Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@07:56:57 GMT

تسهیلات خانوار‌های دارای فرزند سه قلو

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۱۵۷۹۲

تسهیلات خانوار‌های دارای فرزند سه قلو

خبرگزاری میزان- معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور ضمن تشریح خدمات بهزیستی به خانوار‌های دارای فرزندان چند قلو گفت: پرداخت مستمری ماهانه به خانوار‌های دارای فرزند بیش از ۳ قلو با هدف کمک معیشتی به آن‌ها بوده است. تاریخ انتشار: 15:14 - 18 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۴۲۶۶

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، حبیب‌الله مسعودی فرید امروز در «جشن انقلاب» که با حضور خانواده‌های دارای فرزندان چندقلو برگزار شد، در خصوص خدمات سازمان بهزیستی به افراد دارای فرزند چند قلو افزود: شیرخشک تامین شده از سوی بهزیستی به افراد دارای چند قلو در شیرخوارگاه‌ها توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین براساس برنامه نظام سلامت مادران این چند قلو‌ها می‌توانند برای دریافت شیرخشک به مرکز بهداشت مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه در صورتی که نیازمند بودن این افراد به کمک سازمان بهزیستی احراز شود آن‌ها می‌توانند از شیرخشک رایگان بهره‌مند شوند، اظهار کرد: میزان شیرخشک مذکور براساس نیاز کودک است.

بیشتر بخوانید: بهزیستی چه تسهیلاتی به خانواده چندقلوها می دهد؟

مسعودی فرید با اشاره به اینکه پرداخت مستمری ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومانی از سوی سازمان بهزیستی به خانوار‌های دارای فرزندان ۳ قلو به بالا نیز با هدف کمک معیشت به این خانواده‌هاست تا اقلام مورد نیاز برای بهبود سلامت فرزندانشان را تامین کنند. در این فرایند ما و وزارت بهداشت به توافق رسیده‌ایم.

وی در خصوص این اقدام بهزیستی برای حمایت معیشتی از خانوار‌های دارای فرزند چند قلو و احتمال هم پوشانی آن با اقدامات نهاد‌های دیگر از جمله بنیاد مستضعفان نیز توضیح داد: مجموعه این اقدامات با هماهنگی کامل با بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی بوده و جلسات متعددی برای هم افزایی در این خصوص برگزار شده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بهزیستی چندقلو دارای فرزندان سازمان بهزیستی چند قلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۵۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اول خرداد آخرین مهلت استفاده از بسته حمایتی ویژه مادران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، دبیر قرارگاه جوانی جمعیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام این خبر گفت: مادران دارای فرزند زیر دو سال، تا یکم خرداد فرصت دارند از ۲۲۰ هزار فروشگاه متصل به این طرح خرید کنند.
به گفته آقای بهداد، سرپرستان خانوار دهک‌های یک تا سه درآمدی سراسر کشور می‌توانند با مراجعه به «برنامه کاربردی شما» از شارژ حساب خود در «طرح ملی یسنا» اطمینان حاصل کنند.
در این طرح، به ازای هر فرزند زیر دو سال، ۶۰۰ هزار تومان اعتبار به حساب سرپرستان خانوار واریز شده است.
دبیر قرارگاه جوانی جمعیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مراحل قبلی "طرح یسنا "شامل ۸ استان بود، اما در مرحله جدید، مادران دارای فرزند زیر دو سال سراسر کشور می‌توانند از این بسته غذایی و بهداشتی بهره‌مند شوند و در صورتی که دولت تخصیص‌های بعدی را انجام دهد، مراحل بعدی نیز برقرار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پنج هزار و ۷۸۰ خانوار تحت پوشش بهزیستی
  • اختصاص ۱۰۰ قطعه زمین در بینالود به خانواده‌های دارای ۴ فرزند
  • ۵ هزار و ۷۸۰ زن سرپرست خانوار در کرمانشاه تحت پوشش بهزیستی است
  • چتر حمایت بهزیستی آذربایجان غربی بر سر بیش از ۹۰۰۰ زن سرپرست خانوار
  • خبر خوش به بانوان بهزیستی | فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • کمک فوری/ حال این دو مادر بیمار خوب نیست
  • هیچ معلولی پشت نوبت مستمری نیست
  • فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • اول خرداد آخرین مهلت استفاده از بسته حمایتی ویژه مادران
  • «صفر» شدن تعداد زنان سرپرست خانوار پشت نوبت حمایت بهزیستی