Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- قاتلی که طی بروز اختلاف خانوادگی همسر خود را به قتل رسانده بود با تلاش قاضی دادگستری شهرستان تاکستان با رضایت اولیاء دم بخشیده شد. تاریخ انتشار: 09:27 - 19 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۴۳۵۹

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، بک محکوم به قصاص که طی بروز اختلاف خانوادگی همسر خود را به قتل رسانده بود  با تلاش قاضی دادگستری شهرستان تاکستان با رضایت اولیاء دم بخشیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین رجبی دادستان عمومی و انقلاب تاکستان با اشاره به علت وقوع قتل گفت: متاسفانه اختلاف خانوادگی میان یک زوج جوان سبب بروز این حادثه شد.

وی افزود: در پی آتش سوزی یک منزل مسکونی در تاکستان در شهریور ماه سال ۹۳ ماموران با جسد بی جان زنی جوان روبرو شدند که پزشکی قانونی دلیل مرگ را انسداد راه‌های تنفسی وی اعلام نموده، در این میان ماموران با بررسی‌های تکمیلی بر این باور بودند که قاتل برای اینکه مسیر تحقیقات را منحرف نماید منزل مسکونی را به آتش کشیده است.

دادستان عمومی و انقلاب تاکستان بیان داشت: پس از بررسی‌های کارشناسانه مشخص شد قاتل، شوهر مقتوله است که بلافاصله دستگیر و به زندان هدایت گردید.

رجبی گفت: پس از تحقیقات دقیق قضایی قاتل محکوم به قصاص نفس گردیده و رای صادره در دیوان عالی کشور نیز ابرام و تائید شد.

وی افزود: قبل از اجرای حکم، قاضی پرونده جهت اخذ رضایت، اقدام به برگزاری جلسات متعدد با اولیاء دم متوفی و بستگان محکوم علیه نموده که پس از تشکیل جلسات متعدد و ساعت‌ها گفتگو، روز گذشته موفق شد رضایت اولیاء دم را اخذ کند.

بیشتر بخوانید: گذشت چهار خانواده بوشهری از اجرای حکم قصاص

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قصاص دادستان تاکستان دیوان عالی کشور اختلاف خانوادگی رضایت اولیاء دم محکوم به قصاص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۰۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأثیر زیارت قبور ائمه اطهار(ع) در بخشش گناهان

حجت الاسلام شهابی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان هرمزگان، در جمع طلاب اعزامی به اردوی زیارتی فرهنگی مشهد مقدس، اظهار داشت: اگر انسان بخواهد کاملا به عهد و پیمان نسبت به هرکدام از ائمه اطهار وفا کند، باید به زیارت قبورشان برود.

وی افزود: هر شخصی با میل و رغبت به زیارت ائمه اطهار(ع) برود و مکتب آنها را تصدیق نماید، مشمول شفاعتشان در روز قیامت قرار می‌شود.

حجت الاسلام شهابی، با اشاره به روایتی از امام رضا(ع)، گفت: کسی که با غسل زیارت، مرا زیارت کند از گناهانش پاک می‌شود همانند روزی که از مادر متولد شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان هرمزگان، عنوان کرد: بنا بر برنامه ریزی که جهت اعزام جوانان به اردوی زیارتی فرهنگی به مقصد مشهد مقدس انجام شده، این اردوها طی دو دوره زمانی متفاوت ویژه برادران و خواهران انجام خواهد شد که امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه، اعزام ویژه آقایان و سه شنبه بعدی ۱۱ اردیبهشت ماه، اعزام ویژه خواهران خواهد بود.

گفتنی است در این برنامه ۱۷ نفر از طلاب عضو کانون‌های حوزه علمیه استان هرمزگان به مشهد مقدس اعزام شدند.

دیگر خبرها

  • سحرگاه متفاوت یک زن و ۴ مرد پای چوبه دار
  • سحرگاه متفاوت یک زن و ۴ مرد پای چوبه دار| دو نفر از پای چوبه دار به زندان برگشتند و سه نفر دیگر...
  • بحث روز؛ VAR در فوتبال، قاضی عادل یا قاتل روح ورزش محبوب ما؟
  • استقلال، امیدوار به بخشش حسینی در استیناف
  • ۳ مصدوم در حادثه رانندگی در محور  تاکستان - همدان
  • قصاص یک زن و ۲ مرد در زندان
  • هادی چوپان برای توماج صالحی درخواست عفو کرد
  • قاتل گربه ها به ۱۴ ماه زندان محکوم شد !
  • تأثیر زیارت قبور ائمه اطهار(ع) در بخشش گناهان
  • ۴ تکنیک برای اینکه دیگران را راحت‌تر ببخشید