Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه قزوین گفت: مردم باید بیش از گذشته در انتخابات مجلس شورای اسلامی دقت کرده و فرد با ایمانی را انتخاب کنند زیرا فرد مؤمن شرف خود را به دنیا نمی‌فروشد و قول و قرار و سوگند خود را زیر پا نمی‌گذارد. ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸ استانها قزوین نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نمایانده ولی فقیه در استان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مسجدالنبی(ص) برگزار شد، اظهار داشت: نماینده مومن، بصیریت بالا، صدق و صراحت در گفتار و استقامت در دین دارد و ساده زیست است در حالی که نماینده‌ای که هدفش کسب مال دنیا برای خود و اقوامش است، شعور نمایندگی نداشته و درک درستی از این امر خطیر ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مردم مراقب انتخاب خود باشند زیرا این کاندیدا پس از اینکه به مسند نمایندگی رسید به مردم توهین کرده به آرمان آنها خیانت می‌‌کند.

عابدینی عنوان کرد: رأی ما در قیامت به عنوان عمل ما تلقی می‌‌شود و ما باید برای فردی که انتخابش کرده‌ایم پاسخگو باشیم.

امام جمعه قزوین گفت: معامله قرن، معامله‌ای غلط، رسوا و غیر قانونی است و به فرموده مقام معظم رهبری، قبل از مرگ ترامپ خواهد مرد؛ زیرا این مسائل در اندازه‌ای نیست که بتواند مانع فروپاشی رژیم غاصب صهیونیستی شود.

وی افزود: رژیم غاصب صهیونسیتی که در حال فروپاشی است نیاز به داربستی داشت که مانع از بین رفتن آن شود درحالی که سردمداران این رژیم باید بدانند فروپاشی آنها قطعی است و به زودی نابود خواهند شد.

عابدینی تصریح کرد: دشمنان تلاش می‌کردند تا اعتقادات مردم را تضعیف کنند، اما مردم عهد و پیمان خود را با اهل بیت(ع) تا کنون فراموش نکردند و در یوم‌الله 22 بهمن نیز بار دیگر با حضور خود دشمنان را ناامید خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین عنوان کرد: 22 بهمن ماه با چهلمین روز شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی مصادف شده و مردم یکبار دیگر نیز حماسه پرشوری را رقم می‌زنند.

وی با بیان اینکه امام صادق(ع) در ارتباط با حضرت عباس(ع) جملاتی را بیان می‌‌کنند که این عبارات در رابطه با این سردار شهید نیز صدق می‌‌کند، تصریح کرد: ایشان می‌فرمایند حضرت ابوالفضل (ع) بصیرت بالایی داشته و در ایمان نیز بسیار محکم بودند.

امام جمعه قزوین ادامه داد: حضرت عباس(ع) در کنار ولی امر خود جهاد کرده و امتحان سختی از این شهید والا مقام گرفته شد، این در حالی است که تمامی این عبارات در رابطه با سردار شهید سلیمانی و ابو مهدی المهندس تطبیق دارد.

امام جمعه قزوین با اشاره به اینکه 19 بهمن ماه، روز نیروی هوایی نام گرفته است، اظهار داشت: برادران نیروی هوایی به محضر امام خمینی(ره) شرف‌یاب شده و ایشان را فرمانده خود می‌‌خواندند.

وی تصریح کرد: جوانمردی آنها فراموش شدنی نیست، زیرا فعالیت‌های آنها نقش موثری در روند پیروزی انقلاب ایجاد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: رژیم ننگین پهلوی در روز 22 بهمن ماه سال 57 ساقط شد و از این روز به بعد مردم با اراده و تصمیم خود نظام مقدس جمهوری اسلامی را پیش می‌برند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین: عزت امروز را مرهون جانفشانی زندانیان سیاسی قبل انقلاب هستیمامام جمعه قزوین: عزت با سازش در مقابل دشمن جمع نمی‌شودمردم قزوین در حوادث چندماه اخیر هوشمندانه عمل کردن

عابدینی عنوان کرد: امام خمینی(ره) فرمودند که در روز 22 بهمن ماه حق بر باطل، جنود رحمانی بر اولیای شیطان و حزب الله بر طاغوت و طاغوتیان غلبه کرده و حکومت عدل اسلامی مستقر شد.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) همچنین فرمودند در این روز دست انتقام حق از آستین ملت رزمنده ایران بیرون آمد و نصرت اعجاز آمیز اسلام بر کفر تحقق یافت، ادامه داد: ملت ما در روز سربلند و دشمنان سرافکنده شده و همچنین پرچم ذلت سرنگون شد.

