Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: مسئله اصلی ما در لرستان بیکار جوانان است که باید مسئولان توجه به این مهم را در اولویت کاری خود قرار دهند. ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد،حجت‌الاسلام سید احمد رضا شاهرخی ظهر امروز  در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر خرم‌آباد اظهار داشت: به واسطه اعمالی مانند تلاش در برقراری عدل و داد، اصلاح اختلافات، ایجاد الفت و دوستی، پوشاندن عیب دیگران و ترویج معروف در جامعه، نرمخویی و خوش رویی، سبقت در کارهای اخلاقی، کم شمردن کارهای خیرمان و زیاد شمردن اعمال بد، توشه سرای آخرتمان را برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تلاش 250 ساله نظام سلطه برای دین زدایی و اسلام زدایی، افزود: استکبار بعد از رنسانس همه امکانات علمی، فرهنگی، هنری و سیاسی خود را در قالب رمان، کتاب و سیاست به کار گرفت تا دین اسلام و حتی مسیحیت را از بین ببرد.

امام جمعه بندرعباس: پرشور بودن انتخابات امنیت کشور را تضمین می‌کندامام جمعه قم: ‌همه در انتخابات حضور حداکثری داشته باشند / معامله قرن سبب شکست رژیم صیونیستی و آمریکا می‌شودلیست 5 نفره شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی برای انتخابات مجلس در ‌شیراز

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: نتیجه آن دشمنی ها این شد که فرزندانی از نسل رسول خدا(ص) و حضرت ابراهیم(ع)، با عصای موسایی، نفس مسیحایی و خلق و خوی نبوی قیام کرد و تمام برنامه‌های 250 ساله آنها را به گورستان تاریخ فرستادند و 22 بهمن 57 را رقم زدند.

وی بیان کرد: با پشتیبانی، رشادت، صبر و بردباری پدران، مادران و فرزندان شما بزرگترین پایگاه دشمن سرنگون و انقلاب اسلامی با شعار توحید، خداباوری، استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی به پیروزی رسید.

شاهرخی در رابطه با انتخابات پیش رو، خاطرنشان کرد: طبق دستور مقام معظم رهبری، ولی فقیه نباید به حزب، جناح و گروهی تمایل نشان دهد ما فقط وظیفه داریم که مردم را به حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی دعوت کنیم حتی به افرادی که در ستاد نماز جمعه هستند تاکید کرده‌ایم که برای هیچ فردی تبلیغ نکنند.

وی با استناد به اظهارات امام خمینی(ره)، آیت الله مدرس را الگوی انتخاب اصلح دانست و گفت: امام (ره) فرمود: «مثل مدرس انتخاب کنید و برماست که ابعاد روحی و بینش سیاسی و اعتقادی مدرس را بشناسیم و بشناسانیم». ابزار ارعاب و تطمیع هیچ گاه در مدرس اثرگذار نبود چون شخصیتی ساده زیست و وارسته از دنیا داشت که فقط به دنبال خدمتگزاری بود.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه ملاک انتخاب، رعایت حق الناس است، تصریح کرد: اگر در انتخابمان حق الناس را رعایت نکنیم ظلم کرده‌ایم کمااینکه تایید یا رد بی مورد صلاحیت نامزدها، فریب در تبلیغات، استفاده از اموال عمومی و شایعه پراکنی همه از مصادیق بارز نادیده گرفتن حق الناس است.

وی اظهارداشت: اگر بدون رعایت اصول و ملاک‌های اولیه و صرفا به دلیل طایفه گرایی و نسبت های قومی قبیله ای، رأی بدهیم این کار اشتباه و ظلم به دیگران  است.

شاهرخی با بیان اینکه پس از اعلام نتایج، عدم پذیرش آرا هم ظلم است، افزود: با آگاهی و مطالعه کسی که بتواند شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را محقق کند، انتخاب کنیم.

وی بیان کرد: در ایام دهه فجر، پروژه‌های افتتاح شد که قابل تقدیر است اما مسئله اصلی ما در لرستان بیکار جوانان است که باید مسئولان توجه به این مهم را در اولویت کاری خود قرار دهند و در بخش‌های مختلف صنعت، خدمات و کشاورزی برای جوانان  ایجاد اشتغال کنند.

انتهای پیام/648/ش

R41450/P/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ولی فقیه در لرستان مسئله اصلی امام جمعه خرم آباد حق الناس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۵۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ازدواج آسان راه حل مسئله جوانی جمعیت است

به گزارش خبرنگار مهر، یونس فاتح صبح امروز چهارشنبه نشست تخصصی جوانی جمعیت که در محل فرمانداری تبریز برگزار می‌شد، با بیان این مطلب اظهار کرد: مسئله ازدواج با دید فرهنگی و با ظرافت های فنی خاص قابل حل است که باید تلاش کرد تا با فرهنگ سازی و برگزاری برنامه های فرهنگ محور به سمت حل مسئله ازدواج جوانان حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه انتظار می‌رود همه دستگاه‌های اجرایی همراهی و همکاری برای تحقق ازدواج آسان جوانان گام بردارند، افزود: ظرفیت بزرگ خیرین و سازمان‌های مردم نهاد در کنار گروه‌های مردمی می تواند به این مسیر پر پیچ و خم کمک شایانی کند.

فرماندار تبریز با اشاره به شعار ازدواج آسان و آسمانی تصریح کرد: فرهنگ سازی مقابله با رسومات نوظهور و تشریفات دست و پاگیر در امر ازدواج جوانان و همچنین معرفی الگوهای ازدواج ساده و موفق و هم افزایی از جمله اقداماتی است که راه را برای ازدواج جوانان تسهیل‌می‌کند.

فاتح همچنین ادامه داد: زمانی منابع دینی ما می گوید که اکمال دین و نصف دین در امر ازدواج اتفاق می افتد پس تردید نکنید اگر جوانی ازدواج کند از بیشتر آسیب‌های اجتماعی جامعه در امان خواهد بود.

وی به نقش کلیدی خیرین در حوزه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی تاکید کرد و افزود: از مسئولان درخواست می‌شود در راستای شناسایی خیرین و جذب ظرفیت آنان در آسان کردن امر ازدواج برای جوانان، اقدامات لازم را مد نظر قرار دهند.

کد خبر 6094003

دیگر خبرها

  • نامزدهای انتخابات را به رعایت قانون توصیه می‌کنم
  • پیگیر تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور به لرستان هستیم
  • تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد فراهم است
  • تأکید استاندار لرستان بر تقویت رویکرد وحدت در استان
  • اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان است
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد
  • ازدواج آسان راه حل مسئله جوانی جمعیت است
  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود