Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام کرامتی با اشاره به تعداد انتخاباتی که پس از انقلاب در ایران اسلامی شکل گرفت، مردم سالاری دینی را مهم ترین دستاورد انقلاب خواند و حضور در انتخابات را تامین کننده عزت و اقتدار و امنیت ایران اسلامی بیان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان،  حجت الاسلام «محمد تقی کرامتی» در خطبه های هفته نماز جمعه خواست مردم ایران اسلامی را پیمودن راه شهدا بیان کرد و گفت: نیروی هوایی در ۱۹ بهمن ۵۷، یک حرکت به هنگام انجام دادند و سبب تقویت روحیه انقلابب و شکست طاغوت و به سرانجام رسیدن انقلاب اسلامی شدند و این نیرو در هشت سال دفاع مقدس، نقش هوایی منحصر به فرد و بی مانند بر ذهن ملت ایران جای گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه گلپایگان با یادآوری تعبیر امام خمینی (ره) که ۲۲ بهمن روز حاکمیت الله بر جهان است، بیان کرد: انقلاب اسلامی مدیر بخش حاکمیت امام عصر (عج) و نقطه عطفی در اسلام خواهد بود و نقطه آغازین وعده قرآنی خداوند است.


وی با بیان اینکه حرکت هر بیشتر  ملت ایران در مسیر انقلاب، بهره بیشتری از آن می برد، افزود: مردم سالاری دینی مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی بود زیرا پیش از آن شیطان و طاغوت بر ملت ایران، سالاری می کردند و مقدرات کشور را رغم می زدند.


حجت الاسلام کرامتی با یادآوری اینکه برگزاری رفراندم و رای بالای مردم به جمهوری اسلامی را اولین کار امام راحل پس از پیروزی انقلاب ذکر کرد و ادامه داد: مردم به تعداد سالهای عمر انقلاب، در انتخابات شرکت کرده و در همه مقاطع نظر خود را ابراز کردند و این همان مردم سالاری دینی است.


خطیب نماز جمعه شهر گلپایگان با بیان اینکه انقلاب اسلامی به صورت همه جانبه و نامتوازن ایجاد شد، اظهار کرد: قسمت هایی از انقلاب مانند مباحث ایدئولوژیک و اعتقادی به خصوص در میان نقش آفرینان مدیریتی کشور فراز و فرود هایی داشته است ولی در زمینه های علمی و تکنولوژی در جایگاه مطلوب قرار دارد و زمینه سازی مناسبی برای آزادی در کشور صورت گرفته است.


وی با اشاره به هشدار رهبر معظم انقلاب در خصوص راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات در هفته های آتی، یادآوری کرد: ولایت مداری و انقلاب برای شهید قاسم سلیمانی یک اصل بود و هیچ چیز را برای آنها مانع قرار نمی داد و راهپیمایی ۲۲ بهمن که همواره ضربه های سنگین بر دشمن وارد کرده است، حضور در این راهپیمایی از هر زمان دیگر ضرورت دارد تا ضربه سنگین دیگری را بر پیکر نیمه جان دشمن وارد آورد. 


حجت الاسلام کرامتی آزمون دیگر ملت ایران را انتخابات دوم اسفند خواند و اظهار کرد: حضور در انتخابات تامین کننده امنیت، اقتدار و عزت ایران اسلامی است که اگر با انتخاب درست و آگاهانه همراه شود می تواند این روز را برگ دیگر بر افتخارات ملت انقلابی ایران  ثبت کرد./

پایان پیام/563

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی 22 بهمن گلپایگان انتخابات مجلس انقلاب اسلامی نماز جمعه حجت الاسلام کرامتی مردم سالاری دینی دستاورد انقلاب انقلاب اسلامی ایران اسلامی ملت ایران ۲۲ بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۶۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان با تقدیر از مدیریت مجموعه تفریحی سپاهان گفت: مدیریت هماهنگ شهری در این شرکت به خوبی صورت گرفت و شاهد همکاری فراجا، میراث فرهنگی، سازمان‌های شهری در کنار هم هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، عباس حاج‌رسولی‌ها امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت‌_ در آیین بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور و ۱۵ پروژه خدماتی، گردشگری و ورزشی در مجمتع گردشگری صفه، با اشاره به سالروز تاسیس شوراها اظهار کرد: یکی از زیبایی‌های جمهوری اسلامی، مردم سالاری است و مصداق بارز آن شوراها است.

وی افزود: در هر دوره شورایی، منتخبان مردم چهار سال در خدمت آن‌ها هستند و با انتخاب شهردار که در راس ۱۵ منطقه شهری و ۱۵ سازمان شهری قرار دارد، این مردم‌سالاری را در عرصه شهری تجلی می‌دهند.

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: امروز شاهد اقدامات و دستاوردهای شهرداری در حوزه تقویت گردشگری نصف جهان هستیم؛ در شورای اسلامی شهر نیز کمیته گردشگری داریم که هدف ما توسعه گردشگری و توجه به این بخش است و لذا در مقطعی ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای این امر اختصاص یافت.

حاج‌رسولی‌ها با تقدیر از مدیریت مجموعه تفریحی سپاهان خاطر نشان کرد: مدیریت هماهنگ شهری در این شرکت به خوبی صورت گرفت و شاهد همکاری فراجا، میراث فرهنگی، سازمان‌های شهری در کنار هم هستیم.

وی گفت: ما در اصفهان برای خودمان تصمیم می‌گیریم و این زیبایی کار شورایی است؛ در مدت ۱.۵ سال دیگر مردم مجدد شورای دیگری را انتخاب می‌کنند و هر حرکتی در این شهربا پشتوانه انتخابات مردمی انجام می‌شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به ویژگی‌های منحصر به‌فرد مجموعه کوه نور تصریح کرد: چنین مجموعه‌ای نه تنها در ایران، بلکه حتی در کشورهای دیگر ندیده‌ام.

کد خبر 749181

دیگر خبرها

  • شورای روستا یک نهاد مردم سالاری است
  • لزوم تبیین دستاورد‌های انقلاب و اجرای طرح یاری گران در روستا‌ها
  • بوی خون و تعفن در میدان بهمن | وجود کابلهای فشار قوی مردم اطراف راه آهن را آزار می دهد
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است
  • شوراها نماد مردم سالاری دینی در تصمیم‌گیری‌ها هستند
  • شوراها رکن مردم سالاری و از برکات نظام اسلامی هستند
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • لزوم جریان یافتن مردم سالاری دینی در محلات