انتهای پیام/ز

R7541/P/S6,63/CT7 واژه های کاربردی مرتبط راهپیمایی 22 بهمن دهه فجر سردار قاسم سلیمانی ستاد نماز جمعه‌

منبع: تسنیم

کلیدواژه: راهپیمایی 22 بهمن دهه فجر سردار قاسم سلیمانی ستاد نماز جمعه راهپیمایی 22 بهمن دهه فجر شهید سپهبد قاسم سلیمانی سردار قاسم سلیمانی ستاد نماز جمعه نماینده ولی فقیه در استان قزوین امام جمعه قزوین امام خمینی ره بهمن ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۵۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماد‌های عجیب در انتخابات هند

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از دهلی نو، کتری"، " لیوان"، "دمپایی"، جارو، " فیل"، " دسته گل"، کتاب، "عینک"، " دوچرخه" و هزاران نماد دیگر این روز‌ها در تبلیغات نامزد‌ها و احزاب در سطح خیابان‌ها و کوچه‌های شهر‌های مختلف هند دیده می‌شود.
در هند طبق قانون هر حزب و نامزدی باید در انتخابات ملی، ایالتی و محلی باید یک نشان تصویری داشته باشد.
تاریخچه اجبار داشتن نماد به سال‌های اول استقلال هند برمی‌گردد، زمانی که کمتر از ۲۰ درصد مردم هند با سواد بودند و رای دهندگان باید نامزد‌های منتخب خود را از روی نماد‌ها و نشان‌های تصویری انتخاب می‌کردند نه نام هایشان.
در زمان کنونی نیز که گفته می‌شود بیش از سه چهارم هندیان باسواد تلقی می‌شوند، اما همچنان این نشانه‌های تصویری حرف اول را در هنگام انتخابات می‌زنند.
از اولین انتخابات در سال ۱۹۵۱ میلادی زمانی که دست‌کم ۵۳ حزب برای حدود ۴۵۰۰ صندلی مجلس ملی و مجالس ایالتی با هم رقابت کردند کمیسیون انتخابات نماد‌هایی را به احزاب اختصاص داد و هر نامزدی می‌توانست با این نماد در انتخابات شرکت کند.
فرمان نماد‌های انتخاباتی در سال ۱۹۶۸ میلادی به همه احزاب در سطح ملی، ایالتی، محلی و همچنین نامزد‌های مستقل داده شد.
اولین نماد انتخاباتی در هند متعلق به کنگره بود حزبی که در مبارزات آزادی بخش و جنبش استقلال طلبی هند نقش فراوانی داشت.
نخستین نماد انتخاباتی حزب کنگره "یک جفت گاو نر" بود. پس از انفکاک در آن، نماد حزب به "گاوی که به گوساله خود شیر می‌دهد" تغییر کرد.
از سال ۱۹۷۹ "دست " نماد حزب کنگره شد.
حزب حاکم بی جی پی در سال ۱۹۸۰ تشکیل شد. این حزب نماد انتخاباتی خود را "نیلوفرآبی" برگزید. بنیانگذاران آن اعلام کردند تاریکی جای خود را به نور خورشید خواهد داد و نیلوفر آبی شکوفا می‌شود.
حزب عام آدمی یا عامه مردم که سال ۲۰۱۱ در دهلی تشکیل شد نماد خود را "جارو" انتخاب کرد.
حزب ملی مردم هند "کتاب" را بعنوان نماد خود انتخاب کرد. در هنگام برپایی جشن انتخاب این نماد اعلام شد که تنها سواد و تحصیل می‌تواند اقشار ضعیف را توانمند کند
هدف از این انتخاب اعتراض به فساد و نشان دهنده امید حزب برای پاک کردن کثیفی‌ها و فساد‌های نفوذ یافته در دولت و مجلس بود.
"
نماد‌ها و نشانه‌های تصویری، ساختار، عملکرد‌ها و اهداف سیاسی احزاب و افراد را ساده و خلاصه بیان می‌کنند.
نماد‌ها باید آشنا و به راحتی قابل تشخیص باشند و هیچ پیوند مذهبی یا احساسی با اعتقادات مردم مانند گاو، معبد، پرچم ملی، چرخ نخ ریسی و ... نداشته باشد.
نماد‌های انتخاباتی هند پیام‌های بی صدایی هستند که نقش بزرگی در هنگام انتخابات در هند ایفا می‌کنند.
این صحنه ها، ارتباطات تصویری بشر در ماقبل اختراع الفبا را به یاد می‌آورد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

اظهارات:
کیشو دیو: نامزد مستقل انتخابات مجلس هند

دیگر خبرها

  • حضور پرشکوه مردم در آزمون بزرگ انتخابات
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • عزاداری باشکوه مردم مؤمن تکاب در سالروز شهادت جانسوز امام جعفر صادق (ع)
  • نماد‌های عجیب در انتخابات هند
  • تذکر معنادار امام جمعه تبریز به کاندیداهای دور دوم تبریز در انتخابات مجلس
  • معاونت پرورشی باید در مدارس تقویت شود
  • ظلم ستیزی علیه صهیونیست‌ها جهانی شده است
  • دعوت امام جمعه موقت ورامین از مردم برای حضور پرشور در انتخابات