Web Analytics Made Easy - Statcounter

فتاح گفت: بنیاد مستضعفان اگر بخواهد در خراسان جنوبی زمینی بفروشد، نمی گذاریم عوائد حاصل از فروش ‌آن از استان خارج شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «سید پرویز فتاح» امروز (18 بهمن) در جلسه شورای اداری شهرستان درمیان با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی و با بیان اینکه خداوند در آیات 20 سوره قصص و یس، آیه ای را نازل کرده است که درست مثل هم است و خداوند در این آیان فرموده؛ « و مردی شتابان از دورترین نقاط شهر فرا رسید و گفت ای قوم من، این رسولان خدا را پیروی کنید»، اظهار داشت: امام راحل هم آمد و مردم را به پیروی از رسول خدا و ائمه اطهار(علیه السلام) دعوت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه امام راحل مردی تلاشگر با شور و نشاط و انقلابی گری بود، گفت: امام مردم را به دین خدا دعوت کرد و انقلابی بر پا کرد که در دنیا بی نظیر است، لذا  این امنیت و آزادی و استقلال را نباید فراموش کنیم.

 

رئیس بنیاد مستضعفان کشور با اشاره به اینکه رژیم پهلوی ظلم های بسیاری کرد و به افراد زیادی در زندان ها ظلم و ستم کردند، گفت: برخی از دوستان ما در آن دوران در زندان های شاه شهید شدند، اما خداوند به دست خود پهلوی، عذاب را بر سرشان آورد.

 

فتاح با بیان اینکه ظلم پایدار می ماند و ظالمان جهان مانند ترامپ هم روزی از دنیا خواهند رفت، اما انقلاب اسلامی ایران ماندگار است، اظهار داشت: این وعده خدا است که مستضعفان و پابرهنگان بمانند و مستکبران و ظالمان بروند.

 

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری خطاب به جوانان فرمودند؛ شما جوانان در مسجد الاقصی نماز خواهید خواند، افزود: این اتفاق قطعا رخ خواهد داد، چراکه این هنر خدا است که این مستکبران جهانی را به دست خودشان سرنگون می کند.

 

رئیس بنیاد مستضعفان کشور با تاکید بر اینکه هیچ حکومت ظلمی در تاریخ نمانده است، افزود: صالحان خواهند ماند و مستضعفان و ندارها وارث زمین خواهند بود، لذا باید به وعده های خدا مومن باشیم، کسی که دلبسته خدا، انقلاب، مقام معظم رهبری و امام راحل باشد از هیچ چیز ترسی ندارد.

 

سیلی سپاه در عین الاسد آمریکایی‌ها را دیوانه کرد 

فتاح با اشاره به سیلی محکم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نیروهای تروریست آمریکا در عین الاسد عراق، گفت: داغی که سپاه در عین الاسد به دل آمریکایی ها گذاشت چنان سنگین بود که آمریکایی ها را دیوانه کرد، تمام هیمنه و حیثیت آمریکا را فروریخت.

 

وی افزود: دشمن می خواست با ترور حاج قاسم او را از سر راه بردارد، اما اشتباه کرد، چرا که شاید ظاهر حاج قاسم را از ما گرفتند، اما در واقع او به ما دادند و امروز مردم در تمام دنیا حاج قاسم را می شناسند و او امروز از زمان حیات خود زنده تر فرماندهی می کند، لذا دشمن بعد از شهادت حاج قاسم دارد دیوانه می شود.

 

رئیس بنیاد مستضعفان کشور با بیان اینکه باید به نظام، انقلاب و رهبری مومن باشیم، اظهارداشت: اگر مومن باشیم طرف معامله ما خدا خواهد بود، پرمنفعت‌ترین معامله، معامله با خداست.

 

فتاح با بیان اینکه ما باید به فکر خودمان باشیم، انقلاب هیچ طوری نخواهد شد، چون خدا و امام و رهبری و این مردم ولایتمدار را دارد، گفت: کسی که در شرایط سخت دلش خالی شود، مومن نیست.

 

وی خطاب به مسئولان استانی و شهرستانی با تاکید بر اینکه شما در کارها تلاش و سعی خود را بکنید، حتی اگر نتوانستید کاری هم انجام دهید پیروز هستید، گفت: روزی خدمت مقام معظم رهبری رسیده بودیم، خیلی از مسئولان هم بودند، آقا فرمودند: آقای فتاح چه خبر؟ عرض کردم آقا ما همه سعی مان را می‌کنیم، آقا خطاب به مسئولان فرمودند ببینید این درست است، باید همه سعی خود را برای انجام کار مردم انجام دهید.

 

رئیس بنیاد مستضعفان کشور با اشاره به اینکه کم فروشی نکنیم، آیه یک سوره «مطففین» که خداوند در آن فرموده است؛ وای برکم‌فروشان، افزود: کم فروشی تنها در وزن و میزان نیست؛ چنانچه انسان در انجام امورات مردم هم کم کاری کند، مصداق همین «ویل للمطففین» است.

 

هر فرد و مسئولی می‌تواند حاج قاسم باشد

فتاح در توصیح همین موضوع گفت: هر فرد و یا مسئولی در هر سمتی که هست با تلاش و سعی خود و کار برای خدا و مردم، می تواند یک حاج قاسم باشد.

 

وی با اشاره به اینکه بنده به خراسان جنوبی واقعا علاقه دارم و این را در عمل هم تاکنون اثبات کردم، افزود: در حال حاضر هم می خواهیم در بنیاد مستضعفان برای استان کم نگذاریم، لذا سعی خواهیم کرد به وظیفه مان عمل کنیم و کم نگذاریم.

 

رئیس بنیاد مستضعفان کشور با بیان اینکه منافع بنیاد مستضعفان برای مردم و استان است، افزود: مگر این املاک به درد رژیم شاه خورد که به درد ما بخورد؟ اگر مومنانه عمل کنیم به درد ما خواهد خورد، اموال بنیاد مال مردم است و برخی جاها می توانیم عین آن را به مردم بدهیم و در برخی موارد هم منافع آن نصیب کردم شود.

 

فتاح با بیان اینکه نگاه ما در بنیاد مستضعفان به زمین داری باید عوض شود، گفت: برای خراسان جنوبی کاری خواهیم کرد، تا دفعه بعد که به این استان آمدیم مسئولان از بنیاد گلایه ای نداشته باشند.

 

وی با اشاره به امضای تفاهم نامه و حضور بنیاد علوی در شهرستان درمیان برای انجام پروژه های محرومیت زدایی، گفت: بنیاد دولت نیست، یک نهاد انقلابی است، دولت و نهادهای دیگر وظیفه خودشان را انجام می دهد، ما هم با دولت هماهنگ هستیم و به درمیان آمده ایم تا به عنوان خادم مردم کار کنیم.

 

هدف بنیاد علوی ایجاد اشتغال و خودکفایی مردم درمیان است 

رئیس بنیاد مستضعفان کشور با بیان اینکه هدف اصلی ما این است که در این شهرستان اتفاقاتی بیفتد تا درآمد مردم شهرستان درمیان بالا برود و لذا محور کار ما ایجاد اشتغال و تولید در این منطقه خواهد بود، گفت: برنامه زمان بندی این پروژه هم نباید ظولانی باشد تا مردم آثار کارها را هم در زمان بندی کوتاهی ببینند.

 

فتاح خطاب به مسئولان شهرستان درمیان با اشاره به اینکه زمینه حضور گروههای جهادی را بیشتر فراهم کنید، گفت: آنها با حمایت ما به شهرستان درمیان خواهند آمد و بخشی از عملکرد ما از طریق گروههای جهادی خواهد بود.

 

 وی گفت: مردم در تشییع جنازه شهید سلیمانی نشان دادند که کارهای خوب را می فهمند و مدیر مردمی را می شناسند، لذا برای مردم کار کنید، مردم قدرتان را می دانند.

 

فتاح در پایان این را هم گفت: این بنیاد اگر  بخواهد در خراسان جنوبی زمینی بفروشد، نمی گذاریم عوائد حاصل از فروش آن از استان خارج شود.

 

وی با اشاره به در پیش بودن راهپیمایی 22 بهمن، افزود: راهیپمایی 22بهمن را دنیا رصد می کند، حضور باشکوه مردم در این راهپیمایی انتقام سخت از دشمنان نظام و انقلاب خواهد بود.

 

 

پایان پیام/404

منبع: شبستان

کلیدواژه: درمیان رئیس بنیاد مستضعفان پرویز فتاح خراسان جنوبی رئیس بنیاد مستضعفان کشور شهرستان درمیان مقام معظم رهبری خطاب به مسئولان خراسان جنوبی انقلاب اسلامی عین الاسد آمریکایی ها مومن باشیم امام راحل حاج قاسم سعی خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۵۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حق تفکیک برای زمین‌های امامزاده ابراهیم شفت کاهش پیدا می‌کند

داریوش بلدی در گفت و گو با خبرنگار مهر، پس از بازدید از مناطق حادثه دیده امامزاده ابراهیم شفت اظهار کرد: در جاسازی در منطقه حادثه دیده امامزاده ابراهیم شفت با لحاظ ضوابط و قوانین انجام شود.

معاون عمران و توسعه روستایی بنیاد مسکن کشور با اشاره به رعایت ملزومات و ضوابط طرح هادی در مناطق روستایی بیان کرد: حق تفکیک منازل طبق ضوابط ۱۲۰ متر پیش بینی شده است که باید رعایت شود.

بلدی با بیان اینکه حق تفکیک برای زمین‌های امامزاده ابراهیم شفت کاهش پیدا می‌کند، گفت: کمیته‌ای برای تعیین تکلیف زمین‌های روستای حادثه دیده شفت تشکیل می‌شود و در این کمیته نظر بر کاهش حق تفکیک را پیشنهاد خواهیم داد.

وی با اشاره به اینکه بر اساس آمار بازنگری محدوده روستای امامزاده ابراهیم شفت ۳۵ هکتار ارزیابی شده است، افزود: سند بخشی از زمین‌های این روستا توسط بنیاد مسکن اخذ شده و مابقی هم با کمک بنیاد مسکن به صدور سند منتهی می‌شود.

معاون عمران و توسعه روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور تصریح کرد: در احیا و بازسازی مجدد روستای امامزاده ابراهیم شفت باید ضمن توجه به رعایت دستورالعمل‌های علمی و فنی به گونه‌ای عمل شود که به بافت روستایی و سنتی آن لطمه‌ای وارد نشود.

کد خبر 6098469

دیگر خبرها

  • لزوم تخصیص زمین برای ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی
  • حق تفکیک برای زمین‌های امامزاده ابراهیم شفت کاهش پیدا می‌کند
  • پیشرفت کاری ۳۵ درصد مسکن ملی شهرستان ملایر
  • استفاده از ظرفیت بنیاد علوی در توانمندسازی اقتصادی مناطق کمتر توسعه‌یافته
  • راه اندازی ۵۰ خانه محیط زیست در خراسان جنوبی
  • راه اندازی ۵۰ خانه محیط زیست در خراسان جنوبی/یک تجربه موفق
  • پاسخگویی به مطالبات مردم، در دستور کار مدیران خراسان جنوبی
  • رفع مشکلات مردم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است
  • مردم خراسان جنوبی هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در طرح فجرانه خرید کردند
  • مدیر عامل بنیاد بیماری‌های نادر ایران مطرح کرد؛ جلوگیری جدی از بیماری «کوتاه قامتی» در کشور