Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-05-06@22:51:47 GMT

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در منطقه ۱۵

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۲۰۰۲۷

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در منطقه ۱۵

امتداد :همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی محله مسعودیه در منطقه ۱۵ به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جمعه ۱۸ بهمن برگزار می شود.

امتداد :همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی محله مسعودیه در منطقه ۱۵ به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جمعه ۱۸ بهمن برگزار می شود.

به گزارش امتداد ، اکبر مختاری معاون اجتماعی و فرهنگی ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر گفت: این برنامه به همت شورایاران با مشارکت کلانتری ۱۵۷ محله مسعودیه، حوزه ۳۳۱ بسیج، ائمه جماعات و چند واحد تجاری برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این همایش از ساعت ۹ صبح جمعه از میدان شهید بیدی محله مسعودیه آغاز می شود، افزود: شهروندان با طی مسیر خیابان عباس پور و شهید کلهر درسالن ورزشی شهدای مسگرآباد جمع می شوند.

مختاری گفت: برنامه های این همایش شامل اجرای موسیقی و استیج است و در پایان نیز به قید قرعه به ۳۸ نفر از شهروندان جوایز ارزنده ای نظیر سفر زیارتی مشهد مقدس و کارت هدیه به شرکت کنندگان داده می شود.

شایان ذکر است؛ همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی جمعه ۱۸ بهمن ساعت ۹ صبح به همت شورایاری و با مشارکت شهرداری منطقه ۱۵، نیروی انتظامی، بسیج و برخی سازمانها و نیروهای محلی به اجرا درمی آید.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی برگزار می شود محله مسعودیه جمعه ۱۸ بهمن منطقه ۱۵

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۰۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه به‌صورت الکترونیکی رأی بدهیم ؟ فیلم

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، جمعه 21 اردیبهشت‌ماه مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم در 22 حوزه انتخابیه برگزار خواهد شد. در دور اول انتخابات که جمعه 11 اسفند برگزار شد، 245 نماینده منتخب شدند و سرانجام 45 کرسیِ دیگرِ مجلس، به مرحله دوم کشیده شد.

با هماهنگیِ وزارت کشور و شورای نگهبان، در دور اول در حوزه‌های انتخابیه رشت و خمام، قم، ملایر و آبادان انتخاباتِ تمام‌الکترونیک داشتند و در این مرحله، حوزه‌های «تبریز، تهران، آبادان، شیراز، کرمانشاه، خرم‌آباد، قائم‌شهر و ملایر» انتخابات الکترونیکی دارند.

در فیلم زیر، شیوه‌ی رأی‌دهیِ الکترونیکی را مشاهده می‌کنید:

دیگر خبرها

  • برگزاری سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله در تبریز
  • چگونه به‌صورت الکترونیکی رأی بدهیم ؟ فیلم
  • همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب البرز برگزار می‌شود
  • همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان برگزار می‌شود
  • فیلم | تشییع شهید گمنام در ارتفاعات کوهپایه کرمان
  • همایش بزرگ حجاج شرق استان سمنان
  • همایش بزرگ حجاج شاهرود
  • همایش پیاده روی خانوادگی در شهر رزن
  • همایش بزرگ زائران حج تمتع منطقه کاشان برگزار شد
  • امام جمعه اهواز: طرح «نور» محله به محله اجرا شود