Web Analytics Made Easy - Statcounter

پزشک چینی که اولین‌بار درباره کرونا هشدار داده بود، بر اثر ابتلا به همین بیماری درگذشت سردار حاجی‌زاده: آمریکایی ها در جریان حمله به عین الاسد یک سیلی کوچک در حوزه جنگ الکترونیک از ما خوردند. اگفته ها زیاد است و یک جلسه مستقل می خواهد تا مردم عزیز از این حمله بیشتر مطلع شوند.  این روزها ساخت‌وساز در سواحل استان هرمزگان به بهانه توسعه سایت‌های پرورش ماهی و میگو در حال رونق گرفتن است اما برخی ساخت‌وسازها در حریم اماکن تاریخی یا طبیعی مشکل‌زا و سبب نگرانی فعالین زمین‌گردشگری و زیست‌محیطی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز مدت‌زمانی از موضوع واگذاری اراضی در محدوده طولانی‌ترین غار نمکی جهان به مرکز پرورش میگو به‌عنوان جدی‌ترین تهدید برای خروج ژئوپارک قشم از یونسکو نگذشته که باز هم طبق تصاویر و مستنداتی که به دست خبرگزاری ایسنا رسیده، ساحل چهار درخت جزیره هرمز و کوه‌های رنگی‌اش در خطر تخریب قرار گرفته و بکر بودن جزیره هرمز با ساخت‌وسازهای این‌چنینی در مسیر نابودی قرار داده است. #فوتوـ نیوزـ تابناک کمیسیون ملی سلامت چین امروز (جمعه) اعلام کرد که تاکنون شمار قربانیان کروناویروس جدید در چین به ۶۳۶ نفر رسیده، بیش از ۳۱ هزار و ۱۰۰ نفر به این ویروس آلوده شده و در عین حال ۱۵۴۰ بیمار نیز درمان و ترخیص شده‌اند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: استیضاح ترامپ نانسی پلوسی اسکوچیچ دهه فجر معامله قرن کروناویروس شهر ووهان سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر کروناویروس کرونا ویروس کرونا استیضاح ترامپ نانسی پلوسی اسکوچیچ دهه فجر معامله قرن کروناویروس شهر ووهان سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۸۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر جدید از کشتی توقیف شده بدست سپاه / وزیر کشور: قوه قضائیه مسئول است

وزیر کشور گفت: مسئولیت رسیدگی به کشتی پرتغالی توقیف شده توسط سپاه با قوه قضاییه است    احمد وحیدی وزیر کشور در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره وضعیت کشتی پرتغالی توقیف شده گفت: مسئول رسیدگی به این پرونده قوه قضاییه است و تخلفی که در این زمینه صورت گرفته از این مسیر باید حل و فصل شود.    کشتی MCS Aries روز 24 فروردین با هلی‌برن و تخلیه نیروهای ویژه دریایی سپاه SNS روی عرشه آن توقیف شد   وزیر کشور گفت: شبکه های بیگانه در این باره شایعات زیادی درست می‌کنند.   گفتنی است یک فروند کشتی کانتینربر با نام «MCS Aries» توسط نیروهای ویژه دریایی سپاه SNSF با اجرای عملیات هلی‌برن و تخلیه نیرو روی عرشه کشتی در نزدیکی تنگه هرمز توقیف شده است. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: واکنش انگلیس به توقیف کشتی اسرائیل توسط ایران: غیرقابل قبول و ناقض حقوق بین‌ الملل است کاخ سفید : ايران باید فورا کشتی توقیف شده را آزاد کند توقیف کشتی مرتبط با رژیم صهیونیستی در نزدیکی تنگه هرمز (فیلم)

دیگر خبرها

  • دستاورد تازه پزشکی؛ تشخیص آرتروز ۸ سال قبل از ابتلا به این بیماری
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در جزیره قشم
  • جزیره هرمز پیشتاز در صدور مجوز الکترونیکی/اعلام آخرین مهلت دریافت مجوز‌های الکترونیکی صنفی
  • جزیره قشم میزبان گروه پزشکان جهادی
  • خبر جدید از کشتی توقیف شده توسط سپاه در تنگه هرمز
  • خبر جدید از کشتی توقیف شده بدست سپاه / وزیر کشور: قوه قضائیه مسئول است
  • هشدار متفاوت به روسای قوا تا کارمان به فاجعه نکشیده!
  • هشدار سازمان جهانی بهداشت درباره حمله به رفح
  • برگزاری جشنواره سیلینگ در ساحل جزیره هرمز
  • هشدار فرشاد مومنی به روسای قوا : تا کار به فاجعه نکشیده رویه‌ها را تغییر دهید