Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- هر قطعه سکه بهار آزادی در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران با قیمت ۴ میلیون و ۹۶۰ هزار تومان، داد و ستد شد.

  هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران با قیمت ۴ میلیون و ۹۶۰ هزار تومان، سکه طرح قدیم ۴ میلیون و ۹۵۵ هزار تومان، نیم سکه ۲ میلیون و ۵۶۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و۵۳۰ هزار تومان و سکه گرمی ۹۳۰ هزار تومان داد و ستد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
                             قیمت دلار و یورو در صرافی ملی صرافی ملی قیمت دلار را برای شنبه نوزدهم بهمن بدون تغییر نسبت به نرخ‌های پایانی پنج‌شنبه، ۱۳ هزار ۵۰۰ تومان اعلام کرد. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۳ هزار ۲۰۰ تومان خریداری کرد.

قیمت فروش یورو نیز در صرافی‌های بانک‌ها تغییری نداشت ۱۵ هزار تومان اعلام شد؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۴ هزار و ۷۰۰ تومان قیمت‌گذاری شد.   نرخ دلار و یورو در صرافی ملی   نوع ارز نرخ خرید نرخ فروش یورو ۱۴۷۰۰۰ ۱۵۰۰۰۰ دلار ۱۳۲۰۰۰ ۱۳۵۰۰۰    

همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی یک هزار و ۵۷۰  دلار و و ۷۰  سنت و هر گرم طلای ۱۸ عیار۵۰۶ هزار و ۷۱۵ تومان است.

  نرخ سکه و طلا در ۱۹ بهمن ۹۸​ محصول نرخ(تومان) سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۴.۹۶۰.۰۰۰ سکه طرح امامی ۴.۹۵۵.۰۰۰ نیم سکه بهار آزادی ۲.۵۶۰.۰۰۰ ربع سکه بهار آزادی ۱.۵۳۰.۰۰۰ سکه گرمی ۹۳۰.۰۰۰ اونس جهانی یک هزار و ۵۷۰ دلار و و ۷۰ سنت طلای ۱۸ عیار ۵۰۶.۷۱۵
باشگاه خبرنگاران جوان برچسب ها: قیمت طلا ، قیمت طلا و سکه ، بازار آزاد تهران ، سکه تمام بهار آزادی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: قیمت طلا قیمت طلا و سکه بازار آزاد تهران سکه تمام بهار آزادی سکه تمام بهار آزادی بازار آزاد تهران سکه بهار آزادی ۴ میلیون صرافی ملی صرافی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۱۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار امروز ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت دلار، یورو و درهم توسط مرکز مبادله ارز و طلا اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت دلار، یورو و درهم در بازار مبادله ارز و طلای ایران به شرح زیر است:

کد خبر 748284

دیگر خبرها

  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
  • قیمت دلار امروز ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
  • قیمت طلا،سکه و دلار شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آخرین وضعیت بازار طلا و سکه؛ طلای ۱۸ عیار گرمی چند؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۱:۰۰
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | افزایش قیمت ارزهای مبادله‌ای
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۸ اردیبهشت ماه