Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان در مراسم افتتاح استخر سرپوشیده اسدآباد استان همدان گفت: از مرز پیش بینی تکمیل هفتصد پروژه ورزشی برای سال ۹۸ عبور کرده ایم. ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: خدا را شاکریم که با همکاری همکارانم در وزارت، شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و اداره کل ورزش و جوانان همدان، استخر زیبای شهید حاج قاسم سلیمانی را پس از 10 سال افتتاح کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: ساختن این استخر از سال 1388 آغاز و در مراحل مختلف متوقف شد که طی یک سال و نیم توانستیم این پروژه را به سرانجام رسانده و تقدیم مردم شریف این شهرستان کنیم.

وی افزود: تحریم‌های ناعادلانه شرایط ویژه‌ای را برای کشور مهیا کرده است. تنها این نکته را بگویم که درآمدهای حاصل از فروش نفت و گاز تا پایان سال حدود 10 درصد سال 90 است.

سلطانی‌فر ادامه داد: این درآمدها درسال 90 حدود 120 میلیارد دلار بوده و این رقم تا پایان سال به 12 میلیارد تقلیل یافته است. با وجود تنگناهای شدید، دولت اداره جامعه را با دقت و جدیت پیگیری می‌کند.

وزیر ورزش و جوانان همچنین در این مراسم برنامه‌های توسعه‌ای این وزارتخانه در حوزه زیرساخت‌ها را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: از ابتدای سال هدف گذاری ما افتتاح 700 پروژه بود که با راه اندازی 294 پروژه در دهه فجر امسال، تعداد پیش بینی شده را پشت سر گذاشتیم.

وی هدف از ساخت این پروژه ها را توسعه نشاط و شادی و ارتقاء سطح سلامتی در بخش برنامه‌های توسعه‌ای این وزارتخانه درحوزه همگانی عنوان کرد.

سلطانی‌فر همچنین با مهم خواندن رویدادهای پیش روی ورزش کشور از المپیک 2020 به عنوان آوردگاهی مهم یاد کرد و اظهار داشت: انشالله بتوانیم با حضور آبرومند و کسب افتخار، عزت را به مردم کشورمان هدیه کنیم. امروز ورزش تنها ابزار ارزان قیمتی است که می‌تواند با موفقیت‌هایش ملتی را شاد کرده و موجب غرور ملی و زمینه ساز وحدت ملی شود‌.

وی در خصوص نقش زنان در عرصه ورزش تاکید کرد: تلاش شده تا زیر ساخت‌های مناسب ورزشی برای زنان در جامعه مهیا شود که در این میان می‌توانم به استخر سرپوشیده کوثر اشاره کنم تا انشالله این موفقیت‌ها تداوم یافته و باعث عزت آفرینی کشورمان شود.

تذکر جدی وزارت ورزش به رئیس فدراسیون هاکی درخصوص معرفی علی دایی به عنوان عضو هیئت رئیسه

 

انتهای پیام/

 

R7878/P/S27,3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط وزارت ورزش و جوانان المپیک

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان المپیک وزارت ورزش و جوانان المپیک وزیر ورزش و جوانان وزارت ورزش سلطانی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۴۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه

تین نیوز

شهردار تهران گفت: به زودی بزرگراه یادگار امام به بزرگراه شهید بروجردی متصل می شود و در نهایت به آزاد راه ساوه می رسد.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از همشهری آنلاین، علیرضا زاکانی در دیدار با شهروندان محله یافت آباد در مسجد جامع چهارده معصوم با بیان اینکه کمتر از سه سال از شروع به کار ششمین دوره مدیریت شهری گذشته است، افزود: سعی کردیم تهرانی که تحویل خواهیم داد با آنچه تحویل گرفته ایم، متفاوت باشد. زمانی بیشترین خدمات و امکانات در نیمه شمالی تهران متمرکز بود. تلاش کردیم فاصله بین شمال و جنوب را کم کنیم. از مرداد سال ۱۴۰۱ پویش «امیدوافتخار» را آغاز کردیم تا هر هفته در یکی از مناطق ثمره خدمات را تقدیم شهروندان کنیم. تا امروز حدود ۱۲۰ پویش برگزار شده است.

زاکانی ادامه داد: یکی از رویدادهای «امیدوافتخار» که در منطقه ۱۸ برگزار شد، افتتاح ۳.۷ کیلومتر از بزرگراه شهید بروجردی بود. این پروژه سال ها رها شده بود. در مدیریت شهری قبلی روی بعضی از پل ها خاک ریخته بودند و می خواستند روی آن درخت بکارند! چون تصور نمی کردند، بتوان این پروژه ها را دنبال و تکمیل کرد.

او با اشاره به هزینه کرد اعتبارات برای تکمیل پروژه های شهری، تصریح کرد: برای تکمیل ۱۰۰ پروژه نخست پویش «امیدوافتخار»، بالغ بر ۱۷۸ هزار میلیارد تومان هزینه شده است. بالای ۸۰ درصد این پروژه ها در مدیریت شهری ششم آغاز شده و کسر قابل توجهی از آن ها متعلق به مردم جنوب پایتخت و پایین خط میدان انقلاب است.

اتصال بزرگراه یادگار امام به بزرگراه بروجردی

شهردار تهران با بیان اینکه یکی از مشکلات منطقه ۱۸ با توجه به همه استعدادها، این بود که در «بن بست» حمل ونقلی قرار داشت، اضافه کرد: به همین دلیل پروژه تکمیل ادامه بزرگراه «یادگار امام» آغاز شد. این بزرگراه به زودی به بزرگراه شهید بروجردی متصل و در نهایت به آزادراه ساوه مرتبط خواهد شد. به این ترتیب مناطق ۹ و ۱۸ از شرایط بهتری در حوزه حمل ونقل بار و مسافر برخوردار می شوند.

زاکانی تصریح کرد: امسال پروژه امتداد یادگار امام تا میدان فتح افتتاح شود و شرایط جدیدی را برای منطقه ۱۸ فراهم کرده و بخشی از محرومیت در این منطقه رفع شد. همچنین بخش قابل توجهی از پروژه باغ راه حضرت زهرا(س) هم امسال افتتاح می شود. همین حالا چند پیمانکار با هم در این پروژه در حال فعالیت هستند. باغ راه حضرت زهرا(س)، به طول ۹.۵ کیلومتر دو منطقه ۱۷ و ۱۸ را به هم متصل کرده و یک محل بی دفاع شهری را به فضای سبز و دیگر کاربری های فرهنگی و تفریحی بدل می کند.

او اضافه کرد: آن طور که شهردار منطقه ۱۸ گزارش داده است، در این ۲ سال، بالغ بر پنج همت پروژه های محلی در منطقه ۱۸ افتتاح شده است. مناطق جنوبی پایتخت، فوق العاده باارزش هستند و باید به آنها توجه کرد. ما بدهکار مردم هستیم و تمام تلاش خود را برای خدمت به آنها انجام می دهیم. اما به دعا و پشتیبانی مردم برای خدمت و آبادانی نیاز داریم.

شهردار تهران با اشاره به اجرایی شدن پویش «من شهردارم»، تصریح کرد: سال ۱۴۰۱، شهروندان بالغ بر ۱۳۰۰ پروژه توسعه محلی را به ارزش ۴هزار میلیارد تومان انتخاب کردند. سال گذشته اغلب این پروژه ها به اتمام رسید. ۳۵۰ هزار نفر از شهروندان در پویش «من شهردارم» شرکت کردند. سال ۱۴۰۲، میزان مشارکت مردم در پویش «من شهردارم» به یک میلیون و سیصد و پنجاه هزار نفر رسید. آنها بالغ بر ۳هزار و سیصد پروژه را به ارزش حدود ۸ همت انتخاب کردند. این پویش نمودار روشنی از مدیریت مشارکتی و پیوستگی به متن جامعه است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن از ۲ میلیون و ۵۶۸ هزار واحد عبور کرد
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی
  • استانداردسازی آدرس‌های اماکن از طریق سامانه ملی جی نف
  • تدوین 4 آیین‌نامه جدید برای ارتقای فرهنگ هواداری در دستور کار وزارت ورزش
  • اسبقیان: چهار آئین نامه برای ارتقا فرهنگ هواداری تدوین می‌شود
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • آخوندی: توانستیم یک مجموعه ورزشی مخروبه را دوباره فعال کنیم
  • پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول تکمیل ورزشگاه تختی قم
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه