Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@00:25:59 GMT

ورود ۲ مقام جنبش فتح به نوار غزه

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۱۶۵۹۴

ورود ۲ مقام جنبش فتح به نوار غزه

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از به نوشته خبرگزاری صفا، روحی فتوح، عضو کمیته مرکزی جنبش فتح و اسماعیل جبر، مشاور امور امنیتی محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین امروز جمعه با عبور از گذرگاه بیت حانون وارد نوار غزه شده‌اند.

تا کنون خبری از اینکه این دو تن با کدام یک از مقامات حماس و دیگر گروه‌های فلسطینی در غزه دیدار کرده‌اند؛ خبری منتشر نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: سخنگوی حماس: مقاومت بهترین پاسخ به معامله قرن است

سخنگوی گردان‌های قدس: عملیات جهادی در قدس شریف را تبریک می‌گوییم

پیش از این قرار بود در پی اعلام طرح معامله قرن سران فتح و حماس نشستی در روز چهارشنبه در غزه داشته باشند، اما جنبش فتح بهانه آورد که حماس با انجام آن موافقت نکرده و بنابراین این سفر به تعویق افتاده است، ادعایی که با واکنش تند حماس مواجه شد و فوزی برهوم سخنگوی این جنبش اعلام کرد که مقامات حماس موافقت کامل خود را به اطلاع مقامات فتح رسانده بودند.

دونالد ترامپ توطئه جدید آمریکا و صهیونیسم موسوم به معامله قرن را رونمایی کرد و این نخستین عملیات ضد صهیونیستی در قدس اشغالی پس از اعلام این توطئه جدید است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فلسطین اشغالی نوار غزه معامله قرن رژیم صهیونیستی معامله قرن جنبش فتح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۶۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممانعت فرانسه از ورود پزشک فلسطینی به خاک این کشور

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، «غسان ابو سته» پزشک فلسطینی از ممانعت مقامات فرودگاه «شارل دوگل» فرانسه نسبت به ورود وی به خاک این کشور خبر داد.

این در حالی است که دکتر غسان ابو سته قرار بود در سنای فرانسه سخنرانی داشته باشد، اما مقامات فرودگاه شارل دوگل فرانسه به بهانه اینکه آلمان وی را به مدت یک سال به خاک اروپا ممنوع الورود کرده، از ورود او به خاک فرانسه جلوگیری کردند.

دکتر ابو سته که شاهد نخستین ماه‌های جنایت‌های اشغالگران در نوار غزه طی جنگ جاری بوده تاکید کرد که اروپا قصد دارد صدای شاهدان عینی نسل‌کشی جمعی ساکنان نوار محاصره‌شده غزه از سوی رژیم صهیونیستی را خاموش کند.

کد خبر 6096469

دیگر خبرها

  • عضو ارشد حماس: پیشنهاد توافق کنونی بهتر از قبلی هاست | خواستار ورود دو کشور به عنوان ضامن توافق شدیم
  • معامله ریاض – واشنگتن به مویی بند است
  • ممانعت فرانسه از ورود پزشک فلسطینی به خاک این کشور
  • معامله ریاض – واشنگتن به مویی بند است/ عربستان نمی تواند از شرط تشکیل کشور مستقل فلسطین بگذرد/ غنی سازی بومی اورانیوم در عربستان؛ خط قرمز قانونگذاران آمریکایی
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به برچسب «یهودستیزی» زدن به دانشجویان آمریکایی
  • از متن پیشنهادی آتش بس میان حماس و اسرائیل چه می دانیم؟/ تنش زدایی در چند مرحله صورت می گیرد/ سرنوشت غزه پس از جنگ همچنان مبهم است / مرحله اول معامله 40 روزه خواهد بود
  • حماس : پایان هر توافقی باید تضمین‌ کننده آتش‌ بس دائمی باشد
  • خیزش دانشجویان در آمریکا مقامات این کشور را رسوا کرد
  • جزئیات توافق پیشنهادی آتش‌بس میان جنبش حماس و رژیم صهیونیستی
  • حماس: پایان هر توافقی باید تضمین‌کننده آتش‌بس دائمی باشد