Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@21:36:14 GMT

افتتاح ۵ واحد آموزشی در خراسان جنوبی

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۱۴۸۷۵

افتتاح ۵ واحد آموزشی در خراسان جنوبی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، با حضور فتاح رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و جمعی از مقامات محلی ۵ پروژه آموزشی (مدرسه ۲۷ کلاس درس) به‌صورت همزمان در استان  افتتاح شد.

 فتاح رئیس بنیادمستضعفان انقلاب اسلامی ظهر امروز در آیین افتتاحیه همزمان از ۵ مدرسه استان خراسان جنوبی گفت: به کوچکی پروژه‌ها نباید نگاه کرد چرا که کار بزرگ بوده و فرهنگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: به امور فرهنگی و تربیتی فرزندان این مرز و بوم باید بیشتر توجه شود و این مدارس با هماهنگی و مشارکت بنیاد بوده است.

رئیس بنیادمستضعفان انقلاب اسلامی بیان کرد: هرکاری که کردیم یا انجام شده در استان کم است و بایدکار‌های خود را دو برابر کنیم و مهم محتوا، مدیر و معلم و بحث تربیتی است.

او تصریح کرد: فرزندان این مرز و بوم افتخاری برای نظام اسلامی هستند و باید در مباحث تربیتی آن‌ها تلاش شود زیرا این دانش آموزان نظم پذیر و دل پاک هستند.

فتاح ادامه داد: کمک برای تجهیزات مدارس در استان نیاز به حمایت آموزش و پرورش دارد و هر مقداری که شده ما برای کمک به تجهیزات تقبل می‌کنیم.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با بیان اینکه این کار‌های خیرخواهانه نباید تمام شود، عنوان کرد: بنیاد مستضعفان سهم خود را به دلیل تورم اضافه کرده است و با تفاهم می‌توان این کار‌ها را ادامه داد.

او گفت: شاید در قول‌های خود با احتیاط عمل کنیم، اما از قول‌هایی که گذشته داده شده موظف هستیم به آن عمل کنیم.

بیکی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی ظهر امروز در آیین افتتاح این مدارس بیان کرد: این مدارس با مشارکت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و اداره کل نوسازی مدارس استان و با سرمایه گذاری بالغ بر ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اجرا شده است.

او تصریح کرد: این پنج مدرسه شامل مدرسه علوی شهید کریمیان فردوس، مدرسه علوی سارجین شهرستان زیرکوه، مدرسه علوی روستای شیرگ در شهرستان زیرکوه، مدرسه علوی شهید سهراب صالحی روستای سلطان آباد نهبندان و مدرسه ۱۲ کلاسه علوی شهدای امیرآباد شهرستان بیرجند است.

بیکی تصریح کرد: این آیین افتتاحیه ۴۳۰ کلاس درس بنیاد مستضعفان در مناطق محروم کشور بوده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی با بیان اینکه دو مدرسه در استان در حال اجرا و احداث است، ادامه داد: درخواست ما این است در تجهیزات مدارس شبانه روزی استان کمک و زمین آموزشی در استان احداث شود.

انتهای پیام/ ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی نظام اسلامی آموزش و پرورش افتتاحیه کلاس مدارس شبانه روزی نوسازی مدارس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی خراسان جنوبی آیین افتتاح رئیس بنیاد مدرسه علوی کار ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۴۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش هفت درصدی تولید سیمان در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیر کل صنعت، معدن وتجارت استان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا وسیمای استان گفت: سال گذشته یک‌میلیون و ۳۵۹ هزار تن سیمان در خراسان جنوبی تولید شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل هفت درصد افزایش داشته است.


آریافر افزود: سال ۱۴۰۲ نیز یک میلیون ۲۷۱ هزار تن سیمان در دو کارخانه سیمان قاین و باقران تولید شد.

وی گفت: در کارخانه‌های سیمان استان تاکنون برای حدود ۷۰۰ نفر شغل ایجاد شده است.

مدیر کل صنعت، معدن وتجارت استان افزود: سیمان استان علاوه بر تأمین نیاز داخل، به کشور افغانستان نیز صادر می‌شود.

آریافر افزود: سال گذشته ۵۰۲ هزار تن سیمان به ارزش ۱۵ میلیون دلار صادر شده است.

همچنین در سی و پنجمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کاری و واحد‌های نمونه خراسان جنوبی، واحد کارگری سیمان قاین به عنوان واحد نمونه استان معرفی شد.

در این جشنواره از شرکت سیمان قاین به عنوان واحد نمونه استان تقدیر شد.تولید سیمان در خراسان جنوبی ۷ درصد افزایش داشته است.

دیگر خبرها

  • نخبه‌پروری در مدارس سما ضروری است
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه‌پرور در مدارس سما ضروری است
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه پرور در مدارس سما ضروری است
  • تصویب رشته‌های جدید دانشگاه آزاد نی‌ریز در مقطع دکتری
  • کنایه روزنامه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید
  • بازنگری طرح هادی روستایی از اولویت‌های بنیاد مسکن بوشهر است
  • تربیت صحیح و اسلامی فرزندان ایران، دغدغه اصلی معلمان دلسوز
  • اشتغال ۷۰۰ نفر در کارخانه‌های سیمان خراسان جنوبی
  • افتتاح نمایشگاه صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا
  • افزایش هفت درصدی تولید سیمان در خراسان جنوبی