Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رصد زندگی شخصی و هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه جذابیت‌های خاص خودش را دارد. شبکه‌های اجتماعی مختلف و امکان دسترسی به آن با استفاده از تلفن همراه این امکان را برای کاربران فراهم کرده است تا از طریق این درگاه هواداران بتوانند هر لحظه از وضعیت بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روز‌ها چهره‌های هنرمندان عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.

در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت‌های هنرمندان سینما، تلویزیون و موسیقی را مشاهده کنید.

پرویز پرستویی بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش نوشت:

"گزارش آخر سفر به خیرین
دومین سفر گروه آچار فرانسه ای جشنواره دانش اموزی به استان سیستان و بلوچستان دیروز به پایان رسید با نصب آخرین پارک بازی و تقسیم هدایا در روستای ی جد از توابع بندر جاسک . البته اصل گروه دو روز بیشتر ماندند تا همه پارکبازی ها چک و بازرسی دوباره شوند .
در مدت اقامت ده دستگاه پارک بازی در روستاهای سیل زده این منطقه نصب شد و همزمان نیز چهار دستگاه در استان گلستان ، روستاهای گمیشان و آق قلا و کف سازی یک دستگاه در روستای ابوفلفل آبادان خوشحالی عجیب مردم و بچه های این دیار بلوچستان نشان داد که وجود یک‌ پیوست ماندگار فرهنگی در کنار بازسازی عمو ساختمان منازل و ابنیه از اصول است و نه لطف مضاعف. هشتاد منبع آب ضد خزه و بیست و پنج دستگاه پمپ آب با کلیه امکانات لوله کشی از دیروز به خانواده های روستای کارانی در مرز پاکستان تحویل داده شد.
مدرسه شهید خدری در پولان با کمک‌شما خیران در مراحل اخر بازسازی است ،
بجز حدود پانصد و خورده ای کفش بچگانه که طبق سایز به کودکان مدارس روستایی در این هفته با جشن گرفتن تحویل داده شد خدا را شکر خیری تقبل خرید پنج هزار کفش را نمود که هم اکنون گرفتن سایز بچه ها در حال انجام است تا انشاالله قبل از عید به دستشان برسد .
کل حدود دوهزار کتابهای دائرالمعارف رنگی علمی سفارش داده شده برای مدارس روستایی به چابهار رسیده تعدادی تحویل و بقیه در حال تقسیم بندی است تا مدرسه به مدرسه تحویل شود.
دو مدرسه کوچک روستایی هم‌ در حال هماهنگی برای بازسازی و رفع نقایص است .
دو دستگاه پل رودخانه ای کوچک هم مورد نیاز روستاییان و کودکانشان برای تردد است که در تهران بدنبال خیر هستیم و اگر نشد نیم ساعت با پروردگار صحبت کردیم که خدای عز و جل قرار شد چند ساعتی به فرشته های جاسوس و کاتب بفرمایند تا در مکتوب اعمال ما چیزی ننویسند تا ما از مسلمانی نیم ساعتی مرخصی گرفته و بانکی بزنیم شاید مشکل این عزیزان حل شود .

هرچه هدایا از قبیل اسباب بازی ، عروسک ، که دوستان فرستاده بودند و جانمازهای خیلی خوشگل ساخت جشنواره ، روسری های رنگی شاد و بسیار متنوع کودکانه ، که در انبارهای مخفی جشنواره از قبل آماده اهدا داشتیم را در جشن های شاد همراه با دست و کف و جست و خیز و پرچم تکان دادن و موسیقی بلوچی بین بچه ها تقسیم گردید . پذیرایی بی شائبه و محبت فراوان و یاری روستاییان و ادب کودکان همه از ته دل و بی غرض و مرض و حسابگری .. در این مدت همه گروه حال بسیار خوبی داشتیم . اینها را نوشتم که شما عزیزان هم حال خوبی داشته باشید."

علی ضیا مجری برنامه تلویزیونی «فرمول یک» با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش نوشت:

"چه بازی غریبی است.
من از تمام تلخی‌های امسال به لبخند تو پناه میبرم.
سال سخت ۹۸
میگذرد.
اما در قلب غم‌های ماندگار گذاشته
که هیچ وقت نمیگذرد.
این خاصیت روزگار بی توست
من برای لبخند هایم دیگر دنبال بهانه میگردم

بی دلیل خندیدن دیگر کار من نیست

امسال کاش هیچ وقت بر سر ما نمیگذشت

من به لبخند تو پناه میبرم
در روزگار بی تو
_________
هزار و یک سال و چهل و دو شب"

نوید محمد زاده بازیگر عرصه سینما و تئاتر با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش از اجرای نمایش «بیگانه در خانه» نوشت:

همچنین صابر اَبَر بازیگر سینما آخرین پست نوید محمدزاده را در صفحه اینستاگرامی خود استوری کرد و از روزهای نزدیک به اجرای نمایش «قهوه قجری» خبر داد.

