Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@20:27:29 GMT

فروش ۴۰۰ میلیارد تومان عرصه مسکن مهر پردیس

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۱۹۵۶۶

فروش ۴۰۰ میلیارد تومان عرصه مسکن مهر پردیس

مقام مسئول شرکت عمران پردیس از فروش حدود ۴۰۰ میلیارد تومان عرصه واحدهای مسکن مهر و تخفیف به مالکان به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد. ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۳ اقتصادی راه و مسکن نظرات - اخبار اقتصادی -

حسن حضرتی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اظهار کرد: تاکنون حدود 13 هزار تشکیل پرونده فروش عرصه واحدهای مسکن مهر پردیس را به ارزش بیش از 400 میلیارد تومان داشته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بر اساس تفاهمنامه‌ای که با بانک مسکن امضا شده،‌20 میلیون تومان وام جعاله برای افرادی که عرصه مسکن مهر را خریداری کرده‌اند، پرداخت می‌شود.

وی بیان کرد:‌ از سوی دیگر فروش ویژه‌ای را برای دهه مبارک فجر در نظر گرفته‌ایم؛ بر این اساس 30 درصد تخفیف در خرید نقدی عرصه برای مالکان اعمال می‌شود و مابقی قیمت عرصه را طی مدت یکسال پرداخت خواهند کرد.

مدیر اجرایی واگذاری عرصه مهر پردیس یادآور شد: همچنین روال سابق خرید عرصه مسکن مهر به صورت اقساط 5 ساله را داریم که مالکان می‌توانند 20 درصد قیمت کارشناسی را پرداخت کنند. این نوع خرید بدون سود بانکی است، البته دیگر تخفیف 30 درصدی را در خرید نقدی ندارد.

حضرتی گفت: البته بر اساس مجوز هیئت مدیره می‌توانیم در این نوع خرید عرصه نیز 15 درصد تخفیف اعمال شود. پس از خرید سند 5 برگی عرصه برای واحدهای مسکن مهر از سوی شرکت عمران پردیس صادر خواهد شد.

نرخ سود مسکن مهر دلالان به زودی 18 درصد می شود

انتهای پیام/

R1012188/P/S7,81/CT1 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "مسکن مهر" مسکن مهر پردیس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار مسکن مهر مسکن مهر پردیس اخبار مسکن مهر مسکن مهر پردیس واحدهای مسکن مهر مسکن مهر پردیس میلیارد تومان عرصه مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۹۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج هزار و ۵۵۸ متقاضی واحدهای مسکن ملی در زنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند

بهزاد کردلو رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان گفت: سه هزار و ۶۹۰ نفر از متقاضیان تحت پوشش نهادهای بهزیستی و کمیته امداد استان در شهرستان زنجان سکونت دارند.

وی اضافه کرد:هم اکنون ۶۱۷ نفر از متقاضیان در مرحله تایید نهایی هستند که از این تعداد ۴۹۹ نفر هم افتتاح حساب کرده اند.

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان گفت: درخواست ۲ هزار و ۸۳۱ نفر از متقاضیان تحت پوشش نهادهای حمایتی طرح نهضت ملی مسکن به دلیل احراز نشدن شرایط آنها رد شد.

این مسوول خاطرنشان کرد: راه و شهرسازی استان برای خانه دار شدن افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی مدیریت و برنامه ریزی لازم را دارد و برای اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن بسیار جدی است.

وی با بیان اینکه استان زنجان برای چهار سال ساخت ۶۸ هزار واحد مسکونی را در دستور کار دارد، خاطر نشان کرد: برش استانی در نهضت ملی مسکن در بخش حمایتی ۲۷ هزار واحد، خود مالکی ۱۲ هزار واحد و در بافت فرسوده ۹ هزار واحد است.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • استان‌ها‌ از مرحلۀ تأمین زمین ‌‌طرح ملی مسکن عبور کرد‌ند
  • آشنایی با نحوه محاسبه هزینه بیمه شخص ثالث
  • تخفیف موزه‌ها و اماکن تاریخی یزد به مناسبت روز معلم
  • پنج هزار و ۵۵۸ متقاضی واحدهای مسکن ملی در زنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند
  • ۵۵۵۸متقاضی واحدهای مسکن ملی درزنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند
  • اعلام شرایط تخفیف ۱۰ درصدی کل قرارداد واگذاری سرخابی‌ها
  • خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