Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-02@03:26:42 GMT

22 بهمن جلوه‌ای جمیل از شکر و شکوه صبر ملت ایران است

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۱۶۷۵۶

22 بهمن جلوه‌ای جمیل از شکر و شکوه صبر ملت ایران است

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه رفسنجان گفت: با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن پایبندی نسبت به انقلاب و دستاوردهای انقلاب را به نمایش خواهیم گذاشت؛ 22 بهمن جلوه‌ای جمیل از شکر و شکوه صبر ملت ایران به نمایش در خواهد آمد.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام اصغر عسکری امام جمعه رفسنجان در خطبه‌های نماز جمعه این شهر گفت: فردا سالروز وفات حضرت ام‌البنین و روز تکریم مادران و همسران شهدا نامگذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: پدران، مادران، فرزندان و همسران شهدا در مراتب معنوی به شهدا نزدیک‌تر هستند.
امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: در دهه انقلاب روزهای متعددی از ایام‌الله می‌بینیم، روز ورود امام خمینی (ره) به کشور از این روزهاست و رژه همافران هم یکی از ایام‌الله بود هر گامی که همافران برداشتند لگدی بر میخ تابوت طاغوت زدند و روز 22 بهمن علی‌رغم اینکه تمام امکانات دست حکومت پهلوی بود اما انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و حکومت نظامی شکسته شد.
حجت‌الاسلام عسکری با اشاره به اهمیت شکرگزاری بیان کرد: سرآمد همه نعمت‌های الهی نعمت امامت و ولایت است که باید شکرگزار آن باشیم.
وی تصریح کرد: با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن پایبندی نسبت به انقلاب و دستاوردهای انقلاب را به نمایش خواهیم گذاشت؛ 22 بهمن جلوه‌ای جمیل از شکر و شکوه صبر ملت ایران به نمایش در خواهد آمد.
امام جمعه رفسنجان اظهارکرد: مجلس قوی یکی از مؤلفه‌های اقتدار نظام است که باید از نمایندگان قوی برخوردار باشد و نمایندگان از پشتوانه قوی مردم برخوردار باشند، نماینده قوی بدین معناست که مومن، انقلابی، شجاع، ولایی و دارای روحیه جهادی باشد و کارآمد و طرفدار عدالت باشد نه طرفدار جریاناتی خاص.
وی تأکید کرد: تشییع شهید سلیمانی رفراندوم نانوشته‌ای بود که اعلام شد مردم چه کسانی و با چه ویژگی‌هایی دوست دارند و در این رفراندوم اعلام کردند از انسان شجاع، باعزت و کسی که پرچم اسلام را در غرب آسیا برافراشته نگه داشت و دارای روحیه جهادی و مومن انقلابی و انسان ولایتمدار است، خوششان می‌آید.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمان سیاست و اقتصاد رفسنجان عسکری امام جمعه 22 بهمن امام جمعه رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۶۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد

دریافت 237 MB

به گزارش خبرنگار مهر، روسای اتحادیه های صنفی چهارمحال و بختیاری امروز دوشنبه با امام جمعه شهرکرد دیدار داشتند.

کد خبر 6092388

دیگر خبرها

  • اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان است
  • خلیج‌فارس؛ نامی به بلندای تاریخ و شکوه ایران است
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • کارگران در سنگر کار و تولید نقش ارزنده در شکوه ایران دارند
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • پیکر مطهر شهید گمنام عصر روز جمعه مورد استقبال مردم رفسنجان قرار می‌گیرد
  • رفسنجان به عطر شهید گمنام دیگری عطرآگین می‌شود 
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • سالن‌های نمایشی ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت‌ماه اجرا نخواهند داشت