Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، معتمدیان با اشاره به رونق طرح‌های اقتصادی و اشتغالزایی در ۴۰ سال گذشته، افزود: بسیاری از روستاها خالی از سکنه شده‌اند چون شرایط اشتغال در آن فراهم نبوده که سعی کرده‌ایم امکانات رفاهی را توسعه داده و در کنار آن اشتغالزایی را ایجاد کنیم.

استاندار خراسان جنوبی، یکی از ضعف‌ها را عدم هماهنگی بین دستگاه‌ها دانست و یادآور شد: امیدواریم با حضور بنیاد مستضعفان در کنار دولت در راستای توسعه درمیان اقدامات شایسته‌ای صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به توجه جدی نظام برای کمک به توسعه استان، افزود: این کمک‌ها توسط تمام بخش‌ها ایجاد شده که امیدواریم بتوانیم کمک قابل توجهی در راستای محرومیت‌زدایی انجام دهیم.

 استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: در جلسه هیات دولت و زمانی که قرار بود برای سمت استاندار خراسان جنوبی معرفی شوم، رئیس جمهور بر جبران عقب‌ماندگی‌های این استان تا پایان دولت تاکید کردند و باید همه ما کمک کنیم تا این استان از محرومیت خارج شود.

معتمدیان با اشاره به اجرای طرح‌های کلان محرومیت‌زدایی در استان، ادامه داد: پروژه احداث ۱۰ هزار واحد مسکونی در استان تا چند ماه آینده به اتمام خواهد رسید.

 استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه احداث ۱۰ هزار نیروگاه خورشیدی از برنامه‌های استان است که علاوه بر تولید انرژی به عنوان منبع درآمدی اثرگذار برای مردم خواهد بود، گفت: عملیات اجرایی این ۱۰ هزار نیروگاه خانگی هفته آینده با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه آغاز خواهد شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بیکاری اشتغال در روستاها استاندار خراسان جنوبی ۱۰ هزار نیروگاه احداث ۱۰ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۱۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار استاندار قم نسبت به کم کاری برخی از مدیران

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدآقامیری ظهر شنبه در مراسم روز شوراها که در سالن رضوان شهرداری قم برگزار شد گفت: از جمله تاکیدات قرآن کریم توجه به امر خرد جمعی در پیش برد برنامه‌ها است.

استاندار قم بیان کرد: طبیعت انسان به گونه ای است که می بایست مشکلات خود را به صورت گروهی و اجتماعی مرتفع کند.

وی با اشاره به اهمیت و نقش شورای‌های اسلامی شهرو روستا گفت: شورا ها از جمله نهادهایی است که ارتباط مستمر و نزدیکی با مردم و آشنایی با مشکلات دارند.

آقامیری تصریح کرد:مسوولان باید توجه داشته باشند که هدف اصلی خدمت به مردم است و باید قدردان فرصت خدمتگزاری به مردم را به عنوان خادمان آنان باشیم.

وی در ادامه عنوان کرد: نحوه واگذاری زمین به مردم از مواردی است که رضایت بخش نیست و در صورت تسهیل در این امر مهاجرت معکوس از شهرها به روستا محقق خواهد شد.

استاندار قم با بیان اینکه هویت روستاها باید حفظ شود گفت: باید شرایطی فراهم شود که روستاها خودگردان باشند و محصولات و مایحتاج روستاییان در روستا تامین شود.

آقامیری تاکید کرد: مدیران باید در انجام وظایف و مصوبات توجه لازم را داشته باشند و این مصوبات خط قرمز مجموعه مدیریت استان است که در صورت بروز کم کاری با مدیران برخورد می شود.

وی اضافه کرد: عملکرد ۱۱ مدیر در استان قم مورد ارزیابی بازرسان قرار گرفته و احتمال دارد برکناری و جایگزینی صورت گیرد.

وی اضافه کرد: مدیران باید نسبت به حل مشکلات مردم اهتمام داشته باشند و مدیری که در اتاق خود را به روی مردم ببندد جایی در استان نخواهد داشت.

کد خبر 6090218

دیگر خبرها

  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان
  • شوراهای اسلامی برای تولید و رونق اقتصادی روستاها برنامه‌ریزی کنند
  • ۱۰۰ سامانه خورشیدی در مدارس نصب شده است
  • هشدار استاندار قم نسبت به کم کاری برخی از مدیران
  • مدارس، صاحب نیروگاه های خورشیدی می شوند
  • فاز اول نیروگاه بادی درح به زودی به بهره‌برداری می‌رسد
  • سرمایه‌های خُرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی ساماندهی می‌شود
  • آب شرب روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • استاندار مازندران؛ گره کور طرح توسعه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برقِ نیروگاه شهید سلیمی نکا را باز کرد