Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@20:13:09 GMT

پیش بینی افزایش مصرف ورق خودرو در کشور

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۲۲۸۷۳

پیش بینی افزایش مصرف ورق خودرو در کشور

مدیرعامل ایمیدرو و معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: پیش بینی ما از مصرف ورق خودرو، روندی افزایشی است زیرا نیاز صنعت خودرو روز به روز افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، خداداد غریب پور با انتشار یک پست در صفحه شخصی خود نوشت:

"اراده ایمیدرو، توسعه فولاد سفید دشت و ورق خودروی چهارمحال و بختیاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازدید از خطوط تولید شرکت ورق خودرو:

شرکت ورق خودرو، با پشتیبانی فنی ویژه فولاد مبارکه رو به پیشرفت است و ایمیدرو نیز همراه با فولاد مبارکه از توسعه هردو مجموعه فولاد سفید دشت و ورق خودرو حمایت می‌کند

با برنامه ریزی های انجام شده تولید گریدهای جدید در این مجموعه انجام خواهد شد.

پیش بینی ما از مصرف ورق خودرو، روندی افزایشی است چراکه نیاز صنعت خودرو روز به روز افزایش می‌یابد و این شرکت هم در تولید گریدهای مورد نیاز صنعت خودرو پیشتاز است

توسعه کمی و کیفی در ورق خودرو نقطه قوت است، همجواری این شرکت با فولاد سفیددشت، منجر به این می‌شود که بتوانیم طرح‌های توسعه مشترک را برای هردوی این پلنت ها تعریف و اجرا کنیم.

خوشبختانه امکانات فنی، ظرفیت فیزیکی، مواد اولیه و نیاز مصرفی بازار این امکان را در فولاد سفیددشت و ورق خودرو مهیا نموده تا به اهداف از پیش تعیین شده برسیم."

کد خبر 409465

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ایمیدرو خودرو خودروسازي صنعت خودرو ورق فولاد ورق های فولادی وزارت صنعت معدن و تجارت وزارت صمت فولاد مبارکه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق نیاز صنعت خودرو ورق خودرو پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۲۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پهپادهای اوکراین صنعت فولاد روسیه را هدف گرفتند

به گزارش قدس آنلاین، رویترز چهارشنبه شب به نقل از یک منبع اطلاعاتی اوکراین نوشت که در این حمله بخشی از «ایستگاه اکسیژن» کارخانه متالورژی «نوولیپتسک» آسیب دیده است که این خسارت تاثیر طولانی‌مدت بر فعالیت این کارخانه خواهد داد.

شرکت NLMK که مالکیت این کارخانه را در اختیار دارد ادعای اوکراین را رد کرد. یک منبع صنعتی در روسیه نیز گفت که این کارخانه طبق معمول به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

پیشتر فرماندار لیپتسک گفته بود که یک پهپاد اوکراینی به یک منطقه صنعتی حمله کرده است اما درباره اینکه آیا این اقدام خسارتی داشته است یا خیر، اطلاعاتی منتشر نکرد.

اوکراین در ماه‌های اخیر حملات پهپادی خود را علیه تاسیسات صنعتی و نفتی روسیه افزایش داده است. کی‌یف انجام حملات پهپادی علیه این تاسیسات را بطور رسمی تایید یا تکذیب نمی‌کند اما هشدار داده است، تاسیساتی که از جنگ علیه اوکراین حمایت می‌کنند، اهداف مشروع نظامی قلمداد می‌شوند.

اما شرکت NLMK گفته که با صنایع دفاعی روسیه همکاری ندارد و محصولات آن صرفا کاربرد غیرنظامی دارد. این شرکت در اکتبر ۲۰۲۲ اعلام کرد که قادر به تولید فولاد سخت برای مصارف نظامی نیست و برای ارتش این کشور محصولی تولید نمی‌کند.

حمله پهپادی کی‌یف علیه کارخانه فولاد لیپتسک توسط آژانس اطلاعات نظامی اوکراین GUR انجام شد. این آژانس همچنین به ۲ مخزن نفت شرکت روس‌نفت در منطقه «اسمولنسک» روسیه حمله کرد.

این در حالی است که روسیه نیز در هفته‌های اخیر حملات هوایی خود را علیه سیستم انرژی اوکراین افزایش داده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • نهاده‌های مورد نیاز مرغداران تامین شد
  • پیاده‌سازی توسعه بهره‌وری در هوشمندسازی صنعت فولاد
  • بهره برداری ساختمان شرکت فولاد در سایت سنگان + عکس
  • شاخص شدت انرژی در کشور رو به افزایش است
  • توسعه کشور و مردمی سازی صنعت نفت و گاز بدون نیاز به مدیریت و بودجه دولت
  • خودروسازان؛ متهم ردیف اول ناترازی بنزین
  • مجوز افزایش دوباره «قیمت لاستیک» به فاصله شش ماه/ سازمان حمایت از مصرف کننده خبر دارد؟
  • پهپادهای اوکراین صنعت فولاد روسیه را هدف گرفتند
  • افزایش 6500 میلیارد ریالی قراردادهاي فافق