Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@15:19:56 GMT

نساجی به پرداخت حق آموزش محکوم شد

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۲۲۴۷۳

نساجی به پرداخت حق آموزش محکوم شد

بر اساس رای صادره از سوی کمیته تعیین وضعیت باشگاه نساجی به پرداخت حق آموزش به باشگاه سایپا به خاطر علی شجاعی محکوم شد.

به گزارش "ورزش سه"، و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال در تازه ترین آراء صادره پیرامون باشگاه نساجی این چنین آمده است:

 

*با توجه به شکایت محمد زارع از باشگاه نساجی مازندران، این باشگاه به پرداخت مبلغ 670 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 14 میلیون و 606 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم چنین در پرونده شکایت حسین بغلانی از این باشگاه، کمیته وضعیت دعوای خواهان را با توجه به توافق فی مابین خواهان و خوانده رد کرد.

 

*در پی شکایت باشگاه سایپا از باشگاه نساجی مازندران، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 450 میلیون ریال بابت 7 سال حق آموزش علی شجاعی به انضمام مبلغ 31 میلیون و 610 هزار ریال بابت هزینه دادرسی محکوم شد. هم چنین با توجه به واریز علی الحساب مبلغ 5 میلیون و 450 هزار ریال به حساب فدراسیون فوتبال خواهان مکلف به پرداخت مبلغ 26 میلیون و 160 هزار ریال بابت الباقی هزینه دادرسی پیش از اجرای رای در حق فدراسیون است. آرای صادره ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

نساجی مازندران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نساجی مازندران فدراسیون فوتبال نساجی مازندران هزار ریال بابت پرداخت مبلغ هزینه دادرسی باشگاه نساجی حق آموزش محکوم شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۲۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسکن هایی که بیش از یک دهه به سرانجام نرسیده

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، تعدادی از شهروندان زاهدانی که ۱۴ سال قبل دویست میلیون ریال برای یک واحد ۷۵ متری در درمجتمع ۴۰ واحدی مهر شهر پرداخت کردند، همچنان بی سرپناهند واحدهاي مسکن نيمه کاره اي که پيگيري و مساعدت مسئولان را مي طلبد.

سرمایه گذاران در مجتمع خیران مسکن سازکه سال ۸۹ مبلغ بیست میلیون تومان پرداخت کردند می‌گویند که آن زمان این مبلغ معادل ۷۰ در صد از ارزش یک واحد ۷۵ متری بود وباتاخیرصورت گرفته وتورم موجود، ازدست رفته است.

شهروندان سرمایه گذار بااشاره به اینکه تاکنون به دستگاه‌های اجرایی مانند سازمان بازرسی، استانداری و فرمانداری مراجعه و مطالبه خود را پیگیری کردندو به نتیجه نرسیدند خواستار پاسخگویی شفاف مسئولان و رفع این مشکل شدند.

دیگر خبرها

  • سنگ چاقو تیز کنی که برای قصاب ۸۰۰ میلیون ریال آب خورد!
  • چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!
  • سهم صفر درصدی مشارکت ۱۸ بانک در نهضت ملی مسکن
  • سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران؛ جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیر فنی
  • سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد!
  • جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیرفنی
  • سرمربی لیگ برتری ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • قاچاقچی سوخت در امیدیه محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • مسکن هایی که بیش از یک دهه به سرانجام نرسیده
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم