Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، حجت الاسلام و المسلمین لائینی امام جمعه ساری در خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه رهبر انقلاب اسلامی خود را یک انقلابی می‌داند، گفت: کارگزاران و مسؤولان نظام جمهوری اسلامی روحیه انقلابی داشته باشند و جهادی باشند و به شیوه‌ها و متد‌های لیبرالی و اشرافیت دچار نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اوبا اشاره به اینکه انقلاب اسلامی استمرار نهضت فاطمی است و باید این انقلاب را حفظ کنیم، افزود: روحیه انقلابی و این خروش انقلابی بالنده، زنده و پویا است و این از ویژگی‌های انقلاب اسلامی به‌شمار می‌رود.

حجت الاسلام و المسلمین لائینی با اشاره به اینکه پیشرفت انقلاب ما در روحیه انقلابی است و باید به روحیه استشهادی و جهادی توجه‌کنیم، گفت: زمانی که از روحیه انقلابی و جهادی فاصله گرفتیم موفق نبودیم.
امام جمعه ساری افزود: ایران اسلامی جزء معدود کشور‌هایی است که به دانش هوا و فضا دست یافته است و این موفقیت نشان از روحیه انقلابی و جهادی دارد و هر کسی کشور خود را دوست دارد باید روحیه جوش و خروش انقلابی خود را حفظ کند.

باید نمایندگانی کارآمد و انقلابی انتخاب کنیم

حجت الاسلام و المسلمین امام جمعه ساری با بیان اینکه مقام معظم رهبری دو روز ۲۲ بهمن و ۲ اسفند را دو آزمون بزرگ ملت ایران عنوان کردند و امیدوارم در این دو آزمون مردم ما برگ زرینی دیگری را بر کتاب ارزشمند افتخارات برجستگی کشور بیفزایند. گفت: نمایندگانی که انتخاب می‌کنیم باید روحیه انقلابی داشته باشند و کارامد باشند و شعار‌های انقلاب را حفط کنند.

او افزود: انقلاب بازنشستگی و خستگی ندارد، انسان‌ها بازنشسته و خسته می‌شوند، اما از فعالیت‌های انقلاب خود خسته نمی‌شوند و جلوه آن را در اربعین شاهد هستیم که پیر و جوان از همه اقشار به عشق به میدان می‌آیند.

امام جمعه ساری گفت: کار‌هایی که دشمن می‌کند به نفع نظام است و این جوش و خروش را داغ‌تر می‌کند و معامله قرن جوش و خروش انقلابی و روحیه انقلابی مردم را تشدید می‌کند و فتنه‌سازی دشمن به ضرر دشمن تمام شده است.   انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امام جمعه ساری نماز جمعه رهبر انقلاب اسلامی الاسلام و المسلمین روحیه انقلابی امام جمعه ساری انقلاب اسلامی خروش انقلابی جوش و خروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۴۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری در حزب الله کرم چند روز مانده به انتخابات مرحله دوم /لیست جدید منتشر شد /برخی کاندیداهای حاضر در لیست مشترک با امنا شائبه تخلف مالی دارند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در پی انتشار لیست امنا برای دور دوم انتخابات، برخی از اعضای حزب رزمندگان مدافع انقلاب اسلامی (رزما) نسبت به حضور برخی از اعضای این حزب در لیست امنا اعتراض داشته و لیست ۱۶ نفره‌ای مجزا از لیست ائتلافی رزما و امنا منتشر کردند.

آنگونه که تسنیم روایت کرده، متن اطلاعیه اعتراضی این افراد به شرح ذیل است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم
برادران و خواهران عضو حزب رزمندگان مدافع انقلاب اسلامی (رزما)

با توجه به اینکه لیست امنا با همکاری برخی اعضای رزما اعلام شده و در لیست ارائه شده تعدادی افراد که در دوره نمایندگی در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی شائبه تخلفات مالی درباره آنان مطرح است و به همین دلیل غیر انقلابی و با هزینه‌های تبلیغاتی در انتخابات موجب خدشه در نام و پیشینه پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس شده‌اند، ما برخی از اعضای شورای مرکزی رزما نسبت به ائتلاف با امنا اعتراض خود را اعلام و لیست شانزده نفره خود را برای دور دوم انتخابات حوزه تهران، ری، اسلامشهر و پردیس منتشر و از مردم انقلابی خصوصا پیشکسوتان دفاع مقدس و جریانات حزب اللهی درخواست می‌کنیم به نمایندگان اصلح و انقلابی اعتماد و رای خود را جهت اعتلای اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی و امامین انقلاب به لیست پیوست بدهند.

محمد سراج
بیژن نوباوه
علیرضا سلیمی
غلامحسین رضوانی
زهره سادات لاجوردی
حسین صمصامی
زهره طبیب زاده
مجتبی زارعی
حسین نجابت
مجتبی رحماندوست
پیمان فلسفی
ابوالفضل ظهره‌وند
محمدحسین حسین‌زاده بحرینی
حسن خجسته باقرزاده
مهدی عسگری
علی اصغر پورمحمدی

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903415

دیگر خبرها

  • دبیر قرارگاه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی هرمزگان منصوب شد
  • درگیری در حزب حسین الله کرم چند روز مانده به انتخابات مرحله دوم /لیست جدید منتشر شد /برخی کاندیداهای حاضر در لیست مشترک با امنا شائبه تخلف مالی دارند
  • درگیری در حزب الله کرم چند روز مانده به انتخابات مرحله دوم /لیست جدید منتشر شد /برخی کاندیداهای حاضر در لیست مشترک با امنا شائبه تخلف مالی دارند
  • اعتراض برخی از اعضای رزما به ائتلاف با امنا
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • بسیج سازندگی؛ نهالی روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی