Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نماینده، ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی به مراسم سراسری «میهمانی لاله ها» تأکید کرد: تکریم و تعظیم شهیدان و ترویج فرهنگ والای ایثار و شهادت، وظیفه‌ای ارزشمند و متعالی است. تاریخ انتشار: 13:56 - 18 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۴۰۲۰

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، نماینده، ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی به مراسم سراسری «میهمانی لاله ها» تأکید کرد: تکریم و تعظیم شهیدان و ترویج فرهنگ والای ایثار و شهادت، وظیفه‌ای ارزشمند و متعالی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی شهیدی به شرح زیر است:

بسمه‌تعالی

سلام بر ارواح طیبه شهدا و درود بر ایثار، ایمان، اراده بلند و اندیشه بزرگ آن اسوه‌های همیشه جاودان.

شهدای انقلاب اسلامی با نثار خون خویش در پاسداشت آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی و انقلابی و دفاع از کیان جامعه؛ سرافرازی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رقم زدند. بی‌تردید ملت‌های مسلمان تنها با مدد فرهنگ والای ایثار و شهادت می‌توانند در برابر قدرت‌های استکباری قد عَلَم نمایند. چنانکه شهدا، آزادگان و جانبازان والامقام با تأسی از فرهنگ والای ایثار و شهادت زمینه استقلال، عزت و اقتدار ایران را در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس فراهم کردند.

بیشتر بخوانید: پشت پرده شایعه مدرسه‌سازی ایران در «سوریه» چه بود؟

تکریم و تعظیم شهیدان و ترویج فرهنگ والای ایثار و شهادت، وظیفه‌ای ارزشمند و متعالی است. ملت شریف ایران با حضوردر گلزار مطهر شهدا و برگزاری مراسم میهمانی لاله‌ها در سراسر کشور، به پاس فداکاری، رشادت و جانفشانی آن انسان‌های پاک سرشت، گلزار مطهر آنان را گلباران و عطرافشانی می‌کنند. در ایام فرخنده دهه فجر با حضور در گلزار مطهر شهدا، مقام والای آنان را گرامی می‌­داریم و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را به عنوان فرهنگی والا و دینی وظیفه‌ای ملی می‌دانیم، همچنین فرصت را مغتنم شمرده و از ملت شریف ایران و به ویژه خانواده معزز شهدا و ایثارگران دعوت می‌نمایم به منظور تداوم راه شهیدان همچون همیشه با حضور شکوهمند خویش در انتخابات پیش‌رو، باردگر قدرت و عظمت و حمایت خویش را از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلابی به جهانیان نشان دهند.

بی‌شک انتخابات یکی از عرصه‌های مهم برای حضور مردم در تصمیم گیری‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است که اگر آگاهانه و شایسته انجام شود نقش مهمی در پیشرفت و توسعه کشور خواهد داشت.

سید محمد علی شهیدی

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بنیاد شهید بنیاد شهید دهه فجر میهمانی لاله ها گلزار مطهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۵۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت یاد و خاطره شهداء در نوده خاندوز و توران فارس رامیان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان حجت‌الاسلام ترابی امام جمعه گنبدکاووس در این مراسم گفت: فرهنگ ایثار و شهادت موجب حیات جامعه بوده و برگزاری این یادواره ها فرصتی برای آشنا سازی نسل جوان با آرمانهای شهداست.

او گفت : یادواره شهداء پل ارتباطی میان نسل جنگ و نسل جدید انقلاب به شمار می روند.

همچنین یادواره شهدای نوده خاندوز و دو شهید غواص گمنام برگزار شد.

حجت الاسلام کیایی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان و امام جمعه دلند در این مراسم گفت : شهداء به ما درس ولایت مداری دادند و امروز در سایه همان درسی که شهدا به ما دادند کشورمان بر قله های بلند اقتدار قرار گرفته است.

او با بیان اینکه حفظ حجاب و عفاف درس دیگر شهداء به ماست افزود : اجرای طرح نور پلیس در تداوم راه شهدا و عمل وصایای آنهاست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • شهید عبدالرضا موسوی؛ از رتبه اول کنکور پزشکی تا شهادت برای فتح خرمشهر/ شهیدی که محل دفنش را مشخص کرده بود
  • کدکاپ ۸ رویدادی برای ترویج برنامه‌نویسی در سراسر ایران
  • مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته پیش رو اعلام شد
  • آمار وارده پرونده‌های خانواده مناسب نیست
  • بخش عمده پرونده‌های قضایی خانواده‌ها مربوط به طلاق است
  • کتاب «رضای انقلاب» رونمایی می‌شود
  • سفر معنوی حج فرصتی مناسب برای ترویج وحدت جامعه اسلامی است
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است
  • حجاج دیگر کشورها در مراسم حج محبت زائران ایرانی را احساس کنند
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهداء در نوده خاندوز و توران فارس رامیان