Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان تیم پارس جنوبی جم بیان کرد که به عنوان یک فوتبالیست انتخاب اسکوچیچ برای سرمربیگری تیم‌ملی را اصلا انتخاب درستی نمی‌دانم.

طرفداری- در چارچوب رقابت های لیگ برتر ایران و در هفته نوزدهم، دو تیم سایپا و پارس جنوبی جم به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید.  

به گزارش فارس، محمد نوری در خصوص بیانیه پیش از بازی مقابل سایپا و حضور در بازی امروز، اظهار داشت:

وزارت نفت پولی را در اختیار اداره ورزش و جوانان استان بوشهر قرار داده اما نمی‌دانم چرا این پول را به تیم ما نمی‌دهند این  10 میلیارد برای تیم ما است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم برای مردم شهر جم و استان بوشهر است اما نمی‌دانم به چه بهانه‌ای این پول را نگه داشتند، شاید می‌خواهند تیم سقوط کند. این حق تیم ما و هواداران ما است و نمی‌دانم چرا معطل می‌کنند.

نوری ادامه داد:

  20 روز است که این جلوی پرداخت این پول گرفته شده، طلب همه بچه‌ها مانده و چک‌های باشگاه برگشت خورده و من نمی‌دانم هدف آنها چیست، ما اعتراض‌مان به این بود و واقعاً تصمیم گرفتیم به خاطر هواداران در بازی امروز حاضر شویم تا ببینیم در آینده چه می‌شود اما چیزی که مشخص است تیم ما را به امان خدا رها کرده‌اند. تیم هیچ صاحبی ندارد و رها شده و کسی هم پیگیری نمی‌کند. 

کاپیتان تیم پارس‌جنوبی در پاسخ به این سوال که آیا به بازیکنان تیم وعده پرداخت داده شده عنوان کرد:

بله، چک‌هایی داده‌اند اما این چک‌ها هنوز پاس نشده دو ماه وعده دادند و بعد از آن هم چکی دادند که پاس نشد و نمی‌دانیم که باید با چه کسی صحبت کنیم. 

نوری در مورد گلزنی در بازی امروز مقابل سایپا گفت:

درست است که من گل زدم اما لطف خدا و زحمت بچه‌ها بود.

وی در خصوص انتخاب اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی گفت:

نظر من نمی‌تواند نظر جالبی باشد.گزینه‌های داخلی بهتری وجود داشتند. به نظر من اگر می‌خواستند گزینه خارجی انتخاب کنند کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ما بود و به تیم ملی ما شخصیت داده بود و تیم ما، تیم اول آسیا بود. تیم ما که نباید مربی را بزرگ کند، باید مربی بزرگ بیاورند که در حد و اندازه تیم ملی باشد و شخصیت تیمی ما بالا برود. به هر حال برای اسکوچیچ آرزوی موفقیت می‌کنم اما شخصا به عنوان یک فوتبالیست اصلاً‌ این انتخاب را انتخاب درستی نمی‌دانم.

نوری ادامه داد:

شاید او در تیم ملی موفق باشد و من هم برای او آرزوی موفقیت می‌کنم اما در تیم ملی ایران افرادی مثل دایی، قلعه‌نویی و قطبی، برانکو، کی‌روش بودند و تا حدودی هم ویلموتس، حضور داشتند که در جامعه بین‌المللی فوتبال شناخته شده بودند. نباید اینطور باشد که مربی از لیگ خودمان که حتی در تیم‌های بزرگ هم کار نکرده بیاید و سرمربی تیم ملی بشود، اما برای او آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم از او حمایت کنند و ان‌شاءالله تیم به جام‌جهانی برود.

کاپیتان تیم پارس‌جنوبی در خصوص دربی روز گذشته شهر تهران عنوان کرد:‌

خیلی بازی خوب و جذابی بود. واقعا از آن لذت بردم. دوست داشتم پرسپولیس ببرد اما نشد. از دقیقه یک تا 90 از این بازی لذت بردم. به بازیکنان دو تیم تبریک می‌گویم، بازی زیبایی ارائه دادند و فکر می‌کنم همه لذت هم بردند.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کاپیتان تیم پارس جنوبی آرزوی موفقیت می کنم انتخاب اسکوچیچ بازی امروز سرمربی تیم تیم ملی تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۷۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویر روز ناسا: گلبرگ‌های اطراف سحابی حلقه

به گزارش خبرآنلاین، سحابی حلقه با فاصله ۲۵۰۰ سال‌نوری در صورت‌فلکی شلیاق (چنگ‌رومی) واقع شده و جزء سحابی‌های سیاره‌نما دسته‌بندی می‌شود. سحابی سیاره‌نما زمانی ایجاد می‌شود که ستاره‌ای خورشیدمانند عمرش به پایان می‌رسد؛ بدین‌ترتیب جو بیرونی خود را پرتاب می‌کند و هسته‌اش به کوتوله سفید تبدیل می‌شود.

این تصویر ترکیبی با داده‌های نور قرمز گسیل‌شده از اتم‌های هیدروژن و همچنین نورهای مرئی و فروسرخ ساخته شده و با داده‌های سه تلسکوپ فضایی هابل، دوچشمی بزرگ و سوبارو تهیه شده است. در این تصویر، حلقه مرکزی را به‌وضوح می‌بینید که حدود یک سال‌نوری وسعت دارد؛ اما در این نوردهی بسیار عمیق، جزئیات بسیار ظریف‌تر و گسترده‌تری آشکار شده است: رشته‌های حلقه‌ای گاز درخشان که بسیار دورتر از ستاره مرکزی سحابی گسترش یافته‌اند و یادگار بیرونی‌ترین لایه‌های جو ستاره در حال مرگ به شمار می‌آیند.

اعتبار تصویر: هابل، تلسکوپ دوچشمی بزرگ، تلسکوپ سوبارو؛ ترکیب و حق چاپ: رابرت گندلر

برای مشاهده عکس در ابعاد بسیار بزرگ، اینجا را کلیک کنید.

منبع: تصویر روز ناسا

۵۴۵۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900745 ذوالفقار دانشی

دیگر خبرها

  • لزوم هدایت درست انتخاب رشته دانش آموزان در دانشگاه‌
  • آرنه اسلوت؛ قمار بزرگ، سیاه یا قرمز؟
  • آب‌های نیلگون، روی پرده نقره‌ای
  • تصویر روز ناسا: گلبرگ‌های اطراف سحابی حلقه
  • تصاویر نجومی نهم اردیبهشت (۲۸ آوریل)
  • هیچ مربی‌ای در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • هیچ مربی در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • غافلگیری بزرگ باشگاه سپاهان؛ مورایس چطور مسلمان شد؟ | یک حادثه و یک نفر!
  • تصمیم بزرگ: مورایس چگونه مسلمان شد
  • مارال ؛ محمد نوری