Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، حسینی سخنگوی فضایی وزارت دفاع با سلام و درود به ملت شریف ایران و تبریک ایام الله دهه مبارک  فجر گفت: ماهواره بر سیمرغ و ماهواره ظفر جهت انجام فرایند پرتاب به  پایگاه فضایی امام خمینی منتقل شدند.

وی با بیان اینکه زیر ساخت های پایگاه فضایی با انجام عملیات های مورد نیاز آماده پرتاب است گفت: 200 فرایند اصلی توسط 30 تیم  و ارتباطات مورد نیاز با 6 استان جهت انجام عملیات برقرار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه ماهواره بر سیمرغ  و ماهواره ظفر پروژه های تحقیقاتی هستند گفت:  ماهیت پروژه های تحقیقاتی و فناورانه  به این صورت است که  در این فرایند یک طرح ریزی وجود دارد  و گام های فرایند مطابق طرح ریزی پیش می رود  و مطابق نتایجی که از هر گام حاصل  و تحلیلی  که روی داده  ها و نتایج  اتفاق  می افتد ،  تصمیمات لازم برای ادامه کار گرفته می شود .
 
وی ادامه داد: اولین زمانی  که همه شرایط فراهم شود عملیات پرتاب انجام خواهد شد .

حسینی تصریح کرد: فرایند پرتاب ماهواره ظفر با ماهواره بر سیمرغ  به دلیل  تست تکنولوژی های جدید  دارای شرایط پیچیده  است.

وی خاطرنشان ساخت :آنچه در اجرای این پروژه  اهمت دارد برداشت گام به گام داده برداری  ها  و انجام تحلیل ها است  تا  دانشمندان ما بتوانند با تحلیل داده برداری  گام های بعدی  را برای پروژه های  آتی بردارند.

وی تأکید کرد: موفقیت در مرحله از پرتاب  یک  دستاورد خواهد بود  و امیدوریم این  دستاوردها  ما را به هدف نهایی رسانده  و با موفقیت ماهواره را در مدار قرار دهیم .

2727

کد خبر 1350115

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ماهواره بر سیمرغ ماهواره ظفر فرایند پرتاب پایگاه فضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۷۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روش تربیتی امام خمینی(ره) و نقطه اوج حکومت مهدوی

دریافت 76 MB

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد جواد زارع مسئول مجموعه فرهنگی شهدای گمنام بندرعباس به تبیین راز موفقیت امام خمینی رحمه الله علیه در تربیت نسلی الگو پیش‌رو و اوج حکومت امام زمان ارواحنا له الفدا پرداخت.

کد خبر 6098888

دیگر خبرها

  • فضاپیمای پرسروصدای بوئینگ ناکام شد!
  • روش تربیتی امام خمینی(ره) و نقطه اوج حکومت مهدوی
  • فرایند الحاق زمین به محدوده ۲۰ روستای دشتستان انجام شد
  • پایگاه آمریکایی: خریداران پهپادها و تجهیزات ایرانی به صف شدند
  • زارع‌پور: دنبال تبدیل شدن به قطب فضایی منطقه هستیم
  • زارع‌پور: دنبال تبدیل شدن به قطب فضایی منطقه هستیم / ایران توانایی ساخت ماهواره‌های کوچک زیر ۱۰۰ کیلوگرم را دارد+ فیلم
  • زارع‌پور: دنبال تبدیل شدن به قطب فضای منطقه هستیم / ایران توانایی ساخت ماهواره‌های کوچک زیر ۱۰۰ کیلوگرم را دارد+ فیلم
  • پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • «بویینگ» و «ناسا» فضاپیمایی جدید پرتاب خواهند کرد
  • ایستگاه‌های زمینی؛ کلید توسعه فضایی ایران