رضا صادقی خواننده معروف موسیقی پاپ با فیلمی در صفحه شخصی خود، تولد ۶ سالگی دخترش را تبریک و نوشت:

شدى شیش ساله، و الان نظر و راى خودت و میگى، ماهم با دقت میشنویم، حالا موهات و خودت شونه میزنى، اطاقت و مرتب میکنى، میخندى، میرقصى، بغض میکنى.. گله میکنى، شکایت دارى، از خواهرت مراقبت میکنى، با مادرت حرف دل میزنى براى بابا ناز میکنى.
خدارو شکر میکنى وقتى غذات تموم میشه.
درس میخونى، ساز میزنى و میفهمى حرف خوب و بد چیه. خلاصه بابایى همه این‌ها رو گفتم که بدونى تو خیلی کارهات درست و خوبه.
همین خوبیهارو بیشتر کن با اندیشه خودت فقط یادت باشه تو خلقت زیباى خدایى هستى که هیچ پلیدى رو در تو جا نداده، همین و درک کن و نگه دار دخترم. تولدت مبارک بابایى، تو هنوز و همیشه " گیلاس بابایى "."

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: داغ های مجازی هنرمندان در فضای مجازی اینستاگرام هنرمندان پربازدیدها انتشار پستی در صفحه صفحه شخصی داده شد بچه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۷۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اورژانس بانوان پایگاهی جدید برای خدمت رسانی مضاعف به بانوان

  حبیب غزنوی؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در مراسم افتتاح نخستین پایگاه اورژانس بانوان در زاهدان اظهار کرد: این پایگاه از فروردین ماه امسال فعالیت خود را آغاز کرد و کارکنان عملیاتی آن در همین مدت بیش از ۸۰ ماموریت موفق را به ثبت رسانده اند که امروز شاهد افتتاح رسمی اولین پایگاه اورژانس بانوان هستیم.

وی با اشاره به اینکه این پایگاه نخستین پایگاه اورژانس بانوان در استان سیستان و بلوچستان و پنجمین پایگاه اورژانس بانوان کشور است افزود: این پایگاه همه روزه از ساعت ۷ صبح الی ۱۹ در خدمت بانوان است که با ۴ کارشناس فوریت‌های پزشکی و پرستار فعالیت خود را آغاز کرده است.
به گفته دکتر غزنوی؛ طبیعتاً در استان پهناور سیستان وبلوچستان وجود تنها یک پایگاه اورژانس ویژه بانوان پاسخگو نخواهد بود و در تلاش هستیم تا در آینده‌ای نزدیک بر تعداد این پایگاه در استان بیفزاییم.
حمایت استانداری از ایجاد اورژانس بانوان
دکتر رضا شریفی؛ معاون سیاسی و اجتماعی استاندار نیز در این مراسم گفت: با توجه به ضرورت و نیاز استان در راستای افزایش پایگاه‌های اورژانس بانوان، استانداری سیستان و بلوچستان با تمام توان نسبت به تامین آمبولانس و فضای فیزیکی به منطور ایجاد این پایگاه‌ها اعلام آمادگی کرده و پای کار خواهد بود. 
دکتر عبدالرزاق؛ رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نیز گفت: روزانه بیش از هزار تماس با این مرکز گرفته می‌شود که به طور میانگین ۳۰ درصد تماس‌ها منجر به اعزام آمبولانس و عملیات امدادی می‌شود.
وی ادامه داد: متاسفانه حدود ۳۰ درصد تماس‌ها با اورژانس ۱۱۵ زاهدان را مزاحمت تلفنی شامل می‌شود که ضمن اتلاف وقت و هزینه، موجب می‌شود تا همکاران ما در خدمت رسانی به بیماران واقعی با مشکلات جدی مواجه شوند.
وی افزود: همه همکاران ما در اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی زاهدان تمام توان خود برای خدمت‌رسانی مطلوب‌تر و جلب رضایت مردم در تمامی نقاط به کار گرفته و خالصانه تلاش می‌کنند که امیدواریم در این مسیر سربلند بوده و مورد عنایت خداوند قرار بگیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران در امدادرسانی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان هستند
  • پست عاشقانه نوید محمدزاده برای تولد فرشته حسینی
  • ویدئوی پرویز پرستویی از پسران خاوری همه را شوکه کرد + ویدئو
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • اورژانس بانوان پایگاهی جدید برای خدمت رسانی مضاعف به بانوان
  • کانون حل بسیاری از آسیب‌ها و مشکلات جامعه، آموزش و پرورش است
  • ۲۷.۳ سالگی میانگین سن مادران ایرانی در تولد اولین فرزند؛ پدر ۳۲.۱ سالگی
  • امدادرسانی آب و فاضلاب استان بوشهر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • فیلم| چرا ورزشکاران از فیلم «پرویزخان» گلایه داشتند؟/ نظر دختر سرمربی معروف در مورد «پرویزخان»