Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از تشدید اجرای طرح کنترل و نظارت بر بخش حمل و نقل مسافر جاده ای در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان، احسان منصورکیایی گفت: با توجه به افزایش مسافرت‌های برون‌شهری بمنظور بالابردن ضریب ایمنی و سلامت سفر هموطنان عزیز با هماهنگی پلیس راه، طرح تشدید کنترل و نظارت بر عملکرد ناوگان مسافری عمومی در محورهای مواصلاتی استان در دستور کار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قرار دارد و بصورت منظم در محورهای مواصلاتی استان درحال اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این طرح تأثیر بسزایی در کاهش تخلفات و افزایش ایمنی جاده‌ای دارد، گفت: با تعامل مشترک با پلیس راه استان، تیم‌های نظارتی ویژه کنترل ناوگان مسافربری تشکیل و با استقرار در نقاط مورد نظر و پاسگاه‌های پلیس راه نسبت به کنترل و نظارت مضاعف ایمنی رانندگان و ناوگان اتوبوسی اقدام می کنند.

منصورکیایی در ادامه گفت: براساس هماهنگی های انجام شده کنترل مضاعف سیستمی و فیزیکی راننده و ناوگان در مقابل تمام پاسگاه‌ها توسط پلیس راه در ساعات ۲۲ تا ۷ صبح، طرح تشدید و غربالگری سلامت رانندگان مسافربری با اولویت تست اعتیاد به صورت مشترک توسط پلیس راه و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و رسیدگی فوری به گزارشات موردی تخلفات حمل و نقلی رانندگان و ناوگان مسافربری و باری منعکس شده از سوی عوامل این اداره کل توسط پلیس راه از دیگر موارد نظارتی در این بخش است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خاطرنشان کرد: با توجه به ابلاغ دستورالعمل صدور، تمدید، تعویض و لغو برگ فعالیت ناوگان حمل و نقل بار و مسافر برون شهری و روستایی، در صورت ارتکاب هر یک از تخلفات مندرج در جدول ذیل این ماده، موضوع با دعوت از مالک ناوگان در کمیسیون مربوطه، رسیدگی و باتوجه به نوع، دفعات و تکرار تخلفات نسبت به تذکر یا غیرفعال کردن کارت هوشمند ناوگان مربوطه تا مدت حداکثر یکسال تصمیم‌گیری می‌شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: بخش حمل و نقل پلیس راه کنترل و نظارت محورهای مواصلاتی استان حمل و نقل جاده ای کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای محورهای مواصلاتی استان توسط پلیس راه کنترل و نظارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۳۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی قطعی ۸۸۷ نقطه حادثه‌خیز در کشور طی یک سال گذشته

صباغ زاده مدیر کل دفتر نگهداری علائم و تجهیزات و توسعه سازمان حمل و نقل جاده ای وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه  سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در سال ۱۴۰۲، ۷۲۵ نقطه پرتصادف را اصلاح کرد گفت: این نقاط  را مجموعه پلیس راه در استان صورت جلسه کرده و  کمیسیون ایمنی راه های کشور به عنوان نهاد راهبر ایمنی راه‌ها در سال‌های گذشته دستورالعمل‌ هایی را تهیه کرده بودند. دستگاه‌هایی که در شناسایی نقاط حادثه خیز دخیل هستند مصوب و به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای  شناسایی و رفع آن ابلاغ کردند.

وی افزود: در سال ۱۴۰۱،  ۸۸۷ نقطه پرتصادف در سطح کشور شناسایی و اولویت بندی شد و  با پیگیری وزیر راه و شهرسازی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ظرف ۲ سال این ۸۸۷ نقطه را اصلاح کرد.

او بیان کرد: در سال ۱۴۰۲ سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از  ۸۸۷ نقطه، ۴۱۲ نقطه را اصلاح و بر اساس بررسی‌هایی که انجام شد عملیات اصلاحی انجام گرفت.

صباغ زاده توضیح داد: خارج از ۴۱۲ نقطه ما تعدادی پروژه‌های نیمه تمام از نقاط شناسایی شده قبلی و نقاطی که تحت هر عنوانی بعنوان نقطه پرتصادف تعریف شده است در سال ۱۴۰۲ هم اصلاح کردیم که در مجموع ۷۲۵ نقطه را برطرف کردیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • سیلاب محور بردسکن به طبس را مسدود کرد
  • همه محور‌های مواصلاتی لرستان باز هستند
  • ریزش سنگ در جاده پلدختر - خرم‌آباد
  • تمام جاده‌های اصلی و فرعی استان ایلام باز است
  • شناسایی قطعی ۸۸۷ نقطه حادثه‌خیز در کشور طی یک سال گذشته
  • قدردانی دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • وجود ۱۴ نقطه حادثه خیز در جاده‌های ارومیه
  • حذف نقطه حادثه خیز در حوزه شهرستان بشرویه
  • اجرای ۱۸ طرح ابنیه فنی و پل در محور‌های مواصلاتی
  • جاده کندوان یک طرفه شد