Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@11:29:17 GMT

پدر خوانده‌ها دست از سر استان البرز بردارند

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۱۵۸۶۲

پدر خوانده‌ها دست از سر استان البرز بردارند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر کرج، اظهار کرد: یکی از مؤلفه‌های قدرت، دارا بودن مجلس قوی است که با رأی بالا و حضور حداکثری تشکیل می‌شود.

وی افزود: باید زمینه‌های خلق حماسه فراهم شود چرا که دشمنان با خلق این حماسه تو دهنی محکمی خواهند خورد.

وی بیان کرد: یکی از امتیازهایی که انقلاب اسلامی در مقایسه با دیگر انقلاب‌ها در دنیا دارد این است که مردمی آغاز و ادامه داده است و در همه عرصه‌ها نیز مشارکت مردم را به همراه خود داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه کرج تصریح کرد: اکنون مردم باید برای رسیدن به مجلسی در تراز اسلامی نیز تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز بیان کرد: زمانی یک کشور دچار آسیب می‌شود که ملت به مدیریت آن بی تفاوت باشند لذا نباید در این برهه حساس بی تفاوت بود.

آیت الله حسینی همدانی عنوان کرد: همه به خوبی بر نقش مجلس در ساماندهی مشکلات آگاه هستیم، لذا نباید بی تفاوت بود چرا که قسمت مهمی از عزت، اقتدار و قدرت کشور در گروه مجلس است و قطعاً برای اجرای موفق گام دوم انقلاب باید مجلس در تراز اهداف این گام باشند.

وی خاطر نشان کرد: همه باید کمک کنند که عناصر حزب الهی، مؤمن، در تراز دین و انقلاب پافشاری دارند به این مجلس وارد شوند.

خطیب جمعه کرج افزود: مشارکت در این انتخابات همبستگی و امنیت ملی را در داخل و خارج بالا می‌برد و کمر دشمنان را می شکند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: شورای نگهبان کف صلاحیت‌ها را می‌سنجد اما شایستگی‌ها را مردم باید بسنجند.

آیت الله حسینی همدانی با بیان اینکه در استان فضای خوبی در حوزه انتخابات وجود دارد، بیان کرد: اکنون تمامی گروه‌های سیاسی به دنبال انتخاب گزینه‌های خود هستند.

وی در ادامه گفت: من از ابتدای ورود در استان به دنبال مبارزه با فساد بودم و تا آنجا که توان دارم این مهم را ادامه خواهم داد.

خطیب جمعه کرج بیان کرد: ما اصولی داریم که با امام پیمان بسته و با رهبری دست بیعت داده‌ایم، امروز عزت در انتخابات است، اکنون فضای جدیدی فراهم شده و رایحه و تنفس در حال دمیدن است که می‌تواند استان را به تراز و جایگاه واقعی خود برگرداند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز بیان کرد: از همه افراد و گروه‌ها که دل در گروه انقلاب، نظام و ارزش‌ها دارند می‌خواهیم که وارد میدان شوند و این جریان مبارک را به سرانجام برسانند.

آیت الله حسینی همدانی در ادامه گفت: تا به امروز نام کسی را نبرده‌ام و هر شخصی حمایت من را از کاندیدای خاص اعلام کند در پیش خداوند باید پاسخگو باشد، من شاخص‌های انتخاب اصلح را در تریبون‌های نماز جمعه اعلام کرده‌ام.

وی با بیان اینکه عده‌ای اصرار دارند که افرادی از خارج از استان بیایند و در مسند مدیریت استان قرار بگیرند، اظهار کرد: استان البرز دارای افراد توانمندی است و همه جریان‌ها و جناح‌ها افراد لایق در استان دارند.

خطیب جمعه کرج بیان کرد: برخی پرده نشین‌ها و پدر خوانده‌هایی که فقط به فکر منافع خود هستند دست از سر استان بردارند.

خطیب نماز جمعه کرج گفت: برخی در همین زمان از روش‌هایی استفاده می‌کنند که با نظام مقدس اسلامی و انقلاب همخوانی ندارد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز در خصوص حمایت برخی سلبریتی ها از برخی کاندیدها، گفت: بحث قانون گذاری و نظارت بر آن است و باید با دقت انتخاب‌ها انجام شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا استان البرز انتخابات پدر گروه های سیاسی نماینده ولی فقیه انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی نماینده ولی فقیه در استان البرز آیت الله حسینی همدانی خطیب جمعه کرج بی تفاوت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۵۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ حجت الاسلام رحیمی خطیب نماز جمعه ساوه گفت: در عملیات وعدۀ صادق، قدرت اراده ملت ایران و نیرو‌های مسلح در عرصه بین المللی به اثبات رسید.
---------
حجت الاسلام میرصادقی امام جمعه خمین در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با تبریک فرا رسیدن هفته معلم گفت: معلمان افسران میدان پیشرفت و مهمترین عوامل هویت سازی فرهنگی و اعتلای علمی جامعه هستند.
-------
حجت الاسلام صفاهانی امام جمعه خنداب در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به روز ملی شورا‌ها گفت: شورا‌ها به عنوان نماینده مردم هستند و برای مطالبه گری از مسئولین و رفع مشکلات و کاستی‌ها در شهرستان باید اهتمام بیشتری داشته باشند. 
-------
 حجت‌الاسلام مهدی نژاد امام جمعه شازند، به پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران به حمله موشکی رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: در قضایای اخیر، مسئله تعداد موشک‌های به زمین نشسته نیست، مسئله قدرت و جسارت و شهامتی است که در دل ملت‌ها جوانه زده و موضوع اصلی شکست هیمنه اسرائیل جنایتکار است.
-------
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ حجت الاسلام طاووسی امام جمعه آشتیان با گرامیداشت روز کارگر گفت: کارگران در عرصه تولید و اقتصاد نقش بسیار مهمی دارند و باید به جایگاه این قشر بزرگ جامعه بیش از پیش توجه شود.
----
حجت الاسلام سعیدی امام جمعه کمیجان با اشاره به دیدار جمعی از فرماندهان سپاه با رهبرمعظم انقلاب اسلامی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچون دوران بعد از انقلاب با قدرت از تمامیت ارضی و انقلاب اسلامی پاسداری می‌کند و این دستاورد‌ها و توانمندی داخلی جوانان برومند این سرزمین است که هیمنه اسرائیل و آمریکا را فروریخته است.
-------
حجت الاسلام ربانی امام جمعه محلات به روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای اشاره کرد گفت: شهدا پهلوانان واقعی هستند، پهلوان الگویی برای جوانان و نوجوانان محلات محسوب می‌شودند لذا باید این فرهنگ را پاس بداریم.
------
حجت الاسلام غفوری امام جمعه دلیجان با اشاره به هفته کار و کارگر، گفت: در دین مبین اسلام در زمینه مقام کارگر بسیار تأکید شده تا جایی که پیامبر(ص) بر دستان کارگر بوسه می‌زنند و این نشان از مقام والای این قشر تأثیرگذار در جامعه دارد.

دیگر خبرها

  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • نقش خلیج فارس در راهبرد امنیت ملی کشور بی‌بدیل است
  • ۵ نفر از کارگران نمونه البرز تجلیل شدند
  • ما نیازمند معلمان تراز انقلاب هستیم
  • دانشگاه‌های آمریکا باید از سرکوب اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین دست بردارند
  • عفو بین‌الملل: دانشگاه‌های آمریکا باید از سرکوب اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین دست بردارند
  • رضایی: دولتمردان غربی دست از حماقت بردارند
  • مسوولان دستگاه قضا به مشکلات کارگری شهرستان البرز ورود کنند
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند