات آگهی رایگان کسب وکار برای کسب و کار کاملا رایگان کانال تلگرام برای تبلیغات شما میتوانید دسترس شما ارسال ایمیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۳۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آگهی مزایده عمومی فروش ضایعات

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، متقاضیان می‌توانند جهت دریافت مدارک شرکت در مزایده و بازدید از موضوع مزایده و اخذ اطلاعات بیشتر به نشانی ذیل مراجعه نمایند:

آدرس: شهریار، شهرک امیریه، خیابان رفیعی، شرکت سهامی عام پیچک. شماره تماس: ۶۵۶۴۹۴۶۰ ۰۲۱

مهلت شرکت در مزایده از تاریخ انتشار آگهی، لغایت روز پنجشنبه مورخ ۱۴۳۰/۰۲/۲۰ است و متقاضیان می‌بایست قیمت پیشنهادی و فیش واریزی سپرده شرکت در مزایده، به مبلغ ۱۰ درصد قیمت پایه را حتمأ در پاکت در بسته و لاک و مهر شده به دفتر حراست تحویل نموده و رسید دریافت نمایند.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 6099270

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام طرح‌های پایداری تأمین گاز طبیعی آغاز شد
  • آگهی مزایده عمومی فروش ضایعات
  • استخدام ۵ عضو یک خانواده در صداوسیما
  • اهمیت وجود پیش‌بینی مالی برای استارت‌آپ‌های کوچک چیست؟
  • بهترین سایت تبلیغات کسب و کار (لیست کامل سایت‌های زودبازده داخلی و خارجی)
  • آخرین مهلت الکترونیکی کردن مجوز‌های کسب وکار و دریافت شناسه یکتا
  • حبس و جریمه نقدی در انتظار فروشندگان امتیاز طرح نهضت ملی مسکن
  • دیدنی‌های رایگان دبی؛ معرفی تفریحات رایگان دبی
  • وضع قوانین سختگیرانه گوگل برای محتوای دیپ‌فیک
  • آگهی‌های هرزنگاری دیپ فیک در گوگل ممنوع می‌شوند