Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- اکران فیلم سینمایی «خروج» تازه ترین ساخته ابراهیم حاتمی کیا در روز هفتم جشنواره فیلم فجر با استقبال اهالی رسانه روبرو شد و براساس پیش بینی‌ها تمامی سالن‌های نمایش دهنده این فیلم به طور کامل پر شدند.  تاریخ انتشار: 18:59 - 18 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۴۳۰۷

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، اکران فیلم سینمایی «خروج» تازه ترین ساخته ابراهیم حاتمی کیا در روز هفتم جشنواره فیلم فجر با استقبال اهالی رسانه روبرو شد و براساس پیش بینی‌ها تمامی سالن‌های نمایش دهنده این فیلم به طور کامل پر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«خروج» به عنوان بیستمین اثر ابراهیم حاتمی کیا در مقام کارگردان امسال در بخش سوادی سیمرغ سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر حاضر شد و احتمال می رود که بتواند در بخش های مختلف جشنواره فیلم فجر امسال نامزد سیمرغ جشنواره فیلم فجر باشد.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده فهرست کامل آثار سودای سیمرغ فجر ۳۸ اینجا کلیک کنید برای مشاهده متن کامل نشست خبری جشنواره فیلم فجر ۳۸ اینجا کلیک کنید برای مشاهده آخرین خبرها از جشنواره فیلم فجر ۳۸ اینجا کلیک کنید برای مشاهده معرفی هیئت داوران جشنواره فیلم فجر ۳۸ اینجا کلیک کنید برای مشاهده برنامه سینماهای مردمی جشنواره فیلم فجر ۳۸ اینجا کلیک کنید

این فیلم به عنوان دومین اثر در پردیس سینمایی ملت اکران شد اما نتوانست رضایت اهالی رسانه و منتقدین را برآورده کند. این اتفاق باعث شد تا برخی از اهالی رسانه در هنگام اکران اثر سالن نمایش را ترک کنند. 

نشست خبری فیلم سینمایی خروج را می توان پرتعدادتزین و شلوغ ترین نشست خبری طی هفت روز نخست سی و هشتمین حشنواره فیلم فجر است، نشستی که با التهابات فراوانی برگزار شد. از جمله حواشی این نشست می توان به تشویق فرامرز قریبیان از سوی اهالی خبر اشاره کرد. 

فرامرز قریبیان دلیل حضورش در پردیس سینمایی ملت را علاقه اش به ابراهیم حاتمی کیا و دفاع از فیلمی که در آن بازی کرده اعلام کرد. 

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا جشنواره فیلم فجر اخبار سینما کلیک کنید برای مشاهده پردیس سینمایی ملت ابراهیم حاتمی کیا جشنواره فیلم فجر ۳۸ جشنواره فیلم فجر فرامرز قریبیان فیلم سینمایی اهالی رسانه نشست خبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۷۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران

شانا _ گروه فیلم: نشست خبری ارسلان رحیمی، مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران امروز (چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت) در ساختمان مرکزی این شرکت برگزار شد.

دریافت 19 MB

دیگر خبرها

  • نشست خبری مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران
  • نماینده ولی فقیه در لرستان پای صحبت‌های اهالی رسانه نشست
  • نیمه کاره رها شدن پروژه گازرسانی در بخش کوهنانی از زبان اهالی
  • نشست خبری سریال نون خ
  • نشست خبری جایزه ملی البرز
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا (ع) می‌سازد
  • با یک کلیک به هر جا که می خواهید سفر کنید
  • نشست خبری مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز آغاز شد
  • نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه آغاز شد
  • به روز کردن صندلی‌های پردیس سینما بهمن سنندج با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی