Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق اعلام نظر سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان امسال بیش از هزار و ۸۴ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری مستقیم در حوزه صنعت انجام شده که به موجب آن ۹۸۹ شغل جدید در سطح استان فراهم شده است. ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، بر اساس آمارها و ارقام از 2 هزار و 400 پروژه‌ای که در دهه مبارک فجر امسال در بخش‌های مختلف کشاورزی، خدمات، گردشگری و نظایر این در گیلان سرمایه‌گذاری شده و مورد بهره‌برداری قرار گرفت معادل هزار و 84 میلیارد تومان آن تنها در حوزه صنعت استان رقم خورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان صبح امروز در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه یکی از دستاوردهای مهم تولید و صنعت در دهه فجر امسال رقم خورده است اظهار داشت: با وجود تمام سختی‌هایی که در عرصه تولید، صنعت و اقتصاد کشور به علت هجمه‌های دشمن پدید آمد فضای خوبی در گیلان برای تولید و اشتغال فراهم شده است.

فرهاد دلق‌پوش از افتتاح 27 واحد تولیدی و صنعتی در بخش‌های دارویی، نساجی، تولید پوشاک، مواد غذایی، تولید قطعات ماشین‌آلات و تراکتورسازی در گیلان خبر داد و تصریح کرد: با بهره‌برداری از این واحدها که حجم سرمایه‌گذاری آن‌ها بیش از هزار و 34 میلیارد تومان برآورد می‌شود برای 754 نفر در گیلان اشتغال ایجاد شد.

صنعت پوشاک ایران ظرفیت اشتغال 2 میلیون نفری را داردظرفیت خالی در صنعت ساخت و ساز کشور بسیار استاستاندار گلستان: شهرک صنعتی اترک در دو سال آینده شکوفا می‌شود

وی افتتاح 9 واحد تولیدی و صنعتی در شهرک‌های صنعتی یک و دو منطقه آزاد انزلی در دهه مبارک فجر امسال را با 500 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و اشتغال 235 نفر مورد اشاره قرار داد و ابراز داشت: مجموع سرمایه‌گذاری‌های انجام شده در بخش صنعت گیلان هزار و 84 میلیارد تومان بوده که به موجب آن برای 989 نفر شغل ایجاد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه بر اساس آمارهای ارائه شده بیش از 2 هزار و 400 پروژه در بخش‌های مختلف کشاورزی، خدمات، گردشگری و نظایر آن در استان افتتاح شده است گفت: بخش زیادی از سرمایه‌گذاری‌هایی که برای بهره‌برداری از این پروژه‌ها انجام شده به بخش صنعت استان گیلان اختصاص دارد.

دلق‌پوش حمایت از تولیدات دانش‌بنیان، فناور و علمی را یکی از برنامه‌ها و اولویت‌های وزارت صمت و اداره کل صنعت، معدن و تجارت گیلان تلقی کرد و بیان داشت: باید از تمام امکانات و ظرفیت‌های برای توسعه استان گیلان استفاده کنیم بنابراین جهت تحقق این هدف از تولیدات دانش‌بنیان و صادرات محور حمایت می‌شود.

وی مدیریت کردن درست و اصولی اقتصاد کشور در شرایط خاص، پیچیده و دشوار کنونی که به علت سنگ‌اندازی‌های دشمنان به وجود آمده است را رسالت تمام مسئولان به ویژه متولیان مربوطه خواند و افزود: در حال حاضر مجموعه دولت، استاندار گیلان و تمامی مسئولان ذیربط حمایت‌های خوبی از بخش تولید و صنعت استان دارند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان وجود کارگروه‌های رفع موانع تولید، اقتصاد مقاومتی، توسعه صادرات غیر نفتی، تنظیم بازار و شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در استان را مورد توجه قرار داد و گفت: تمام این کارگروه‌ها با هدف احصاء و سپس رفع مشکلات حوزه تولید و صنعت استان گیلان ایجاد شده‌اند.

دلق‌پوش از رتبه چهارم گیلان در برگزاری اثربخش جلسات کارگروه رونق و رفع موانع تولید در سطح کشور سخن گفت و خاطرنشان کرد: تا این لحظه از هزار و 200 میلیارد تومانی که به این بخش تخصیص پیدا کرده بود هزار و 185 میلیارد تومان آن در قالب تسهیلات به بخش‌های تولیدی و صنعتی گیلان پرداخت شده است.

انتهای پیام/614/ح

R7877/P/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: میلیارد تومان سرمایه گذاری معدن و تجارت گیلان رئیس سازمان صنعت تولیدی و صنعتی تولید و صنعت استان گیلان بهره برداری صنعت استان انجام شده فجر امسال بخش صنعت انجام شد ایجاد شد دلق پوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۰۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه صنعت شیشه در چین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: به منظور جذب سرمایه گذار دو همایش فرصت‌های سرمایه گذاری برای شهر شیشه در هرمزگان برگزار شد که نیاز است، صنایع پایین دست این صنعت بزرگ در استان راه اندازی شود.
عادل شهرزاد گفت: بر همین اساس فعالان تجاری و اقتصادی هرمزگان، امروز در نمایشگاه صنعت شیشه با تکنولوژی روز دنیا برای ایجاد طرح‌های پایین دستی این صنعت آشنا شدند.

بیشتر بخوانید؛ بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان هم گفت: با ایجاد طرح‌های کارخانه شیشه در هرمزگان و نیاز به آشنایی بیشتر سرمایه گذاران این حوزه، از این نمایشگاه بازدید شد.
خلیل قاسمی افزود: در این بازدید از مدیران شرکت شیشه سهند برای سرمایه گذاری در استان دعوت شد.
وی افزود: مذاکراتی برای خرید خط تولید واحد‌های شهر شیشه و واحد‌های پایین دستی این صنعت توسط سرمایه گذاران و مدیران اجرایی با طرف چینی در حاشیه نمایشگاه برگزار شد.

دیگر خبرها

  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد
  • تعیین تکلیف چای سنواتی باید مدبرانه‌ باشد
  • «مشوق‌های مالیاتی هدفمند سرمایه گذاری» گامی مهم درجهت رونق تولید و افزایش مشارکت مردم
  • ضرورت تعیین تکلیف چای سنواتی/ دغدغه کشاورزان برطرف شود
  • گیلان با ۱۰۰ فرصت سرمایه‌ گذاری در نمایشگاه اکسپو تهران حضور دارد
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه صنعت شیشه در چین
  • سابقه چندساله رشد تولید با مشارکت مردم در صنعت نفت
  • گیلان با ۹۰ همت فرصت سرمایه‌گذاری در نمایشگاه اکسپو حضور دارد
  • تمرکز بر افزایش جذابیت تولید با کاهش مالیات در لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم
  • ساماندهی فضای کسب و کار؛ جهش تولید و صنعت در استان اردبیل