Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر صبح شنبه در هفتمین روز از دهه فجر در آئین افتتاح این طرح‌ها بیان کرد: تا کنون ٣٧ هزار و ٢٩٢ هکتار طرح آبیاری تحت فشار در استان بوشهر به بهره برداری رسیده که ١٠ هزار و ٩٨٠ هکتار آن مربوط به سال گذشته است.

محمد تقی منوچهری بیان کرد: یکی از سیاست‌های اصلی ما افزایش طرح‌های آبیاری تحت فشار در استان بوشهر است که سهم اصلی در مدیریت مصرف آب خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر افزود: از طرح‌های افتتاح شده ۵٨ هزار و ۵٠٠ میلیون ریال کمک بلا عوض پرداخت شده است.

منوچهری افزود: به طور میانگین اکنون ٢٠ هزار مکعب در هر هکتار آب مصرف می‌شود که با اجرایی شدن طرح‌های آبیاری تحت فشار این رقم به ١٢ هزار متر مکعب می‌رسد که کمک شایانی در مدیریت مصرف آب خواهد داشت که می‌توانیم هشت هزار متر مکعب آب در بحث ذخیره آب عملکرد داشته باشیم که راندمان مصرف از ٣۵ درصد به ٨۵ درصد خواهد رسید.

وی افزود: عمده مصرف آب در شهرستان دشتستان به صورت غرقابی صورت می‌گیرد که در تلاشیم با جایگزین کردن سیستم‌های نوین آبیاری مصرف آب را کاهش دهیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: تا کنون ۴٨ هزار و ٧٠٠ هکتار آبیاری تحت فشار در این شهرستان ایجاد شده است.

وی با اشاره به طرح‌های سردخانه‌ای در استان بوشهر بیان کرد: یکی از سیاست‌های اصلی ما است که سردخانه به محل‌های مورد استفاده ببریم و آنجا مورد استفاده قرار گیرد. ١١٧ واحد سردخانه‌ای اکنون در استان بوشهر فعال است که ظرفیت سردخانه‌ای استان با افتتاح این طرح‌ها به ٩۵ هزار تن رسیده است.

منوچهری افزود: از این میزان ١٨ هزار تن مربوط به سال ٩٧ است که با تسهیلات اشتغال روستایی به بهره برداری رسیده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا استان بوشهر اشتغال دهه فجر سازمان جهاد کشاورزی استان منوچهری انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر آبیاری تحت فشار استان بوشهر بهره برداری سردخانه ای هکتار آب مصرف آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۱۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسناد مالکیت ۸۷۴ هکتار زمین طرح نهضت ملی مسکن استان بوشهر صادر شد

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده ظهر یکشنبه در حاشیه واگذاری اسناد مالکیت اراضی نهضت ملی مسکن در جنوب استان بوشهر اظهار کرد: در راستای طرح نهضت ملی مسکن برای تأمین مسکن افراد کم درآمد، اسناد مالکیت ۲ پلاک جمعاً به میزان ۸۷۴ هکتار که به مدت ۱۸ سال با پلاک‌های مجاور، تداخل داشته صادر شد.

وی افزود: پس از رفع تداخل، اسناد آن در کمترین زمان در ثبت شهرستان عسلویه، ثبت و اسناد آن صادر و به متقاضیان واگذار شد.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: در استان بوشهر تاکنون اسناد مالکیت ۱۴۷۴ هکتار زمین دولتی برای طرح نهضت ملی مسکن صادر شده است.

وی گفت: با پیگیری‌ها و اقدامات مستمر صورت گرفته، استان بوشهر در بین استان‌های کشور، رتبه نخست در صدور اسناد مالکیت اراضی نهضت ملی مسکن را کسب کرده است.

کد خبر 6090982

دیگر خبرها

  • اسناد مالکیت ۸۷۴ هکتار زمین طرح نهضت ملی مسکن استان بوشهر صادر شد
  • ۴۰ هزار تن گندم در استان بوشهر برداشت می‌شود
  • لایروبی ۱۴۰ کیلومتر از کانال شبکه آبیاری مغان
  • لایروبی ۱۴۰ کیلومتر از کانال شبکه آبیاری و زهکشی مغان
  • بهره‌برداری از طرح‌های مختلف همزمان با روز شوراها در بوشهر
  • پیامک سازمان آب به شهروندان برای ذخیره آب چه معنایی دارد؟
  • آبیاری نوین ؛ گامی به سوی جهش تولید
  • پشت صحنه پیامک «آبفا»
  • افرادی که فشار خون بالا دارند ماست را با این ماده غذایی ترکیب کنند
  • آبیاری ۲۲۰۰ هکتار از اراضی پایاب سد سهند