Web Analytics Made Easy - Statcounter

احتمال دارد پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس با تاخیر عرضه شوند.

طرفداری - در چند هفته اخیر، یکی از مهم ترین خبرها در مورد ویروس کرونا بوده است. از به تعویق افتادن مسابقات League Of Legends در چین  تا نگرانی سایر کشور ها برای ورود این ویروس به کشور های خود. همان طور که می دانید این ویروس بخش های اعظمی از کشور چین را درگیر خود کرده است و موجب نگرانی های تازه ای شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیوع این ویروس می تواند باعثِ به تعویق افتادن کنسول های نسل جدید، خصوصا پلی استیشن 5 شود و یا شاهد عرضه تعداد محدودی از این کنسول باشیم.

در خبر های تازه ای که از این کنسول می شنویم، اگر تعطیلی شرکت های مرتبط با سونی بیش از یک ماه طول بکشد به احتمال بسیار زیاد شاهد تاخیر در عرضه این کنسول خواهیم بود. گفتن این خبر که پلی استیشن 5 قطعا تاخیر خواهد خورد بسیار دشوار است اما اگر اوضاع به همین شکل پیش رود، احتمال بسیار زیاد این کنسول در تعطیلات کریسمس عرضه نخواهد شد. کشور چین یکی از بزرگترین  مهم ترین کشورهایی است که قطعات الکترونیکی این کنسول را تامین می کند و اگر این کارخانه ها بیش از حد تعطیل شوند راهِ دیگری برای سونی باقی نخواهد ماند.

طبق گفته گروه جفری نزدیک به 100درصد از سخت افزارهای صنعت گیم در چین تولید می شوند و شیوع ویروس کرونا نه تنها بر روی کنسول های نسل بعد تاثیر خواهد گذاشت، بلکه می تواند باعث تاخیر در عرضه بازی ها نیز شود. بر اساس خبرها، بیش از 600 نفر در چین به علت ابتلا به ویروس کرونا درگذشتند و بیش از 31 هزار نفر نیز به این بیماری مبتلا شده اند.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کنسول های نسل تاخیر در عرضه پلی استیشن 5 ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۷۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید کیت‌های جداساز ویروس‌های بیماری‌زا در کشور

یکی از شرکت‌های فناور موفق به تولید کیت‌های استخراج DNA و RNA با یک بیستم قیمت نمونه‌های اروپایی شد.

به گزارش ایسنا، امیر شیرعلی‌زاده دزفولی، مدیرعامل این شرکت در این باره گفت: کیت‌های استخراج DNA و RNA ما یک بیستم کیت‌های اروپایی قیمت داشته و یک پنجم نمونه‌های چینی و تایوانی قیمت دارد. در واقع این کیت‌ها در عین حال که کیفیت بسیار بالایی دارند، از تمام نمونه‌های وارداتی ارزان‌تر هستند. این فناوری برای جداسازی انواع اسیدهای نوکلئیک ویروس‌های بیماری‌زا نظیر ایدز و آنفلوآنزا قابل استفاده است.

شیرعلی‌زاده افزود: تا پیش از این فقط کیت‌های استخراج RNA را تولید می‌کردیم، اما به تازگی فناوری استخراج DNA را نیز توسعه داده‌ایم و در نتیجه DNA و RNA را می‌توانیم استخراج کنیم. این کیت‌ها هم برای تشخیص در بیمارستان‌ها و هم آزمایشگاه‌های تشخیصی قابل استفاده هستند. از سوی دیگر در دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی نیز از این کیت‌ها برای مقاصد تحقیق و توسعه می‌توان استفاده کرد. ما براساس نیاز بازار تولید انجام می‌دهیم و تقریبا  ۵۰۰ واکنش در روز تولید داریم که این رقم در دوره کرونا تا ۵۰۰۰ واکنش نیز می‌رسید.

به نقل از ستاد نانو، وی با بیان اینکه در حال توسعه فناوری جداسازی سلول‌ها با ذرات مغناطیسی هستیم که این فناوری برای تشخیص و درمان سرطان بسیار کاربردی است، ادامه داد: کیت‌های آموزشی نانویی تولیدی ما عرضه شده است. این کیت‌ها هم در محیط‌های آموزشی نظیر مدرسه و هم خانه قابل استفاده هستند. این کیت‌ها برای دو گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال و همچنین بالای ۱۸ سال تولید می‌شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وقتی سرگرمی، قربانی بزرگ شعار دادن می‌شود /چرا «نون خ» در فصل پنجم مورد استقبال قرار نگرفت؟
  • افزایش پیش‌بینی قیمت نفت به دنبال احتمال کاهش عرضه
  • گوشی شیائومی 14 SE ماه آینده عرضه می‌شود
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • آغاز عرضه خودروهای وارداتی برقی و بنزینی از یکشنبه هفته آینده
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • عرضه خودروهای برقی از یک شنبه هفته آینده آغاز می‌شود
  • گوشی Vivo Y36s در کنسول گوگل پلی مشاهده شد
  • تولید کیت‌های جداساز ویروس‌های بیماری‌زا در کشور